Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også opplevd at alarmen ikke fungerer. Har en mistanke om at den ikke fungerer dersom man slår på ikke-forstyrr funksjonen manuelt...

Godt mulig at den slår ut på det også. Men den funksjonen hadde ikke jeg i bruk da alarmen skulle ha gått av.

 

Men blir jo vanskelig å bevise i og med at det ikke har skjedd mer enn en gang

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder i bergen som har inne plus modellen?

Tror alle butikkene er tom,men om du stikker innom her : https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefoner/apple/apple-iphone-7-128gb-black/236817.11547/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=236817%2B-%20Apple%20iPhone%207%20128GB%20Black&utm_campaign=Productfeed

 

Så har de 128 GB svart modelen inne og man kan få den med abn (Telia) eller uten

Kjøper du den i dag så har du den sikkert på fredag

Lenke til kommentar

Ble det latterlig irriterende problemet med at kontrollene på hodetelefoner sluttet å virke etter 5 minutter fikset med en softwarefix? Innså nettopp at jeg fortsatt er på 10.0.1, så burde vel få ut fingeren og komme meg oppover.

 

Ellers, til dekseldiskusjonen har jeg brukt deksel de første to ukene, og da Apple sitt skinndeksel i mørkeblått. Har fungert greit det, men nå har jeg blitt litt bedre vant til størrelsen og kjører telefonen uten noe deksel fremover.

Jeg har så lyst å bruke min matt black uten deksel fordi den er så fin, men jeg er så redd for at den skal bli ripet opp eller få bulker på seg. Tenker kanskje mest fordi i tilfelle jeg skal selge den om noen år. 

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke inspisert coatingen på iPhone 7 Matt Black, men iPhone 6 og 6S både i sølv og sort (space grey) hadde relativt grov coating som var veldig vanskelig å ripe opp. Jeg brukte min iPhone 6 og 6S Plus Space Grey uten deksel i lange perioder helt uten problemer. Du vil jo helst unngå det å drive å gnikke den inntil sandkorn osv, men ja jeg følte de tålte ganske så mye før de fikk riper. Den mest sensitive biten er den blankpolerte Apple-logoen.

 

Du kan jo også gjøre som meg, på min iPhone 7 Plus Jet Black. Bestill heldekkende film ifra Ebay, jeg har god erfaring med de som heter Skinomi og sett på film på baksiden av telefonen. Da skal det fryktelig mye til å få riper, du får bedre grep og du kan bruke den naken og den ser flott ut.

 

 

Dette med bulker blir jo litt verre. Aluminium er relativt mykt materialet så driver du å mister telefonen ned på hardt underlag så er det vanskelig å unngå bulker og missforming.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min iPhone 6 i Space Grey ser grusom ut bak - den har noen dype hakk som ser skikkelig stygge ut. Ganske få vanlige riper da, det skal den ha.

 

Nå har jeg aldri hatt for vane å selge telefonene mine, og avskriver de egentlig veldig fort etter kjøp - men jeg tenker at det er litt for dumt om man skal ha en suboptimal opplevelse (nå bare antar jeg at man vil foretrekke telefonen naken, og at all beskyttelse vil være en nedgradering av opplevelse) fordi man vil få en femhundrelapp eller to ekstra når man skal selge den om flere år. Jeg spiser gjerne det tapet for å bruke telefonen kompromissløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min iPhone 6 i Space Grey ser grusom ut bak - den har noen dype hakk som ser skikkelig stygge ut. Ganske få vanlige riper da, det skal den ha.

 

Nå har jeg aldri hatt for vane å selge telefonene mine, og avskriver de egentlig veldig fort etter kjøp - men jeg tenker at det er litt for dumt om man skal ha en suboptimal opplevelse (nå bare antar jeg at man vil foretrekke telefonen naken, og at all beskyttelse vil være en nedgradering av opplevelse) fordi man vil få en femhundrelapp eller to ekstra når man skal selge den om flere år. Jeg spiser gjerne det tapet for å bruke telefonen kompromissløst.

Godt poeng! Jeg prøver ut et gjennomsiktig deksel nå, ser bedre ut. Den er jo ekstrem gladd uten deksel. Men jeg ender sikkert opp med å ikke bruke noe deksel etterhvert... Men ja, godt poeng. 

Lenke til kommentar

For de av dere som er redde for riper og vil ha deksel, men er redd deksel skal bli for stort og klumpete, er det helt klart verdt å se på et "skin" fra for eksempel dbrand eller slickwraps.

 

Du får to skin fra begge, og de har en litt forskjellig måte å legge det på på. Fra dbrand får du to forskjellige skin - ett som dekker kamerakulen, og ett som er kuttet rundt. Fra slickwraps får du to like som ikke ikke dekker kamerakulen (samme som det ene fra dbrand).

 

Det skinnet som er på min telefon er bamboo fra dbrand.

 

 

Lenke til kommentar

Hei, jeg spør her siden det ikke ser ut som om andre har opplevd det samme problemet.. Fikk min nye iPhone 7 for et par timer siden, har akkurat fått synkronisert den og ordna alt og begynte å leke litt rundt med ting. Skulle prøve kameraet, men det er helt svart... "Selfie" kameraet fungerer helt fint, men kameraet bak er helt helt svart, og tar ikke bilder når jeg trykker på utløseren. Jeg har restartet telefonen, prøvd det på ting som snapchat o.l. men det fungerer fortsatt ikke, noen andre som har opplevd det samme problemet? Takk på forhånd for svar

Lenke til kommentar

Huff, slike ødelegger jo gleden med en touchskjerm :/

Nja. Tenkte det samme selv. Helt til jeg gikk til innkjøp av denne: https://www.ebay.com/itm/182119824109

Empire tempered glass.

 

Det er akkurat som å ta på den faktisk skjermen. Hjørnene og kantene er formet slik at de gir en myk overgang og flyter inn sammen med den faktiske skjermen. Den er skikkelig smooth og er bedre enn forventet. Har den glassfølelsen i tillegg. Den finnes sikkert til iPhone 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...