Jump to content

Vannlinjen

Medlemmer
  • Content Count

    1709
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

901 :)
  1. Hvis man ønsker å utføre feltarbeid (delvis delta og observere arbeidet mens man samler data) på kommunal arbeidsplass (sjukehus for eksempel) - hvordan skal man gå fram for å få til dette? Dette er en del av en grad så klart. Håper ikke spørsmålet ble for breit. Takk!
  2. På enkel undersøking av dei aktuelle modellane.
  3. Virker ikke som om noen av disse er bygd for å vare. Penger rett i dass og reinspikka miljøkriminalitet.
  4. Hæ? Spelet er tilgjengeleg på andre plattformer for dei som ynskjer det so kan ein velja og vraka som ein sjølv vil. Korleis klarer du å snu noko utelukkande positivt til det motsette?
  5. Heilt latterleg kor mange juksemakarar det er i detta spelet. So og si kvar runde er det ein som auto-siktar med Wingman og drep deg før du rekk å reagera. Gidd ikkje spela meir.
  6. Ja, dei kursa er for barn - det som er problemet. Er i 20-åra sjølv. Eg har jo nokre venar frå Telemark som eg kan høyra med. Takk for tips, det slo meg ikkje.
  7. Eg bur i Bergen, men eg finn ikkje noko kurs eg kan fylgja her. Eg har sett at det finst bøker og DVD meint for læring, men eg veit ikkje kor mykje eg vil få ut av noko slikt. Også treng eg hjelp til å kjøpa ei god fele. Eg tenkte på privatlærar, men vanskeleg å finne info på det òg.
  8. Dette blir ikke gjort for å beskytte brukere og dem med opphavsretter, det skal jeg love dere. Handler ene og alene om å finne nye måter å gjøre de rike enda rikere.
  9. Kundebehandleren på Elkjøp kunne ikke gi meg et eneste jævla svar på akkurat hva som var problemet. Jeg sa at det er faen meg ikke godt nok. Men det dreit han i. Tilbydde meg å sende maskina inn på nytt, men jeg måtte likevel punge ut 500kr for den første "feilsøkinga". Det takka jeg glatt nei til da det kun betyr at de sender den tilbake med samme feil og vipps må jeg betale 500 kroner ekstra atter en gang. Jeg er helt avhengig av å ha bærbar PC så jeg betalte de 500kr og dro min vei. Eksamen snart så må ha PC i den perioden. Veldig dumt av meg, men hadde ikke noe valg. Dette er den mest bedritne og elendige kundeservicen jeg har vært borti. Det er et underverk at dette makkverket av en bedrift fortsatt lever i beste velgående. Å snakke med kundebehandleren var som å snakke til en forbaska murvegg der alt gikk gjennom det ene øret og ut det andre. Fyren sier at jeg må betale for feilsøkinga, men han har ingen videre konklusjon å gi meg annet enn at det er en eller annen form for programvarefeil. Ikke kan han bekrefte eller avkrefte om det er produsenten selv som har skyld i selve feilen og likevel må jeg betale for noe som ikke har gjort annet enn å gjøre meg dummere? Helt forbanna utrolig! Jeg følte meg rett og slett lamma av dumskapen og orket ikke mer.
  10. Sjølvsagt meiner han det. Kan ikkje vera mykje mellom øra hans dersom han ikkje forstår at planeten ikkje vil vera levbar om ein vel å fortsetja. Fossil må ut og menneske må finna seg noko meiningsfullt å gjera i staden for å kasta bort tida på å tjena papirpengar.
  11. Setter pris på hjelpen. Maskinen er imidlertid på verkstedet så jeg får ikke testet noe ytterligere. Tempen og prosessorfrekvensen er det imidlertid ingen problemer med og dette sjekket jeg gjentatte ganger. Det var en Windows-prosess som tidvis tok mye prosent, men husker ikke navnet på denne. Hele saken er merkelig nok i seg selv, men skylden er jeg rimelig sikker på ligger hos produsent.
×
×
  • Create New...