Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Iki skrev (3 minutter siden):

Enhanced utgave av Spiderman? Ja, det har de vel kommet ut med.

Raytracing, nye animasjoner, teksturer, 30 eller 60 fps, osv.

 

Sitter å ser LobosJr spille gjennom demons souls nå, ser helt utrolig ut.

Men..måtte man betale for denne utgaven på PS5, om man eier spillet til PS4? Jeg er ikke helt oppdatert for å være ærlig ettersom lanseringshypen dabbet ganske kraftig av etter PC-oppgradering. 

Men man kjenner jo at det så smått begynner å ta seg opp når det nærmer seg lansering  :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mytmatmat skrev (11 minutter siden):

Hvilke andre nettsteder åpner for bestilling den 19. november enn Elkjøp, Obs og Platekompaniet? Forsøker å lage meg en oversikt med sider og tidspunkter :)

Har egentlig Power sagt noe? I utg.punktet må jo alle somm hadde planer om fysisk salg finne et alternativ. Hva med Gamezone, har noen forhåndsbestilt derfra enda? Ser at de har lagt ut en del tilbehør, men ingen konsoller å skimte enda.

Lenke til kommentar
55 minutes ago, Iki said:

For siste gang.

Ingen andre enn deg som har påstått noe om at de fleste her på forumet er positive til kontrolleren.

Påstanden var at flere var positive enn negative.

Påstanden du kommer med er at 59 er negative til den.

Det må du legge bevis for.

Du kommer med påstander, da er det du som sitter med bevisbyrden.

Men siden du bare sitter der og troller så gjør jeg alle en tjeneste, og rapporterer tullet ditt.

 

Ser ut til at man må kjøpe en spesiell utgave av miles morales hvor ps5 utgaven av Spiderman følger med.

Ellers må man spille ps4 utgaven gjennom backwards compatibility.

Jeg er negativ til konTROLLEREN helt til det er bevist at D-PAD funker tilfredsstillende, noe man burde kunne forvente etter 26 år + hvor mange år de eventuelt brukte på Research and Development før 1994. Jeg er også spent på om det er brukt jalla materiale slik at man kan vri den opp som en klut slik som DS4.

Jeg regner med at jeg kommer til å teste en kontroller relativt kjapt, selv om det ikke er noe jeg prioriterer over det som allerede er i backloggen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
ballerusk skrev (1 minutt siden):

Hvis man tar utgangspkt i hva andre Power-kunder har sagt her på forumet så virker det ikke som de får til release en gang?

Jeg har ikke full oversikt over hva som er blitt sagt, men jeg antar Power opprinnelig hadde reservert noen til fysisk salg fra starten av. Kan godt tenkes de velger å bruke disse til å fylle opp køen de allerede har, men hvis jeg har forstått riktig så gjør ikke elkjøp det. De lager en ny "kø" for de som sitter klar lanseringsdagen på tross av at ikke alle som har forhåndsreservert på nett får ved første pulje?

Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (5 timer siden):

Da har du vel ingenting i mot å poste et bilde av konsollen med brukernavnet ditt på en lapp også @Ezio?

Det stinker av desperate Xbox-fanboys i denne tråden nå.

Var ikke den nye Xboxen like bra som du hadde sett for deg @samco siden du foretrekker å skrive her på forumet fremfor å spille?

Spilte mens jeg skrev kalles multitasking Sverre Løk 

Lenke til kommentar
Marcuzani skrev (6 timer siden):

For tilsynelatende å ha fått XSX virker du mer opptatt av å sitte på forum for å kommentere negativt om PS5 enn å tilbringe tid med den nye konsollen din...

Og i Xbox forumet er det en del som klager over overdreven klikking fra kontrolleren, men det er ikke noe problem for deg - faktisk en fordel i forhold til din spillestil (?)
 

Det er lov å være subjektiv, men du må forstå at andre kan mener annerledes enn deg - og at det er greit. 

Hvis min DualSense skrangler når jeg en gang får den i hendene, så er det klart at det kommer til å irriterer meg selv om jeg er fornøyd med PS5 ellers.

Klarer å gjøre fler ting samtidig og kritisere er ikke det samme som å framlegge fakta. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...