Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

 

 

Apple vil altså bytte batterier for $29 for å bøte på en enorm PR-tabbe ifm. en egentlig temmelig positiv funksjon. Mer her: https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance/

 

Mitt spørsmål: Får vi dette her?

Mitt batteri er allerede under 85% av original kapasitet. Jeg kjøpte riktignok telefonen på dag 1 (natch), og har aldri brydd meg om å liksom "ta hensyn til batteriet" eller noe sånt piss. Telefonen skal brukes slik jeg vil bruke den, og hvis den ikke holder med lenger byttes den ut. Det er ikke bare fordi jeg liker det slik, men fordi arbeidsdagen fungerer slik.

Vi får det i Norge ja. Vil koste 299kr for batteribytte.

 

Har du kilder på at dette vil gjelde her? For det står 799,- her enda:

https://support.apple.com/no-no/iphone/repair/service/pricing

 

Bra om det er sant, skal vurdere dette får å gi min 6s litt ekstra liv :)

Min telefon har ikke begynt å spare på batteriet enda, men når jeg har den parret med min Garmin Fenix 5 hele dagen, så går batteriet litt fortere enn jeg skulle ønske

 

http://itavisen.no/2017/12/30/iphone-batteribytte-hos-apple-er-kuttet-til-299-kroner/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om Apple bytter batteri hvis man har tuklet med telefonen? Dvs byttet skjerm og vært nødt til å lodde litt for å få den til å funke tilfredstillende. Den fungerte fint i 6 måneder etter det. Nå skrur batteriet seg av i hytt og gevær. Kan man betale 299 for å fikse dette hadde jo det vært en gave.

Lenke til kommentar

Kan man levere telefonen på for eksempel Elkjøp, eller må man kontakte Apple direkte for å få byttet batteri til 299,-?

 

 

Du slipper jo flere ledd om du bare går på Eplehuset.no og starter en servicesak. Sender dem tlf og du får den fiks ferdig tilbake. Om du ikke bor et sted de har servicesenter. da kan du bare vente på den.

Lenke til kommentar

 

Kan man levere telefonen på for eksempel Elkjøp, eller må man kontakte Apple direkte for å få byttet batteri til 299,-?

 

 

Du slipper jo flere ledd om du bare går på Eplehuset.no og starter en servicesak. Sender dem tlf og du får den fiks ferdig tilbake. Om du ikke bor et sted de har servicesenter. da kan du bare vente på den.

 

Jepp, og eplehuset tar bare 700kr mer enn Apple. What a steal!

Lenke til kommentar

 

 

Kan man levere telefonen på for eksempel Elkjøp, eller må man kontakte Apple direkte for å få byttet batteri til 299,-?

 

 

Du slipper jo flere ledd om du bare går på Eplehuset.no og starter en servicesak. Sender dem tlf og du får den fiks ferdig tilbake. Om du ikke bor et sted de har servicesenter. da kan du bare vente på den.

 

Jepp, og eplehuset tar bare 700kr mer enn Apple. What a steal!

 

 

 

huh ... jeg visste ikke at de skulle ha prisforskjell. Trodde Eplehuset fulgte apple sine kampanjer NÅR de starter. Tar jeg feil der? 

 

I såfall er det vel å sende til Apple ...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...