Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
MrMarbles skrev (23 minutter siden):

Her ble det demobrukt Model 3 med 2500k km på telleren. Eksen tar over Yen. Med 2 gutter under tenårene, så tenker jeg det holder i massevis. Veldig lekkert med hvitt interiør og merkbart mye bedre støynivå fra Yen :D 

2500k km = 2.500.000 km?
Det er i så fall imponerende

Endret av wampster
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MrMarbles skrev (44 minutter siden):

Her ble det demobrukt Model 3 med 2500 km på telleren. Eksen tar over Yen. Med 2 gutter under tenårene, så tenker jeg det holder i massevis. Veldig lekkert med hvitt interiør og merkbart mye bedre støynivå fra Yen :D 

Grattis! God løsning. Hvilken årsmodell er det?

Skrevet

Model 3+ var vel bare 3 centimeter lengre, og fremstilles som kun for det kinesiske markedet. Model yl ryktes også å være kun for kinesisk marked. Så får man se hva som skjer, mye kan jo endre seg etterhvert. 

Skrevet
Hanhijnn skrev (På 13.8.2025 den 11.11):

Grattis! God løsning. Hvilken årsmodell er det?

2025. Bare en måned gammel. Nå kommer det vel ny utgave med kamera i frontfanger og større batteri rett rundt hjørnet, men måtte ha bil nå pga. skilsmisse. Bilen er jo helt konge. Utrolig gøy å kjøre. Fikk lyst på performance!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
MrMarbles skrev (12 minutter siden):

2025. Bare en måned gammel. Nå kommer det vel ny utgave med kamera i frontfanger og større batteri rett rundt hjørnet, men måtte ha bil nå pga. skilsmisse. Bilen er jo helt konge. Utrolig gøy å kjøre. Fikk lyst på performance!

👍 Sønnen min har en TM3 LR med Acceleration Boost, og det er helt sjukestue. 😉 Greit kompromiss når man allerede har en 3 LR, og ønsker seg en Perf.

Endret av Hanhijnn
  • Liker 1
Skrevet
Nimrad skrev (På 13.8.2025 den 10.23):

Så i dag tidlig en Reddit-post(tror jeg) om at nye Model YL hadde blitt spotta i Tyskland for testkjøring. Hvis den kommer til Norge som 5-seter, økt hengervekt og med V2L blir det definitivt et kjøp på meg. Aller viktigst at den får økt hengervekt. Rentekampanjen på min nåværende Y går ut neste sommer, så det kan bli ålreit timing hvis den kommer.

Utseende da? Kan du leve med det? Den får jo nesten nåværende Y til å se pen ut.

Skrevet
AL123 skrev (10 minutter siden):

Utseende da? Kan du leve med det? Den får jo nesten nåværende Y til å se pen ut.

Definitivt. Bryr meg mindre og mindre om det med årene merker jeg. Praktisk komfort er blitt stikkordet nå. Den er jo ikke stygg, bare langt fra særlig pen.

Skrevet

Gleder meg til å se mer fra compact Teslaen. Vet ikke noe om den,men den så frekk ut for meg,og er veldig glad i hatchbacks. Den gjorde inntrykk første gang jeg så den på nett,og har tenkt på den siden. Tror det kommer til å bli min neste bil.

Skrevet
Shoxx skrev (1 minutt siden):

Gleder meg til å se mer fra compact Teslaen. Vet ikke noe om den,men den så frekk ut for meg,og er veldig glad i hatchbacks. Den gjorde inntrykk første gang jeg så den på nett,og har tenkt på den siden. Tror det kommer til å bli min neste bil.

usikker på hva du mener, det er ingen offesielle bilder i fra Tesla ang en hatchback tesla. Det nærmeste en kommer liten bil er vell cybercab: 

Cybercab | The Future is Autonomous

Skrevet
1 minute ago, Salvesen. said:

usikker på hva du mener, det er ingen offesielle bilder i fra Tesla ang en hatchback tesla. Det nærmeste en kommer liten bil er vell cybercab: 

Cybercab | The Future is Autonomous

Nå vet ikke jeg mye mer en deg,men kom tilfeldig over en sak på nett,og der var det en Tesla hatchback. Om du googler kommer det opp endel. F.eks en "ryktet" Tesla 3 hatchback,som forøvrig må være det jeg har sett. Synes den er veldig fin.

Her er også en ved navn "Redwood"

Compact-Tesla-Render-Meta-AI.jpg?w=1536&

Dersom den ikke kommer så blir jeg skuffet.

Skrevet (endret)
Shoxx skrev (2 minutter siden):

Nå vet ikke jeg mye mer en deg,men kom tilfeldig over en sak på nett,og der var det en Tesla hatchback. Om du googler kommer det opp endel. F.eks en "ryktet" Tesla 3 hatchback,som forøvrig må være det jeg har sett. Synes den er veldig fin.

Er så mange som mener noe om hva Tesla kommer med.

Like greit å vente til det enten kommer troverdige "spyshots" eller offisiell info. Inntil det skjer, så kan man fort bli veldig skuffet, veldig mange ganger...! ;)

Endret av Snowleopard
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet
Shoxx skrev (2 minutter siden):

Compact-Tesla-Render-Meta-AI.jpg?w=1536&

Ja dette er ikke i fra Tesla, det er generert av ikke tesla folk. Godt mulig det kommer noe som ligner, men jeg hadde ikke håpet for mye. 

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg ikke dra denne FSD california diskusjonen i gang igjen, men i følge dirty tesla(jeg bruker dette ikke som en kilde, bare siterer) så er den eneste muligheten for Tesla å få lisens i California måten de gjør det på nå. For en må kjøre X antall miles autonomt før en får lisens. Og siden en ikke får lisens før, så må en gjøre det med test sjåfør slik de gjør det nå. Og med å bruke taxi lisens så kan de få inn noen kroner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...