Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avventer bortforklaringen din med glede :rofl:

 

Hvorfor det? Er det slik at man aldri kan innrømme feil eller endre mening? De fleste sider har sine to sider, kan da fort være at eSIM har det også. Husk at Telenor har sin spin på sin sak også, om det er noen sak i det heletatt. Om jeg må "spise hatten min" - so be it, ser ikke helt problemet :)

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Er det slik at man aldri kan innrømme feil eller endre mening? De fleste sider har sine to sider, kan da fort være at eSIM har det også. Husk at Telenor har sin spin på sin sak også, om det er noen sak i det heletatt. Om jeg må "spise hatten min" - so be it, ser ikke helt problemet :)

Joda, men du tok en ganske aggressiv vinkel med en veldig bastant påstand, når du gjør det så fremstår du ikke akkurat som en person som klarer å innrømme at de tar feil.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg innrømmer at jeg kan ta feil, så er det fortsatt galt da? :p

Neida, som jeg skrev så var det mer tonen du startet med jeg reagerer på, spesielt da som sitert;

 

Det kan du jo spørre alle de andre eSIM- og smartklokke-leverandørene om også? Alle skriver jo her at dette er opp til operatørene, mens du må skylde på Apple. Skulle tro Apple hadde liggi med søstera di eller noe :D

Poenget mitt er at dette er ett diskusjonsforum, ikke kommentarfeltet hos itavisen, håpet er liksom at vi kan holde oss til sak og komme med kilder istedet for å bare spy ut slikt, når man velger å gjøre det sistnevnte så fremstår man iaf for min del som særdeles lite interessert i å diskutere den faktiske saken.

Lenke til kommentar

Blir spennende å høre når folk får link fra Telenor som de kan bestille på. Jeg fikk reservert ca 09.30 og er sikkert ikke med på første batch ...

 

 

 

Ser noen på Telenor skriver at esim kommer i slutten av mnd til Samsung sin klokke mens andre fra samme firma skriver at det lanseres esim til alle klokker som bruker esim samme dato.

 

Det er jo slik at esim til samsung sin klokke kommer da, men ikke til Apple Watch.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nå kjenner ikke jeg til eSIM og hvordan det teknologiske fungerer, men jeg tviler sterkt på at det er noen voldsom reell forskjell Galaxy Gear S2 LTE, Galaxy Watch over til Apple Watch 3 LTE, Apple Watch 4 LTE og iPhone Xr, Xs og Xs Max med eSIM.

Tror den reelle forskjellen ligger softwaremessig på produsentens del, kan jo forøvrig bli interessant å se om iPad Pro får støtte etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...