Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å der kom plutselig WiFi tale tilbake.. ?

Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon.

Lenke til kommentar

Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon.

WiFi Tale er ikke tilgjengelig ennå for de som har Telia. Kun VoLTE/4G Tale.

 

På iPhone skrus WiFi Tale av og på automatisk avhengig av mobildekning. Den prioriterer altså å "henge" på 4G Tale fremfor WiFi Tale.

Lenke til kommentar

 

Å der kom plutselig WiFi tale tilbake..

Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon.

 

 

Telenor.

Lenke til kommentar

Hei

 

Min S8+ tar bare vanlig lading nå, hurtigladning virker ikke! Noen som har noen formening om problemet?

 

Takk på forhånd

Fungerer hurtigladeren på andre Samsung telefoner?

Kan være at telefonen bevist velger å lade litt vanlig om du bare har brukt hurtigladeren i det siste. Å bare hurtiglade skader batteriet.

Lenke til kommentar

 

Er det Telia du bruker? Har ikke fått testet enda på S8, men på iPhone 7 Plus så kommer og går wifi tale som den selv vil. Plutselig så har jeg det, så er det borte igjen. Så tror nok det må være noe med Telia sitt nett og ikke telefon.

WiFi Tale er ikke tilgjengelig ennå for de som har Telia. Kun VoLTE/4G Tale.

 

På iPhone skrus WiFi Tale av og på automatisk avhengig av mobildekning. Den prioriterer altså å "henge" på 4G Tale fremfor WiFi Tale.

Jo Wifi-tale fungerer fint hos Telia. Har hatt det i et par-tre mnd jeg så.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England.

Det er en G955F, altså internasjonal modell.

 

Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener.

 

I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det?

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England.

Det er en G955F, altså internasjonal modell.

 

Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener.

Det avhenger av hva slags versjon din telefon har installert fra før av. Hvis det er en "OXM" variant (kan ses under CSC i *#1234# menyen), så trenger du bare å sette inn et norsk SIM-kort og velge full tilbakestilling under første oppstart.

Lenke til kommentar

Overrasket over hvor bra lyd det er i de medfølgende AKG proppene. Sammenlignet med min LG V10 som har DAC så vil jeg si S8+'en stiller veldig likt, testet dog kun et par trancelåter på youtube, men lyden var upåklagelig.

Synes egentlig ikke dem var så enormt bra. Bedre enn det rælet som pleier å følge med, men ikke spesielt gode sammenlignet med mitt nad visio hp50

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England.

Det er en G955F, altså internasjonal modell.

 

Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener.

 

I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det?

Hvorfor bestilte du den fra UK?

Lenke til kommentar

 

Hei.

Jeg kjøpte min S8+ på Amazon. Den ble sendt fra England.

Det er en G955F, altså internasjonal modell.

 

Det jeg er usikker på er om jeg må flashe til NEE, Nordic countries, for å få det jeg trenger her i Norge som feks 4g og wifi tale osv, om dere forstår hva jeg mener.

 

I såfall om jeg må, er der en god tutorial til det?

Hvorfor bestilte du den fra UK?

Jeg hadde gavekort på Amazon som jeg måtte bruke før det gikk ut.

 

Det viser seg det at den er på BTU CSC koden. Jeg skal prøve å kun flashe NEE CSC koden for å se om det får. Hvis ikke for jeg bare flashe hele firmwaren til NEE også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...