Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (32 minutter siden):


Selv blir det OC:Valhalla og COD:BOCW på 3080 her i helgen. Skal nok få opp XSX også i helgen, det er bare ikke noen hast.

This!

Eller på 3070 her da, får ett 3080 på mandag! Merker faktisk COD knekker 3070 kortet pga.  8GB RAM om man måker på maks i 4K.

COD ser like RÆVA ut online som vanlig ja. Ett blurry mess hele dritten. Søppel

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ezio skrev (29 minutter siden):

Fordi det å jobbe i en kjede, med en nokså snill sjef har sine fordeler noen ganger ;) 

Så vidt jeg vet har ingen av kjedene i Norge mottatt PS5-konsollene på lager engang, men du er selvsagt så spesiell at en PS5 har blitt tryllet frem til deg. Var det julenissen som leverte den også?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Meget spesielt om han har tatt til takke med en PS5, men ikke kjøpt seg Series X enda. Men OK, samma det. 

En ting jeg merket med Dual Sense er at Share og Options knappene har fått en sårt trengt forhøyning, disse knappene har jeg aldri vært fornøyd med på DS4 siden de ligger nesten plant med overflaten på kontrollen. Så en liten endring der, men en klar forbedring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (2 minutter siden):

Så vidt jeg vet har ingen av kjedene i Norge mottatt PS5-konsollene på lager engang, men du er selvsagt så spesiell at en PS5 har blitt tryllet frem til deg. Var det julenissen som leverte den også?

"så vidt du vet". Kan du bevise dette? Gjerne ta bilde av brukernavnet ditt i alle lokalene og butikkene i Norge slik at vi vet at du ikke juger siden du har tydeligvis innblikk i hva som er tilgjengelig rundt om i landet.

Ja det er mye du ikke vet i verden hvert fall.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 minutt siden):

Meget spesielt om han har tatt til takke med en PS5, men ikke kjøpt seg Series X enda. Men OK, samma det. 

Hvilken andre PS konsollen skulle jeg kjøpt?
Xbox ga meg alternativer og da valgte jeg Series S noe jeg forsåvidt har i ettertid sagt at jeg "angret" på da jeg like greit kunne valgt Series X. Men den falt i smak, liten, lett, 1440p, 120fps passer perfekt til en monitor. Helt enormt å drasse med denne på reiser også uten at den tar halve baggen også. Den er faktisk så iten at den passer i den ytterste lommen på en sekk

Dette var jo noe jeg kjøpte for en veldig god stund siden også. Mens denne uka ble PS5 kjøpt når situasjonen befant seg. Vesentlig forskjell sånn sett. Tror de aller fleste i samme sko hadde gjort det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (15 minutter siden):

Dette er flaut Ezio; å lyge på seg at man har en PS5, og så bli tatt med buksene nede 😂

Du produserer jo heller ikke bevis? Gjør det da? Eller så er du tatt med buksene nede. Tenk å juge på seg at man vet lagerstatusen rundt om i alle kjedene i Norge fordi du ikke takler at noen har vært mer heldig enn deg. Temmelig uvesentlig for alle normale mennesker at jeg har en PS5 allerede eller ikke.

Så hva er mest sannsynlig? At du har innblikk i alle kjedene i Norge's lagerstatus og butikker hvor du hevder at ingen har konsollen inne 5 dager før den blir sluppet i Norge? 
Eller jeg som rett og slett har en fantastisk sjef som har gitt meg en mulighet fordi jeg jobber nettopp i en av disse kjedene? Som ikke er ganske uvanlig at man får slike goder.

Voks opp.


 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Ezio skrev (6 minutter siden):

Du produserer jo heller ikke bevis? Gjør det da? Eller så er du tatt med buksene nede. Tenk å juge på seg at man vet lagerstatusen rundt om i alle kjedene i Norge fordi du ikke takler at noen har vært mer heldig enn deg.

Bevisbyrden ligger på den som først kommer med en påstand, altså er det du som har bevisbyrden da du påstår du har fått tak i en ps5 før alle andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Queens84 skrev (25 minutter siden):

Meget speiselt å lyve på seg en PS5 som han ikke liker en gang , hadde han løye på seg en Xbox 9 hadde jeg skjønt det 😆

Jeg liker spill og PS har vel spill har den ikke? Jeg sverger på de siste 7 årene at jeg ikke har hørt noe annet enn " spill er det eneste som betyr noe" fra PS gjengen, men nå gjelder ikke dette lengre eller hva er greia?

Jeg er heller ikke fan av Nitendo Switch eller PC for den sak skyld. De har også spill de også som jeg også spiller. Hvem hadde trodd det? Klin umulig å kjøpe et produkt man liker mindre enn noe annet tydeligvis i 2020. 
Det er ikke enten eller. Det er faktisk lov til å like et produkt mer enn noe annet og fortsatt ha begge konsollene(i dette tilfelle). Jeg har aldri sagt at jeg hater PS eller at PS er ubrukelig. Det at jeg ikke liker kontrollen(fordi jeg synes funksjonene er gimmick. Kontrolleren er en oppgradering fra PS4, men fortsatt ikke bedre enn Xbox sin), dyrere spill, dårlig launch titles, brukerfiendtligheten etc. Så er det jo sånn sett noe jeg klarer å overleve om jeg vil spille God Of War f.eks.

Strengt tatt har jeg Switch, PS, Xbox, PC og mobil som kan spilles spill på. Jeg kan tydeligvis ikke spille spill og eie flere enn et produktet fordi jeg liker Xbox best. 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
Ezio skrev (1 time siden):

Som faktisk hadde kost seg med den? Så jeg kan ikke kose meg med spill fordi jeg mye heller foretrekker Xbox og synes den har en mye bedre modell og tilbud?. Det er faktisk ikke enten eller, selv om dere fanboys skulle tro det. Å ja det er faktisk lov til å mislike et selskap og flere ting ved konsollen uten at det har noe med noen av spillene å gjøre.

Det er veldig rart at du skriver dette like etter at du har skrevet følgende i en Xbox vs Playstation tråd:

"Men ja ingen vits å konkurrere når Sony ikke har sjanse. De forsøkene de har prøvd på er jo rett og slett pinlig for et så stort selskap.sjeldent jeg har sett et selskap resignere så mye som det Sony har gjort. Klarer rett og slett ikke å lage spill som faktisk fokuserer på gameplay og innhold.. Kjedelig og forutsigbart. På tide å komme med noe nytt nå, Sony"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Marcuzani skrev (Akkurat nå):

Sitter på hytten og ser på TV2 nyhetene. De intervjuer blant annet en professor i spillteknologi vedr. de nye konsollene. Hadde vært artigere å se en diskusjon mellom enkelte her inne... 📺 😝

 

Garantert at folka her inne hadde hatt helt annen tone om de så hverandre i øynene. Halvparten hadde vel ikke åpnet kjeften en gang og selv den største fanboyen kunne visst seg å være en skikkelig fin fyr.  Sånn erre blitt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...