Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som opplever å få beskjed om at meldingene ikke blir sendt, men så blir de det allikevel? Får det hver gang jeg sender melding til f.eks. mamma, men ho sier at ho har fått de (uten at jeg må prøve å sende på nytt). Forsåvidt ikke noe stort problem siden meldingene allikevel går gjennom, men litt kjipt den dagen meldingen faktisk ikke går gjennom og jeg tror at de har gjort det. (Hvis jeg sender meldingen på nytt, så får mottaker bare samme meldingen tusen ganger.) Forhåpentligvis kanskje bare en bug som blir fikset til neste oppdatering?

Jeg sliter med det samme problemet. Trodde det var teleoperatøren som var ansvarlig for problemet, spesielt siden det oppstod etter at jeg byttet fra Telia til OneCall. Forhåpentligvis bare en feil i iOS.

Lenke til kommentar

Det kommer i iOS 10.1

 

Det skal være en public beta av denne nå med portrait mode. Noen som har fått til å laste ned den betaen? Jeg har forsøkt flere ganger, med beta profil som er lastet ned, men 10.1 beta dukker ikke opp under software update. 

 

EDIT: Fikk til dette ved å oppdatere til beta over iTunes. Tester ut portrait mode nå!

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Ingen av de jeg kjenner bruker 3D-touch til noe særlig.

Egentlig tror de fleste at de trykker lenge slik som tidligere, og at det er derfor det dukker opp en hurtigmeny av og til.

 

Jeg beholder min 128GB iphone 6 til det virkelig skjer noe nytt.

 

Det som skal til for min del, er homeknapp og touch-ID integrert i skjerm (som da dekker hele fronten), og som virker samme hvor på skjermen du legger fingeren,

og vekk med kamerabumpen bak som gjør at telefonen ligger og vipper når den ligger på rygg. (noe som er rimelig lamt)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Bytta ut min gammle iphone 5 med en android mobil i august. Blir ikke helt komfortabel med android. Så må vel bite i det sure eplet.vurderer en 7 plus 128g gagat. 6-8uker lev tid? Har alle bestillt denne fargen? De andre fargene har 3-4uker lev tid.ser for meg og prøve swap fra telenor

Lenke til kommentar

Gagat er mye bedre å holde i enn den svarte, men er mer utsatt for riper. 

iPhone er ikke akkurat billig, heller ikke 7-erern. Swap fra Telenor er sikkert en grei måte å fordele utgiftene på, men sett deg godt inn i hva dette går ut på. 

Jeg har selv en iPhone 7 128 GB i sølv, og er veldig godt fornøyd. Dyr som faen, men har ikke swap eller binding. Snopet også inn en Apple Watch 2 42 mm stål, med milanese rem. Til sammen koster de to skapningene rundt 16.000 kroner. Hinsides/idiotisk dyrt, men jeg er fornøyd, og enhetene passer sammen som hånd i hanske. Det bare fungerer! 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Har sjekket ut swap. Om jeg sammenligner beste pris på prisjakt.no med swap. Så er swap 1000kr dyrere kontra rent kjøp.

For den tusingen får en skjermforsikring og lån over 2år. Er dyrere med avbetaling på apple.no

Så for en fattig arbeider,så ser swap ut til og være en ok løsning.en kan jo også kombinere med ice.net 1gb eller annet billig og bra abn. Kjøper en på telia ,så må en jo binde seg til 249kr for en giga. 150kr mer en ice,pr nd...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Bare husk at den er svært følsom for striper og det anbefales deksel på den utgaven. Du får jo ett veldig personlig utseende da om ikke annet :p

Prøvde uten deksel på iphone 5. Men ble for glatt, gikk i grusen rett etter kjøp. Så ble både riper og handling av deksel. Iphone 7 er sikkert like glatt? Så da er vel orginalt skinndeksel et must?

Lenke til kommentar

Venter på å endelig få min iPhone 7+, den første fra telenor forsvant i posten, og nå den jeg bestillte fra Apple blir nå hold igjen i nederland. Noen som har erfaring med TNT, da sendingsnummeret sier "Shipment held. Follow up actions underway. begynner virkelig å bli lei, har ventet siden lansering på iPhonen min.

Lenke til kommentar

Andre som opplever å få beskjed om at meldingene ikke blir sendt, men så blir de det allikevel? Får det hver gang jeg sender melding til f.eks. mamma, men ho sier at ho har fått de (uten at jeg må prøve å sende på nytt). Forsåvidt ikke noe stort problem siden meldingene allikevel går gjennom, men litt kjipt den dagen meldingen faktisk ikke går gjennom og jeg tror at de har gjort det. (Hvis jeg sender meldingen på nytt, så får mottaker bare samme meldingen tusen ganger.) Forhåpentligvis kanskje bare en bug som blir fikset til neste oppdatering?

 

Samme problemet her. Er nok kanskje blitt borte nå med IOS 10.1 ..I hope!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...