Gå til innhold

VG kjøper Tek.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, a bad feeling, fikk jeg nå!

RIP "hardware.no" :-(

 

Beklager for negativ holdning, tek.no.

RIP diskusjon.no. Sensuriveren er stor hos de inkompetente norske journalister.

 

Edit: Diskusjon.no vil vist skilles ut ja...

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

Synes det blir for mye rot med face. Disqus ville ha blitt bedre.

 

 

Disqus er jo et forferdelig kommentarsystem. Blir bare en endeløs liste med virvar. Men bedre enn Facebook, det er nå helt sikkert. Men dedikert IP.Board forum ala Diskusjon.no er utvilsomt å foretrekke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Huff, a bad feeling, fikk jeg nå!

RIP "hardware.no" :-(

 

Beklager for negativ holdning, tek.no.

RIP diskusjon.no. Sensuriveren er stor hos de inkompetente norske journalister.

 

Edit: Diskusjon.no vil vist skilles ut ja...

 

Hei, Diskusjon.no blir ikke skilt ut. Vi fortsetter som før. Det er Tek.no som blir skilt ut på grunn av oppkjøpet.

Lenke til kommentar

At diskusjon.no forumet er knyttet opp mot Tek er den eneste grunnen til at jeg leser her. Da diskusjonene under sakene ofte gir et bedre bilde og forståelse av saken. Med vg sitt forum blir alt til drit. Det er fyllt til randen av troll og "folk" som starter setninger med 'jeg er ikke rasist, men'..

 

Ja, jeg ser ganske mørkt på at forumet og tek deles, VG fungerer ikke mtp dikusjoner.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne nyheten gjorde meg engstelig og trist, så jeg ønsker hjertelig at det ikke er sant. Og er det sant så håper jeg inderlig at sensasjon reportasjene, bloatware artiklene, politiske aktiv og alt annet dritt vg blir lasset ned med ikke kommer til å infisere tek.no

 

Men på sikt er jeg rimelig sikker på at det vil bety døden for det jeg elsker med tek.no,

 

Dog jeg har blitt overrasket en gang i ny og ne, så alt håp er ikke ute ennå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Henger meg på trenden. En katastrofe for tek.no. VG har tapt seg grådig de siste 5 årene, dog tek også.

 

Jeg håper og tror VGs satsing går dukken. Unner Shcibsted ingenting.

Lenke til kommentar

Det eneste positive VG kan tjene på dette er om de adopterer den fantastisk responsive nettsiden til tek.no i tillegg til designet. VGs nettsider ser fortsatt ut som om det ble spyttet ut på 90-tallet og oppfører seg slik også.

 

Synd at dette skulle være skjebnen til tek.no, men det var den veien det gikk lenge. Uten diskusjon.no til tek.nos artikler så vil engasjementet rett og slett dø og vi vil få noe lignende diskusjonsformen til itavisen.no eller dinside.no, uffameg, grøsser bare av å tenke på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...