Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Du har kanskje allerede funnet ut av det, men trykk på "AppsStore" ikonet ved siden av kamera ikonet over tastaturet! 

:) Ja takk, men skulle gjerne har fjernet appstore ikonet også. Vil bare ha tastaturet synlig og ikke cameraapp og appstore, forsøkte med 3rd party tastaturer, men appene er der fortsatt.

Lenke til kommentar

:) Ja takk, men skulle gjerne har fjernet appstore ikonet også. Vil bare ha tastaturet synlig og ikke cameraapp og appstore, forsøkte med 3rd party tastaturer, men appene er der fortsatt.

Dette var litt krise :p Har ikke fått sett veldig nøye på det enda, men siden det ikke ligger noe valg lett tilgjengelig så kan det være det ikke går å skru det av. I så fall håpløst..

Lenke til kommentar

Bestilte hos Telia. De får inn et lass på fredag, så regner med typisk onsdag i neste uke.

 

 

hehe hvis man husker fadesen til Telia ved sist lansering, så kan du vente en til tre måneder hehe :) 

 

Hvordan ser jeg status på bestilling hos Telia?

 

 

Tror ikke du kan se noe status. De vet ikke hvor mange telefoner de får inn hver gang, og sender ut fortløpende de telefonene de får inn. Så du får ikke vite før du får sendingsbekreftelse. ( hvis ikke jeg tar feil )

 

I fjor så var det mange mange som hadde bestilt senere enn andre som fikk telefon lenge før etc. 

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Tror ikke du kan se noe status. De vet ikke hvor mange telefoner de får inn hver gang, og sender ut fortløpende de telefonene de får inn. Så du får ikke vite før du får sendingsbekreftelse. ( hvis ikke jeg tar feil )

 

I fjor så var det mange mange som hadde bestilt senere enn andre som fikk telefon lenge før etc.

Gå inn på min side. Gå på endre tjenester, og nederst skal du finne bestillingshistorikk. Der ser man status på bestillingen.

Endret av Eulogy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke det var en kald dusj ... Mer en ja ... dette er den oppgraderte versjonen av iPhone x inkl en større versjon.

Er noen som selv etter flere år ikke har skjønt hva «s» modellen er..

 

Jeg har nylig prøvd android så jeg vet hva en kalddusj er og gleder meg veldig til Xs’n kommer på døren :)

Lenke til kommentar

Sønnen i huset har hatt iPhone X (sølv) siden i vår, og har alltid hatt den i beskyttelsesdeksel. 

Imidlertid har han likevel fått merkbare riper i sølvrammen rundt telefonen. For mitt vedkommende blir det det samme som da jeg i sin tid hadde Apple Watch series 2. Finishen var absolutt mottakelig for riper, selv om jeg brukte den forsiktig.

Vurderer å anskaffe meg en iPhone Xs, og helst i gull, men er skeptisk til at den kan få riper, selv om jeg kommer til å ha den i beskyttelsesdeksel. Kan jo velge en space gray, men det er jo en klart mer anonym farge.

Andre med erfaringer fra iPhone X (sølv) når det gjelder ripebestandighet, eller det helt motsatte?

Lenke til kommentar

Sønnen i huset har hatt iPhone X (sølv) siden i vår, og har alltid hatt den i beskyttelsesdeksel. 

 

Imidlertid har han likevel fått merkbare riper i sølvrammen rundt telefonen. For mitt vedkommende blir det det samme som da jeg i sin tid hadde Apple Watch series 2. Finishen var absolutt mottakelig for riper, selv om jeg brukte den forsiktig.

 

Vurderer å anskaffe meg en iPhone Xs, og helst i gull, men er skeptisk til at den kan få riper, selv om jeg kommer til å ha den i beskyttelsesdeksel. Kan jo velge en space gray, men det er jo en klart mer anonym farge.

 

Andre med erfaringer fra iPhone X (sølv) når det gjelder ripebestandighet, eller det helt motsatte?

 

Har selv en X men har alltid hatt den i deksel.Har litt riper rundt ladeporten pga jeg har vært litt for rask når jeg har satt i laderen. Men det plager meg ikke i det hele tatt.Har lest at man kan pusse det bort også, siden dette er stål.

 

Jeg har selv en Iphone X og er strålende fornøyd med den... Likevel blir fristelsen for stor til å la være å kjøpe XS etter anmeldelsene som kom på nett i dag. Ikke store forandringer fra X men når man nå får størrelsen MAX og med et litt bedre kamera vil jeg likevel gå for den.

X har en stor nydelig skjerm, og er også fin å bruke med en hånd, men den store skjermen på MAX ser så lekker ut at jeg gjerne begynner å bruke to hender igjen.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

En liten kald dusj.

 

Kald dusj? Han er jo klar på at det er en kjempetelefon, akkurat som iPhone X var i fjor. At oppgraderingen fra X til Xs ikke er verdt prisen er jo helt normalt. De aller, aller fleste bytter mobilen annenhvert eller hvert tredje år, da er oppgraderingen fra 6s/7 helt enorm imo.

 

Jeg går selv fra 6s, og gleder meg som en unge. Jeg kunne gått for X til en lavere pris, men hvorfor? Når jeg først skal ha ny, så kan jeg kjøpe det nyeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var faktisk en av de som forhåndsbestilte XS Max, men har nå kansellert denne og bestilt XS. Som The Verge melder, selv med store hender, så er det en telefon som må håndteres med to hender. Da forsvinner mye av det jeg synes er så fint med dagens X, nemlig at du kan bruke den med en hånd.

 

Før så hadde jo faktisk de større modellene et stort konkurransefortrinn, 8 med bedre kamera for eksempel, men når man ser nå, ingen forskjell bortsett fra batteri. 

 

https://www.reddit.com/r/apple/comments/9gutti/is_anyone_else_kinda_stoked_that_for_the_first/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...