Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Wow - superimponert av Spigen Rugged Armor. Skulle egentlig bare være et billig deksel å ha inntil videre, men dette blir nok mitt faste deksel. Så litt småglorete ut på bildene, men det er det ikke. Knallgod gummikvalitet og supre knapper - som alltid fra Spigen. I tillegg perfekt tykkelse og godt grep.

Det så jo ganske så lekkert ut faktisk,hvor mye måtte du betale totalt for frakt,varen og evt toll? 

 

Er det iphone 7 du har eller 7 plus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøpte fra "SPIGEN SPG UK" på Ebay, Spigen-forhandler i England, da tar frakten bare 4-7 dager. Betalte 19 GBP, så rett i underkant av 200 kr inkl. frakt :) Har 7 Plus. Superfornøyd!

Vet du om denne er kompatibel med tempered glass skjermbeskytter? Slike som dekker hele skjermen...
Usikker. Dekselet stopper der hvor bøyen på skjermen er, så den er bare såvidt inn på glasset. :)
Lenke til kommentar

Noen som har noe erfaring hvor lang leveringstid det er fra Apple store?

 

Har fått utsendingsbekreftelse, men ingen sporingsnummer, da det kun er snakk om ett mobildeksel.

 

Står "Leveres 14/10/2016 med Posten" i mailen.

 

Tar det virkelig såpass lang tid?

 

Tar en god uke ca ja. Kjøpte mitt 24 Sep, ble levert 30 sep. Veldig bra kvalitet på skinn dekselet om du kjøpte det :)

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte fra "SPIGEN SPG UK" på Ebay, Spigen-forhandler i England, da tar frakten bare 4-7 dager. Betalte 19 GBP, så rett i underkant av 200 kr inkl. frakt :) Har 7 Plus. Superfornøyd!

Vet du om denne er kompatibel med tempered glass skjermbeskytter? Slike som dekker hele skjermen...
Usikker. Dekselet stopper der hvor bøyen på skjermen er, så den er bare såvidt inn på glasset. :)

 

 

 

Takk for svar :).

Lenke til kommentar

Har telefonen i ca 1 uke nå og er mektig imponert over den.

Etter å ha returnert fra Android etter 4 år, så er det et frisk pust å bruke iPhone igjen.

Ingen dilling med roms eller batteri som bare tømmes for ingen grunn, det bare funker.

Som dere ser fra bildet så er batteri tiden mektig imponerende. Ladet den 100% natt til mandag før jobb og brukt den bra etter mitt bruk.

 

Du gamer ikke noe ser jeg, er da batteriet mitt draines i hvert fall!

 

Pokemon go og annet.

Lenke til kommentar

 

Har telefonen i ca 1 uke nå og er mektig imponert over den.

Etter å ha returnert fra Android etter 4 år, så er det et frisk pust å bruke iPhone igjen.

Ingen dilling med roms eller batteri som bare tømmes for ingen grunn, det bare funker.

Som dere ser fra bildet så er batteri tiden mektig imponerende. Ladet den 100% natt til mandag før jobb og brukt den bra etter mitt bruk.

 

Du gamer ikke noe ser jeg, er da batteriet mitt draines i hvert fall!

 

Pokemon go og annet.

 

Sluttet helt med gaming på telefonen. Fant ut det tok for mye av oppmerksomheten i hverdagen så måtte kutte det ut :)

Lenke til kommentar

 

Noen som har noe erfaring hvor lang leveringstid det er fra Apple store?

 

Har fått utsendingsbekreftelse, men ingen sporingsnummer, da det kun er snakk om ett mobildeksel.

 

Står "Leveres 14/10/2016 med Posten" i mailen.

 

Tar det virkelig såpass lang tid?

 

Tar en god uke ca ja. Kjøpte mitt 24 Sep, ble levert 30 sep. Veldig bra kvalitet på skinn dekselet om du kjøpte det :)

 

Takk for svar! Godt å høre, for det er det jeg har bestilt:)

Lenke til kommentar

Joda, for 1 mnd siden ble en 7 plus 256gb jet black bestilt fra Apple store ( som jeg altid har brukt) Men nå gikk det så treigt at jeg tok en runde å hørte med andre forhandlere. Lang historie kort, ordren fra Apple store kansellert , telefon fra Expert kommer i dag og en fra Elkjøp er på vei......så plutselig får jeg 2 samtidig. Den som kommer sist( Elkjøp) leveres nok tilbake til butikk her i Haugesund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...