Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Nå får jeg på htpc'en også at Geforce Experience is unable to connect to nvidia (Driver 347.52), samme som jeg fikk på gamer'n igår når jeg forsøkte å søke etter støttet spill.

 

Er det noen andre som får samme error?

 

Sliter nvidia om dagen eller har plutselig en eller annen port på router/modemmet mitt blitt stengt?

Endret av matta1985
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nå har man skjermkort "drivere" som alltid må være online? :p

 

Hehe regner med at det er meg du henviser til.. Ikke at det må være online, men etter så mye trøbbel jeg har vært igjennom med gpu drivere de siste dagene så begynner jeg å lure på om det er noe feil hos nvidia, da htpc'en som det aldri har vært noe problemer med også sliter med tilkobling til nvidia sine servere.

Endret av matta1985
Lenke til kommentar

Testet AC: Syndicate i går med den nyeste ready game driveren.

 

Syntes spillet er fantastisk flott, kanskje det peneste open world spillet som finnes.

 

SLI skalering er horribel. Problemet er at med alt av sånn nvidia gameworks greier så kan fps gå nedi i 30-40 og er sjelden oppå 60, med alt på ultra/max. Dette er med x2 980ti i 1440p.

 

Slår jeg av gameworks greiene, så går FPS opp til 60 stabilt, fps er ganske lik med et kort og to kort, GPU usage under SLI viser ca 50-60%.

 

Kjipt dog, kan jo glemme å kjøre dette i 3440x1440.

 

Bilde av innstillinger:

qioh1zU.jpg

 

--------

 

En helt annen greie. Gameworks virker jo broken? Var jo samme faenskapet i Witcher 3, skrudde av hairworks så fikk du mye bedre FPS, og var jo ikke lett å se forskjellen heller.

 

assassins-creed-syndicate-nvidia-geforce

 

https://www.youtube.com/watch?v=esm8YzFBPOk

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Virker som alle nye spill er buggy og har dårlig SLI implementering i disse dager. Tydelig at selskapene prioriterer konsoll ja.

Dårlig SLI implementering begynner jeg å bli vant med, problemet er jo at det ikke finnes et skikkelig beefy single gpu kort. Hadde mye heller hatt det å blitt kvitt SLI problemet.

 

Klagingen var egentlig heller ment litt mot det der Gameworks greiene til Nvidia som tar livet av FPSen din.

Lenke til kommentar

 

Virker som alle nye spill er buggy og har dårlig SLI implementering i disse dager. Tydelig at selskapene prioriterer konsoll ja.

Dårlig SLI implementering begynner jeg å bli vant med, problemet er jo at det ikke finnes et skikkelig beefy single gpu kort. Hadde mye heller hatt det å blitt kvitt SLI problemet.

 

Klagingen var egentlig heller ment litt mot det der Gameworks greiene til Nvidia som tar livet av FPSen din.

 

Vi har jo alltid hatt SLI-problemer.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Virker som alle nye spill er buggy og har dårlig SLI implementering i disse dager. Tydelig at selskapene prioriterer konsoll ja.

Dårlig SLI implementering begynner jeg å bli vant med, problemet er jo at det ikke finnes et skikkelig beefy single gpu kort. Hadde mye heller hatt det å blitt kvitt SLI problemet.

 

Klagingen var egentlig heller ment litt mot det der Gameworks greiene til Nvidia som tar livet av FPSen din.

Vi har jo alltid hatt SLI-problemer.
Og vi har hatt og har mange gode opplevelser med sli :)

 

Etter win 10 kom, så har det vært rekord i problemer uheldigvis :/

Lenke til kommentar

 

 

Tester nye 980Ti kortet. Spilte litt på 1500/2000Mhz på stock volt. Tester litt folding på 1554/2000Mhz nå på stock volt ^^

 

Asiq på Maxwell har tydeligvis VELDIG mye å si! :-D

 

Hva slags Asic har du da?

84.3%.

 

Gjør 1505Mhz på stock uten problemer iallefall. Med minnet på 2005mhz.

Rimelug bra ja. Se hvor høyt du klarer å kjøre firestrike extreme. Plutselig kommwr du på topp 20 med ett kort "p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...