Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever problemer med hovedkamera på S8+? Jeg har store problemer med at kamera ikke fokuserer, bildet er kornete og blurry. Det hjelper ikke å zoome inn eller ut. Noen ganger er det likt om jeg lukker kamera og åpner det igjen, noen ganger blir problemet borte. Dette skjer uansett om jeg går inn via kameraappen, eller bruker snapchat, facebook eller meldingsappen. Det virker fullstendig random, men er virkelig irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som opplever problemer med hovedkamera på S8+? Jeg har store problemer med at kamera ikke fokuserer, bildet er kornete og blurry. Det hjelper ikke å zoome inn eller ut. Noen ganger er det likt om jeg lukker kamera og åpner det igjen, noen ganger blir problemet borte. Dette skjer uansett om jeg går inn via kameraappen, eller bruker snapchat, facebook eller meldingsappen. Det virker fullstendig random, men er virkelig irriterende!

Se om det hjelper å riste på telefonen. Den har en stabilisator der som kan skape problemene. Denne skal høres når du rister.

Lenke til kommentar

Har enda noen Telenor Swap spørsmål her....

Egenandelen er 500,- ved første skade. Hva med neste skader? Hva koster det da?
 
Om man har Swap & SWAP Plussforsikring / 59,- per måned. Knuser skjermen, vil man få ny mobil da, eller blir det innsending av mobilen og bytte av skjerm? Eller får man bare ny mobil neste dag etter skade rapport er levert?
Lenke til kommentar

Jeg fikk splitter ny mobil dagen etter, men tror nok du kan få brukte reparerte telefoner tilbake etterhvert? Jeg var sikkert den første i norge som knuste skjermen på min s8, så de hadde bok ingen reparerte inne enda :p

 

Neste skade innen 12 måneder er egenandel 1500kr, så 2500kr, innen de samme 12m som første skade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hatt den en uke ca nå.

Gikk fra en iPhone 7 plus til denne.

Design, meget bra.

Android begynner å bli bedre siden sist jeg hadde en som hovedtelefon for et år siden i en kort periode.

Batteri ikke så mye å skryte av, men mye bedre en s6 edge plus.

Kameraet er ok/bra, men langt fra så bra som iphone 7 plus, men nå kjører jo s8+ et kamera fra 2016 så er vel ikke så rart sånn sett.

 

Bruksmessig fornøyd, kameramessig ikke så veldig.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Hatt den en uke ca nå.

Gikk fra en iPhone 7 plus til denne.

Design, meget bra.

Android begynner å bli bedre siden sist jeg hadde en som hovedtelefon for et år siden i en kort periode.

Batteri ikke så mye å skryte av, men mye bedre en s6 edge plus.

Kameraet er ok/bra, men langt fra så bra som iphone 7 plus, men nå kjører jo s8+ et kamera fra 2016 så er vel ikke så rart sånn sett.

 

Bruksmessig fornøyd, kameramessig ikke så veldig.

Morsomt at du skulle nevne det med kamera, da så og si alle tester jeg har lest, konkluderer motsatt. Tilogmed mackworld konkluderte motsatt av det du gjør.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har enda noen Telenor Swap spørsmål her....

Egenandelen er 500,- ved første skade. Hva med neste skader? Hva koster det da?

 

Om man har Swap & SWAP Plussforsikring / 59,- per måned. Knuser skjermen, vil man få ny mobil da, eller blir det innsending av mobilen og bytte av skjerm? Eller får man bare ny mobil neste dag etter skade rapport er levert?

Ved knust skjerm på s8 så byttes "hele" tlf, bortsett fra innmaten som gjør det til "din" tlf.hvis det var forståelig. Hehe.

 

Altså skjerm, bakdeksel, kamera foran og bak.

 

Imponerende mye som blei byttet hos meg ihvertfall

Lenke til kommentar

På en av mine kontakter i kontaktlisten - får jeg opp en sirkel med ulike "ansikt" (apefjes, kylling, "monster mm) som skifter hele tiden. Når jeg eksempelvis trykker på dette ikonet, så får jeg opp på halve skjermen en rekke ulike store "animerte smileys".

 

Teksten er som følger: "Start med et klistermerke". På to linjer under står det; "Muntre opp samtalen med et klistermerke. Xxxx xxxx (navnet på kontakten) ser klistermerket på anropsskjermbildet. Og under denne teksten er det to rekker x3 animerte kyllinger, og under der er det ulike rekker med smileys som det er i tastatur når en skriver tekst mm. 

 

Hva i alle dager er dette? Hvordan kan jeg få vekk dette mon tro?

Lenke til kommentar

 

Har enda noen Telenor Swap spørsmål her....

Egenandelen er 500,- ved første skade. Hva med neste skader? Hva koster det da?

 

Om man har Swap & SWAP Plussforsikring / 59,- per måned. Knuser skjermen, vil man få ny mobil da, eller blir det innsending av mobilen og bytte av skjerm? Eller får man bare ny mobil neste dag etter skade rapport er levert?

Ved knust skjerm på s8 så byttes "hele" tlf, bortsett fra innmaten som gjør det til "din" tlf.hvis det var forståelig. Hehe.

 

Altså skjerm, bakdeksel, kamera foran og bak.

 

Imponerende mye som blei byttet hos meg ihvertfall

 

Det vil si at du levere inn mobilen, og får den "samme" i retur igjen? Må den sendes til et verksted annen plass? Eller fikser de dette lokalt? Da blir det mange verksted rundt om kring...

Grunnen til jeg spør igjen, er at noen sier man får ny mobil, andre sier de bytter skjerm(ene) med å levere inn og få "samme" mobil tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

Har enda noen Telenor Swap spørsmål her....

Egenandelen er 500,- ved første skade. Hva med neste skader? Hva koster det da?

 

Om man har Swap & SWAP Plussforsikring / 59,- per måned. Knuser skjermen, vil man få ny mobil da, eller blir det innsending av mobilen og bytte av skjerm? Eller får man bare ny mobil neste dag etter skade rapport er levert?

Ved knust skjerm på s8 så byttes "hele" tlf, bortsett fra innmaten som gjør det til "din" tlf.hvis det var forståelig. Hehe.

 

Altså skjerm, bakdeksel, kamera foran og bak.

 

Imponerende mye som blei byttet hos meg ihvertfall

 

Det vil si at du levere inn mobilen, og får den "samme" i retur igjen? Må den sendes til et verksted annen plass? Eller fikser de dette lokalt? Da blir det mange verksted rundt om kring...

Grunnen til jeg spør igjen, er at noen sier man får ny mobil, andre sier de bytter skjerm(ene) med å levere inn og få "samme" mobil tilbake.

 

 

Med SWAP Plussforsikring sender de deg ny telefon når uhellet er ute, og dekker alle typer skader. Denne skal du normalt ha dagen etter at du meldte inn skaden. Når du mottar din nye telefon sender du inn den gamle. Din nye telefon er den du blir å beholde. 

 

Skjermforsikringen dekker knust skjerm. Da må du sende inn telefonen til reparasjon. Jeg tror Telenor benytter seg av Conmodo AS til å gjøre den jobben.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb idag og oppdaget at "Wifi tale" ikke var der lenger, men 4G tale. Prøvde å deaktivere/aktivere Wifi tale uten hell. Gjør jeg det samme med 4G tale så blir også 4G tale ikonet borte. Må enten resette nettverksinnsitllinger eller restarte telefonene for at 4G tale ikonet skal komme tilbake.

 

Noen ide? Wifi tale ikonet er altså borte selv om jeg er tilkoblet Wifi.

 

Wifi tale er self fortrukket over 4G, innstillinger er iorden!

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...