Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker å spasere innom Elkjøp og plukke opp Sonic Mania Plus i dag. Ser ut til å være en skikkelig solid pakke til 249,- :) Har i grunn ikke spillt Sonic siden Megadrive/ Master system så det blir jo litt morro det. 

 

Digital Foundry hadde faktisk en gjennomgang for denne versjonen, som er en forbedring fra den digitale utgaven som oprinnelig kom av Mania

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken.

 

Tar meg bare 5 minutter å spasere ned til butikken, så det er ikke noe stress heller.

 

Men finner jeg det ikke der (noe som aldri har skjedd til nå), så kommer jeg til å kjøpe det i eShop for å ikke trenge å vente.

Lenke til kommentar

Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken.

 

Tar meg bare 5 minutter å spasere ned til butikken, så det er ikke noe stress heller.

 

Men finner jeg det ikke der (noe som aldri har skjedd til nå), så kommer jeg til å kjøpe det i eShop for å ikke trenge å vente.

Tar "5" minutter å laste ned spill med 500mbit :p

Enda mere tid spart :D

Lenke til kommentar

Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken.

Digitale kopier er raskere, og de sparer plass i sekken.

 

Selvfølgelig kan du alltid argumentere at du ikke er garantert at den digitale kopien vil være mulig å hente ned om 20 år, men da kan man kaste ballen tilbake og peke på at det ikke er garantert at den fysiske kopien vil fungere om 20 år heller.

Lenke til kommentar

Tar "5" minutter å laste ned spill med 500mbit :p

Enda mere tid spart :D

Jeg bor i utlandet. Ingen aktører tilbyr så mye, og hadde de gjort det hadde det kostet tusenvis av kroner i måneden.

 

Det er snakk om 100 kroner forskjell på digital og fysisk. Jeg mener det er verdt hundre kroner å gå i fem minutter. Ut over prisen har jeg ingen gode grunner til å velge en fysisk kopi. Det er jo åpenbart lettere å laste ned.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...