Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter?

 

Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. 

 

hæ? Ingen problemer med Xs Max skjermen

 

Ser enda verre ut om man sammenligner med en Samsung også som har veldig kalde farger igjen.

Jeg har Samsung s8 og den har veldig varme farger i forhold til feks lcd iphone. Men det er jo noe med Oled teknologien da

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hva synes dere, som har allerede mottatt deres enheter?

 

Ser mange klager på skjermen på XS Max kontra X. Dessverre så er det ofte slik med OLED, er et aldri så lite lotteri. 

 

Har ikke merket noen forskjell på X til Xs på skjermen. Kan det være at truetone/night shift har vært aktivert hos disse personene etter oppgraderingen eller omvendt at de var vandt til at de var på og nå ikke er det? Jeg logget bare på icloud og tok restore så hos meg ble turetone/nightshift som før. 

Lenke til kommentar

Har ikke merket noen forskjell på X til Xs på skjermen. Kan det være at truetone/night shift har vært aktivert hos disse personene etter oppgraderingen eller omvendt at de var vandt til at de var på og nå ikke er det? Jeg logget bare på icloud og tok restore så hos meg ble turetone/nightshift som før.

Nei truetone gjorde ingenting for de som har hatt problemer. Var en som kjøpte 2 stk Xs der det var stor forskjell på hvitbalansen på de telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...