Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må være temmelig bortreist for å gå inn en tråd dedikert til temaet "iPhone Xs / Xr tråden (2018)" og fortelle at alle og enhver som skaffer disse telefonene er temmelig blåst i hodet. Men det er vel ikke alle her i verden som har utviklet det som beskrives som sunn fornuft og vanlig folkeskikk.

Endret av RamGuy
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fikk beskjed at min tlf er sendt 07:55 idag av Onecall. Telia står som avsender når jeg sporer den. xs 64 gold

 

Jeg bestilte hos Onecall på mandag kveld. Joda, jeg skulle sikkert ha vært litt raskere på avtrekkeren, men sånn ble det nå ikke :)

 

Når jeg snakket med kundeservice snakket de om et køsystem, at de ikke vet hvor mange telefoner distributøren deres har til rådighet fra og med i dag etc. etc. Men de kan ikke si hvilket nummer jeg har i køen, gi meg en sånn ca. antagelse for levering osv. 

 

Alt går vel fra Telia, og Telia får vel antageligvis inn ganske store mengder fortløpende tenker jeg. 

 

Alt Onecall kunne si var at siden jeg brukte så lang tid på å bestille ville det sannsynligvis ta LANG tid før jeg fikk den. For en søkt ting å si, om de ikke vet hvilket nummer i køen jeg har eller hvor mange de har til rådighet.

 

Får krysse fingrene for at det ikke tar måneder da :p

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Pleier vel stort sett å gå raskere enn forventet med s-versjonene til iPhone, da det ikke er like mye trøkk bortsett fra entusiastene. 

Ser at Komplett har endret min sølv max 64 gb fra 21. til 24. september i dag. Det er jo litt kjedelig, men er vel standard Komplett? Får den via jobben, så kunne ikke velge hvor den skulle bestilles fra. 

Lenke til kommentar

Jeg bestilte hos Onecall på mandag kveld. Joda, jeg skulle sikkert ha vært litt raskere på avtrekkeren, men sånn ble det nå ikke :)

 

Når jeg snakket med kundeservice snakket de om et køsystem, at de ikke vet hvor mange telefoner distributøren deres har til rådighet fra og med i dag etc. etc. Men de kan ikke si hvilket nummer jeg har i køen, gi meg en sånn ca. antagelse for levering osv. 

 

Alt går vel fra Telia, og Telia får vel antageligvis inn ganske store mengder fortløpende tenker jeg. 

 

Alt Onecall kunne si var at siden jeg brukte så lang tid på å bestille ville det sannsynligvis ta LANG tid før jeg fikk den. For en søkt ting å si, om de ikke vet hvilket nummer i køen jeg har eller hvor mange de har til rådighet.

 

Får krysse fingrene for at det ikke tar måneder da :p

Tar nok ikke så lang tid. Bestilte fra Onecall Fredag ettermiddag. Fikk også melding fra DHL om levering fra Apple i morgen (gave til sambo) xs max 64 gull. Hun er så heldig å ha bursdag rundt ny apple tlf dato hehe.

Lenke til kommentar

Tar nok ikke så lang tid. Bestilte fra Onecall Fredag ettermiddag. Fikk også melding fra DHL om levering fra Apple i morgen (gave til sambo) xs max 64 gull. Hun er så heldig å ha bursdag rundt ny apple tlf dato hehe.

Kjekt å vite :) 

 

Da er det bare å vente til det kommer noe info fra Onecall. Ikke at jeg har fryktelig dårlig tid, men litt mer kjøtt på beinet enn at "jeg sikkert er laaangt ut i køen" er å foretrekke fra kundeservice. 

 

 

Hverken telenor eller telia har egne lagere såvidt jeg vet, de fleste bruker Brightstar eller lignende.

Det stemmer ja. Ifølge Onecall fikk de telefonene fra distributør, også sender de selv ut. Litt rart med et ekstra mellomledd, men det er vel sånn det fungerer? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...