Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Har du henvisning/link til PS/2 tastaturer som nevnt.

Filco Majestouch 2 er de beste tastaturene du kan få tak i, og de finnes i en rekke brytere. Men du må dessverre importere de. Das Keyboard "3" er også veldig bra, men det finnes ikke i norsk layout.

 

 

Hadde Logitech G19 og Corsair K95 Cherry MX Red før nåværende Logitech G910, enkelt kan man si at begge disse byttene var et syvmils steg i riktig retning på total opplevelsen.

Forskjellen med G910s "Romer-G"-knapper er at de har kortere gange som enkelte foretrekker, men ingenting tyder på at de så langt overgår Cherry MX i kvalitet.

 

Til skriving er taktile Cherry MX suverent best.

 

Men den Musa..... føler ofte det ikke skjer noe raskt nok når musa brukes og da spesielt venstre knappen som avtrekker, av og til tar det noen bitte små evigheter (report rate 1000Hz/sec), akkurat som med Logitech G9x/G402/G502/ og en billig mus fra netthandelen.

Jeg synest det er vanskeligere å finne gode muser enn tastatur. I mange år brukte jeg en god Razer Krait frem til ledningen ble dårlig, så Razer Abyssus som har vært OK. I fjor kjøpte jeg nye Abyssus og den virker mye mer ustyrlig og uresponsiv enn den gamle. Å finne en god mus uten ekstra knapper er noe jeg sliter med.

 

980ti går jo for 6200 som demovare på komplett :) litt nærmere da hvertfall.

Det kan være et kjempekupp, eller et kort som har vært sent i retur pga. hyling.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Är otålmodig efter två timmars letande efter fel. Kan man inte starta Battlefield 4 om man har Windows 10? Har provat Chrome, Edge och Explorer 11. Får upp att jag må starta Origin när man ska in i ett multiplayer från browsern men Origin kör för fullt. Provat admin mode, startat från webhelper som admin. Ordnat allt i firewall. Beklagar helt fel tråd att ta detta i, men mitt tålamod sätts på prov just nu......

Lenke til kommentar

Är otålmodig efter två timmars letande efter fel. Kan man inte starta Battlefield 4 om man har Windows 10? Har provat Chrome, Edge och Explorer 11. Får upp att jag må starta Origin när man ska in i ett multiplayer från browsern men Origin kör för fullt. Provat admin mode, startat från webhelper som admin. Ordnat allt i firewall. Beklagar helt fel tråd att ta detta i, men mitt tålamod sätts på prov just nu......

 

Ingen problemer med Battlefield 4 og Origin under Windows 10 her. Battlelog starter opp i Chrome hos meg.

Lenke til kommentar

Da ser det ut som at jeg skal kjøpe meg et 980Ti og sette mine 2x 980 til folding, slik jeg har 3x 980 kjørende 24/7. Så om noen er intr. i blokkene, bakplatene og terminalen si ifra. skal bli kvitt fort isåfall.

 

Noen tips til 980 kort?

 

Så litt på et slikt et da jeg likte de andre 980Ti kortene til Zotac, føles solide og var stille når jeg testet 4stk. :)

Lenke til kommentar

Da ser det ut som at jeg skal kjøpe meg et 980Ti og sette mine 2x 980 til folding, slik jeg har 3x 980 kjørende 24/7. Så om noen er intr. i blokkene, bakplatene og terminalen si ifra. skal bli kvitt fort isåfall.

 

Noen tips til 980 kort?

 

Så litt på et slikt et da jeg likte de andre 980Ti kortene til Zotac, føles solide og var stille når jeg testet 4stk. :)

 

Skal du game bare med ett 980Ti nå da? Den kjøleren til Zotac er enorm da. Tar vel 3 slotter, men skal kjøle bra.

Lenke til kommentar

 

Da ser det ut som at jeg skal kjøpe meg et 980Ti og sette mine 2x 980 til folding, slik jeg har 3x 980 kjørende 24/7. Så om noen er intr. i blokkene, bakplatene og terminalen si ifra. skal bli kvitt fort isåfall.

 

Noen tips til 980 kort?

 

Så litt på et slikt et da jeg likte de andre 980Ti kortene til Zotac, føles solide og var stille når jeg testet 4stk. :)

 

Skal du game bare med ett 980Ti nå da? Den kjøleren til Zotac er enorm da. Tar vel 3 slotter, men skal kjøle bra.

 

Jepp. Har ikke råd til 2. Enese grunnen jeg får råd til et er pga 780Ti rma. :)

Lenke til kommentar

Är otålmodig efter två timmars letande efter fel. Kan man inte starta Battlefield 4 om man har Windows 10? Har provat Chrome, Edge och Explorer 11. Får upp att jag må starta Origin när man ska in i ett multiplayer från browsern men Origin kör för fullt. Provat admin mode, startat från webhelper som admin. Ordnat allt i firewall. Beklagar helt fel tråd att ta detta i, men mitt tålamod sätts på prov just nu......

 

Kanskje det allerede har løst seg for deg mackanz med BF4!?! Men jeg tok opp spillet igjen for kort tid siden etter å vært borte fra det lenge. Da fikk jeg hele tiden opp at jeg jeg måtte starte origin (selv om det kjørte). Det viste seg at jeg manuelt måtte inn i origin store og laste ned 2 stk tilleggspakker night operations og en til (begge gratis). Funket fint etter det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...