Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Grunnen til at jeg bruker deksel er mest pga kameralinsen? Ser for meg at den hadde blitt knust kjapt ellers?

Kameralinsen er av safirglass, og er nok det siste som blir knust på telefonen. Ikke får det riper heller.

De sies det er safirglass men finnes mange bilder og videoer som beviser at det faktisk får riper lett så lenge man prøver. Det er ikke i nærheten like hardt som du finner på dyre klokker.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

De sender fra Oslo hvis de ikke har byttet siden sist jeg handlet der. Jeg bestilte 7 plus forrige lørdag etter å ha fått en link av en vennlig sjel her, men har fremdeles ikke fått telefon. Har vært i kontakt med nettbutikken som kun kan si at det er ubekreftet levering. Virker som det er noen linker som har blitt sendt ut litt prematurt ift hva som faktisk har kommet til lageret.

Lenke til kommentar

Ja, ved forrige korsvei vurderte jeg iPhone, men avblåste det pga. manglende vanntetthet. Og nå, når de endelig kommer med vanntett telefon, fjerner de minijack. Dette må jeg si er litt kjipt. Ikke bare fordi jeg ikke har lyst til å ha en dongel i tillegg til allerede lett irriterende kabel (ja, jeg kunne skiftet til bt, men det har også sine ulemper), men nettopp det at du ikke kan lade og lytte samtidig er litt kjedelig. En stor fordel er dog at det kommer løsningersom den over, som også gjør det litt greiere med bil-lading etc, siden en bare må plugge i én plugg og får både strøm og lyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...