Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper jeg switch så blir det hovedsaklig for Mario kart og super Mario odyssey! :) kostet ikke ps4 slim 299$ når den kom? Havnet jo fint under 3k den :p

 

Jo. Men forskjellige importører, samt at PS4 har et helt annet utgangspunkt rent konkurransemessig. Nå vet jeg ikke om Sony selger med tap i konsoller lenger (men de har gjort det tidligere).

Lenke til kommentar

 

Tøys. 30fps holder fint i de aller fleste spill.

I realiteten er kasse TV også "nok", så hvorfor kjøpe flatskjerm?

Tja, synes ikke sammenligningen er så god. CRT-TV er upraktisk, større, dyrere å lage, tyngre, osv. En 55" CRT hadde tatt vanvittig mye plass, kan ikke henges opp osv.

 

Eller tenker du her oppløsningen, at 480p holder? Nja, tja, det er fullt mulig å spille eller se på innhold i 480p, men steget opp til 720p er ganske stort. 1080p fra 720p not so much. Kan kanskje sammenlignes med 30fps —> 60fps.

 

Synes det er merkelig hvordan folk mener 30fps er uspillbart. Da er det ikke mange spill de kan spille på konsoll!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Ja, synes også moderator skal flytte disse 30 fps folkene over til ny tråd, de lagger bare tråden så jævlig.  :evil:

Badamm tss!  :grin:

 

men jeg har fått sagt mitt om den saken, done  :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Vurderer å kjøpe Switch i Japan i mars siden den koster rundt 2200,- der og er regionfri. Men klarer ikke finne ut noe om systemspråket, vil veldig gjerne kunne bytte til engelsk. Noen som vet?

Nei kjøpe i norge du, ikke i japan grunnen er garantien da

 

 

Fair point, men jeg stoler på såpass på Nintendo sin hardware at jeg er villig til å ta den sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tatt sjansen. Min wii u har tatt kvelden. Spilte på den sist for et par år siden. Siden har den vært pakket ned etter flytting, tok den frem nå i jula og da var det umulig å få spilt. Maskinen sender ikke ut signal til TVen, og wii u-paden sier at maskinen ikke er innen rekkevidde. Ikke får jeg synkronisert den siden kontrollkoden blir vist på TVen.

Lenke til kommentar

 

 

Tøys. 30fps holder fint i de aller fleste spill.

I realiteten er kasse TV også "nok", så hvorfor kjøpe flatskjerm?
Tja, synes ikke sammenligningen er så god. CRT-TV er upraktisk, større, dyrere å lage, tyngre, osv. En 55" CRT hadde tatt vanvittig mye plass, kan ikke henges opp osv.

 

Eller tenker du her oppløsningen, at 480p holder? Nja, tja, det er fullt mulig å spille eller se på innhold i 480p, men steget opp til 720p er ganske stort. 1080p fra 720p not so much. Kan kanskje sammenlignes med 30fps —> 60fps.

 

Synes det er merkelig hvordan folk mener 30fps er uspillbart. Da er det ikke mange spill de kan spille på konsoll!

30fps er ikke uspillbart på konsoll, men 60fps i Zelda hadde definitivt utgjort en forskjell verdt å nevne. Det er veldig skuffende og ikke få det i 2017.

 

Lurer på hvordan Switch skjermen blir i forhold til BLB, det er jo et ganske utbredt problem på det meste av skjermer idag. Og ikke minst hvordan bildekvaliteten er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...