Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Nesten hele Nintendo Direct på E3 var jo en Smash Direct. ;) Greit nok viste de ikke så mange nye karakterer, men de sa alle karakterene i et Smash til dags dato skal være med, i tillegg til noen nye karakterer. Blir spennende å se hva de vil vise frem denne gangen. Tipper nye stages og game modes. Vi vet jo ingenting om det blir en story mode, og hvor mange stages som vil være med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vet jo ingenting om det blir en story mode

Sakurai har sagt at han ikke vil lage story mode på grunn av spoilere på Youtube (seriøst).

 

For øvrig var det en "leak" for en måned siden som antydet at King K ville bli avslørt i juli, samt en del andre karakterer utover høsten. Dersom det faktisk er han som avsløres nå tidlig i august vil denne leaken ha troverdighet.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Nåja. Jeg er helt enig med at de må få fokus på annet enn Smash også, som jeg synes er totalt uinteressant. Men det vil definitivt selge bøtter med konsoller, og Switch er ikke akkurat en støvsamler med alle de gode spillene som er ute og som stadig kommer. :)

 

Ingen tvil om at det er mye gode spill til Switch, men når jeg åpner shopen blir jeg overveldet av antall spill jeg enten aldri har hørt om eller som er rene porter av spill jeg allerede har på pc eller også mobil. F.eks er Hungry shark World et spill jeg har hatt på Shield'en og nettbrett siden 2016.

 

Nintendo Shop'en minner nå overraskende mye om Play Store på Android. Det er noen gullkorn, men mest gråstein. Tror det jeg savner er en avhuking for å finne rene Nintendo-spill.

Lenke til kommentar

Nærmer seg utsending av dette trippet fra Satisfye, om noen er på utkikk etter ett grip så kan den fortsatt bestilles. Sendes ut i pulje to etter det jeg har skjønt i fra videoen under :) Glede meg til jeg får mitt!

Den ser veldig bra ut! Men jeg spiller aldri håndholdt. Skal vurdere det til vinteren, da jeg skal ut å fly. Er nok digg å ha dersom man skal spille lenge.

Lenke til kommentar

Toppen av frekkhet!

Her er en uttalelse fra IGN om hvorfor videoen ble fjernet fra siden deres:

 

 

DEAD CELLS REVIEW - REMOVED

BY IGN STAFF
Editor's Note: As a group of writers and creators who value our own work and that of others in our field, the editorial staff of IGN takes plagiarism very seriously. In light of concerns that have been raised about our Dead Cells review, we’ve removed it for the time being and are investigating.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nåja. Jeg er helt enig med at de må få fokus på annet enn Smash også, som jeg synes er totalt uinteressant. Men det vil definitivt selge bøtter med konsoller, og Switch er ikke akkurat en støvsamler med alle de gode spillene som er ute og som stadig kommer. :)

Tja, etter jeg er ferdig med spillene på listen min jeg postet tidligere så ser jeg ingen spill som frister i overskuelig fremtid dessverre.

 

Blir godt å få Smash overstått sånn at Nintendo kan begynne å snakke om hva som kommer etter. Zelda? Mario? Donkey Kong? Eller noe helt nytt?

Lenke til kommentar

Mange som er gira på Pokémon da.

 

Men ikke jeg, av store spill er det Smash som gjelder, men synes også det er rart at de kun fokuserer på det. Vil ha mer informasjon om Metroid Prime denne høsten, og regner med at de kjører en direct hvor vi får se en del nytt snart. Lever i håpet om at et nytt Zelda ikke er sååå langt unna som det pleier.

Lenke til kommentar

Det er kanskje lov å håpe på nytt Zelda i løpet av Switch sin levetid, ettersom BotW antagelig var ferdig en stund før konsollansering.

 

Nintendo har aldri tidligere gitt ut to Mario kart på samme konsoll. Selv om Deluxe var en port tviler jeg på at det blir noe nytt kartspill.

 

Det jeg er spent på er hva Retro Studios jobber med. De har ikke kommet med noe siden Tropical Freeze i januar 2015.

Lenke til kommentar

Sitter på hytta i regnet og prøver å gi Octopath et siste forsøk, musikken og grafikken er jo sjukt koselig så det er da noe.

 

Sidequests; er det noe poeng? Må man fullføre de eller grinde for å klare spillet?

 

Jeg vil i såfall bare pløye igjennom de få historiene jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...