Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har i flere dager fått opp at det er oppdaget fukt i usb kontakten og at jeg må passe på at den er tørr før jeg lader telefonen.

Har restarta tlf men det dukker fortsatt opp!

 

Jeg er verken i fuktige omgivelser og har ikke hatt tlf i nærhet av vann i løpet av denne perioden. Tlf ligger mye på bordet i stua...

 

Hva er dette slags bug? Lurer på om det kom etter forrige update som var her om dagen men er ikke sikker på det...

Lenke til kommentar

Siste update fikset vertfall problemene jeg hadde med trådløs hurtiglading så jeg er strålende fornøyd, merkelig at noe slikt kan være software relatert.

 

Jeg trodde jeg måtte bytte alle mine trådløse ladeputer fra Lumia'ene mine pga forskjellig ladestandard - men da tok jeg feil, nå ligger Samsungen og lader som Merra den Blinde på en MSFT ladeplate. Yippi!

Lenke til kommentar

Har i flere dager fått opp at det er oppdaget fukt i usb kontakten og at jeg må passe på at den er tørr før jeg lader telefonen.

Har restarta tlf men det dukker fortsatt opp!

 

Jeg er verken i fuktige omgivelser og har ikke hatt tlf i nærhet av vann i løpet av denne perioden. Tlf ligger mye på bordet i stua...

 

Hva er dette slags bug? Lurer på om det kom etter forrige update som var her om dagen men er ikke sikker på det...

Har også fått denne meldingen men fjernet den bare og har etterpå ikke dukket opp igjen. Hadde vært ute u regn da den dukket opp så mulig det var antydning til fukt.
Lenke til kommentar

Jeg har Telia, men finner ikke noe innstilling for 4G-tale eller Wi-fi-tale :/ Har også restartet telefonen min. Og oppdatert også seff.

Kan du sjekke hva som står under programvare for tjenesteleverandør? Gå inn på innstillinger > Om telefonen > Programvare for tjenesteleverandør.

Her skal det stå SAOMC_SM-950F_OXM_NEE_0083.

 

Dobbeltsjekk også med Telia at 4G-Tale er aktivert på ditt abbonement. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...