Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått link, men venter spent på min, og når folk her inne begynner å få.

 

Er det bekjente av deg som har begynt å få eller er det andre tråder her inne du leser?

 

En bekjent har fått link på Xs gull 64gb. Venter selv på tilsvarende bare max, har bekreftelse fra 0907, men enda ikke hørt noe.

Lenke til kommentar

oi blir Spennede å se om Telenor tar en Telia i år da. Jeg vet om to stk som har lagt inn bestilling på samme som deg kl 09.22 og 09.29 :)

 

Om noen skulle få en link de ikke ønsker å bruke fra Telenor, tar jeg gjerne i mot for iPhone xs Max 256 stella grå.

Jeg kommer også til å ligge ut link her til den som vil ha når jeg får den på iPhone xs Max sølv 256. 

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

Sønnen i huset har hatt iPhone X (sølv) siden i vår, og har alltid hatt den i beskyttelsesdeksel. 

 

Imidlertid har han likevel fått merkbare riper i sølvrammen rundt telefonen. For mitt vedkommende blir det det samme som da jeg i sin tid hadde Apple Watch series 2. Finishen var absolutt mottakelig for riper, selv om jeg brukte den forsiktig.

 

Vurderer å anskaffe meg en iPhone Xs, og helst i gull, men er skeptisk til at den kan få riper, selv om jeg kommer til å ha den i beskyttelsesdeksel. Kan jo velge en space gray, men det er jo en klart mer anonym farge.

 

Andre med erfaringer fra iPhone X (sølv) når det gjelder ripebestandighet, eller det helt motsatte?

 

Nå har jeg stellargrå ikke sølv, min iPhone X er helt ripefri. Har brukt glassbeskyttelse på skjermen og godt deksel fra jeg tok den ut av esken. Det er kanskje bittelitt merker på selve ladeporten.

 

Jeg trooor jeg kommer til å avvente bytte. Det virker som mye penger for å gå bare litt opp i ytelse å bytte til Xs, virkelig valuta for pengene får jeg først ved å bytte til Xs Max. Men jeg har små hender og syns X er stor nok (for stor for mange lommer) så det er egentlig ikke aktuelt det heller... selv om jeg har litt lyst også, den er lekker da!

Lenke til kommentar

Hovedpoenget var vell prisfjorskjellen, men resten var ganske skivebom imo, spesielt om du også tar med at i norge har vi 5 års reklamasjonsrett.

 

 

Har også ett annet spørsmål, hva syntes folk om at man bare får med 5W lader når man betaler 17000kr for en telefon?

 

Man må altså ut med over 500kr for 12w lader med kabel og nesten 1000kr for 30w lader med kabel....

Lenke til kommentar

Hovedpoenget var vell prisfjorskjellen, men resten var ganske skivebom imo, spesielt om du også tar med at i norge har vi 5 års reklamasjonsrett.

 

 

Har også ett annet spørsmål, hva syntes folk om at man bare får med 5W lader når man betaler 17000kr for en telefon?

 

Man må altså ut med over 500kr for 12w lader med kabel og nesten 1000kr for 30w lader med kabel....

Jeg synes faktisk det kunne lagt med en bedre lader. Pluss den overgangen for Jack.

 

Men jeg har trådløs lader fra sist gang. Det er nok mange som har det samme. Videre kan man få kjøpt ganske billige raskere ladere om man ikke er kresen.

 

Til sist så trenger man ikke alltid å bruke 246 GB og 512gb som eksempel. 64 GB er den som blir mest solgt og koster litt mindre.

Lenke til kommentar

For å pirke litt. Tar du med deg gjenstander over 6000 kroner hjem igjen til Norge skal de fortolles og du må da betale moms på den uansett om du kjøper her eller i New York. Prisforskjellen kan jo ikke skyldes svak krone heller. Selve prisen blir påvirket av det, men ikke forskjellen i prisen. I tillegg til det sammenligner de med pris i USA eks. moms. Ganske elendig artikkel i mine øyne.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...