Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Høres ut som det jeg opplever (blury/ufokusert linse) og som jeg beskrev 2 poster over din...

Forsøk å rist kraftig på tlf når du opplever det, det gjør jeg, og da fokuserer linsa uten at jeg må restarte appen... Begynte plutselig for 3-4 uker siden :(

Sikkert en update som har gjort det. Satser på at det kommer en fix!
Har samme problem. Ganske irriterende :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kjøpte meg samsung clear view coveret, men eg må være stokk dum for eg forstår ikkje poenget med dette coveret ?

Eg må jo gjøre noe feil.

 

Det skjer jo absolutt ingenting når eg legger på "lokket", og ikkje henger "lokket" på skjermen heller. ligger den på bordet så buler den litt opp..

 

noen funksjoner eg må slå på eller ?

 

Det med bøyen regner egmed går seg til når eg får brukt den litt.

Clear View har en funksjon som kan aktiveres under innstillingene for skjermen. Den skal heller ikke "bule" opp, men legge seg fint over skjermen.

Hvor er denne funksjonen da?

Skjerm og always on display. Alternativet kommer bare opp når telefonen er i dekselet. Det er tydeligvis en føler der.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøpte meg samsung clear view coveret, men eg må være stokk dum for eg forstår ikkje poenget med dette coveret ?

Eg må jo gjøre noe feil.

 

Det skjer jo absolutt ingenting når eg legger på "lokket", og ikkje henger "lokket" på skjermen heller. ligger den på bordet så buler den litt opp..

 

noen funksjoner eg må slå på eller ?

 

Det med bøyen regner egmed går seg til når eg får brukt den litt.

Clear View har en funksjon som kan aktiveres under innstillingene for skjermen. Den skal heller ikke "bule" opp, men legge seg fint over skjermen.
Hvor er denne funksjonen da?

Skjerm og always on display. Alternativet kommer bare opp når telefonen er i dekselet. Det er tydeligvis en føler der.

 

Hmm, merkelig. 

 

No når eg gikk innpå skjer, og aod så var det av. 

 

eg fikk det til å virke tidligere idag ved å gå inn på nfc, slå den på. 

så inn på avanserte funksjoner-> tilbehør. 

 

Er de like eller hva?

 

Eg ser ihverfall ingen forskjell

Lenke til kommentar

Ser Elkjøp har 2 varianter av S8. (alle farger er opprettet 2 ganger på elkjøp.no)

 

SAMS864GYTN https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SAMS864GYTN/samsung-galaxy-s8-smarttelefon-gra

 

SAMS864GY https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SAMS864GY/samsung-galaxy-s8-smarttelefon-gra 

 

 

Hva er forskjell på de 2?  

 

 

 

edit: skriveleif..

Endret av deiglie
Lenke til kommentar

Opplevde i går en liten svart prikk jeg trodde var støv på skjermen. Forsøkte å tørke det bort, hvorpå jeg fant ut at dette mest sannsynlig heller er "dead pixels". Er på størrelsen med et punktum, men fortsatt irriterende når telefonen kun er brukt i 4-5 dager og man betaler dyre dommer for den. 

Forslag til noe som kan gjøres, eller er det bare å reklamere? 

Lenke til kommentar

Opplevde i går en liten svart prikk jeg trodde var støv på skjermen. Forsøkte å tørke det bort, hvorpå jeg fant ut at dette mest sannsynlig heller er "dead pixels". Er på størrelsen med et punktum, men fortsatt irriterende når telefonen kun er brukt i 4-5 dager og man betaler dyre dommer for den.

 

Forslag til noe som kan gjøres, eller er det bare å reklamere?

Mange apper på play store som kan få liv i den om den bare har hengt seg opp. Søk på dead pixel.

 

Om det ikke hjelper må nok skjerm byttes.

Lenke til kommentar

Snodig problem

Av og til når jeg åpner en fotoapp (enten for å ta bilder eller snap el.l.)så er kameraet helt ute av fokus uten å greie å fokusere.

Så rister jeg på telefonen et par sekunder, så er fokus ok og bildekvaliteten er så god som den skal og bør...

Noen som har opplevd noe lignende?

Reklamasjon?

/r

Har også samme problem. Gjerne del respons hvis du har vært for å reklamere. Håper det skal være en software update å jeg må slippe å levere den inn.
Lenke til kommentar

 

Snodig problem

Av og til når jeg åpner en fotoapp (enten for å ta bilder eller snap el.l.)så er kameraet helt ute av fokus uten å greie å fokusere.

Så rister jeg på telefonen et par sekunder, så er fokus ok og bildekvaliteten er så god som den skal og bør...

Noen som har opplevd noe lignende?

Reklamasjon?

/r

Har også samme problem. Gjerne del respons hvis du har vært for å reklamere. Håper det skal være en software update å jeg må slippe å levere den inn.

Høres ut som et problem med stabiliseringssensoren.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg er newbie i dette forumet, kanskje dette har vært tatt opp før ?

Har hatt en S8+ i noen få uker nå, gleder meg over super skjerm, veldig bra kamera og fantastisk lyd (i samtaler).

Jeg har knapt noen games på den, men spiller CandyCrush fra tid til annen. Da hakker/glitcher telefonen hele tiden - andre med tilsvarende erfaringer ?

 

/misterolf  

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har ved et uhell slettet bilder fra galleriet før de ble opplastet til gugel - noen som kjenner til software eller andre triks for å finne tilbake til savnede objekter?

 

pft :)

Lenke til kommentar

MisteRolf; kjører du via game launcher kan du prøve performance mode og se om der hjelper.

 

Slai

Takk for det - jeg hadde ikke kjørt CCrush via GameLauncher - testet nå i Performance Mode og det ble bedre, men ikke perfect.

Skal prøve å laste ned noe annet game som krever ressurser og teste litt mer.

 

MisteRolf 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Må sende inn telefonen på grunn av skurring i ørehøytaleren. Noen som vet om det tar lang tid før jeg får den tilbake?

Det tok dem 2 uker å finne ut at mn helt døde S7 var død. Så skal de i tillegg begynne å reparere noe...

Det går ofte kjappere hvis man krever en ordentlig lånetelefon, og da evt i stedet kan få til en avtale på hvor lang tid det skal ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...