Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XB270HU. Första 1440p panelet jag har. Fick en helt felfri faktist. Inte ett dammkorn eller dålig pixel. De medföljande "bugsen" fant jag ut av själv och fixade. Feks skärmken vägrar lagra inställningar om du slår den av längre än 15 minuter. Den hemska RGB grejen när du inte har signal. ( pc avslådd)

Bägge fixade sig med en hard reset (håll inne knapp två och tre från höger med pc avslagen)

 

TFT central sin ICC verkar så gott som perfekt kalibrerad.

 

Är väl mest mellan 40-100 fps som Gsync har något för sig tror jag. MGS är helt fantastiskt med det mesta på max och Gsync aktiverat.

Lenke til kommentar

Heller litt mot Evga 980Ti SC da det er referanse design, alltid enklere å få blokk til, selv om det finnes blokker til 980Ti G1.

 

EDIT: Drittsekken jeg skulle kjøpe noe har enda ikke sendt varen, og kommet med unnskyldninger når hver eneste dag siden mandag/tirsdag. Så da har jeg litt mer å rutte med. All inn med å gå for Classy?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke om jeg gidder å ha det på vann denne gangen :hmm:

 

Du leverer jo over 900K PPD. Så er jo ganske bra vil jeg si ^^

 

Ok, men da kan du jo gå for Gigabyte 980Ti G1 da f.eks.

 

Jeg folder jo på mine to 980Ti i hoved riggen også da  :)

 

980Ti G1 har mulighet for vannblokk også, Spørs om jeg skal. :hmm: 

#HardChoice

 

Seff, hadde jo vært nais om 670 alene hadde levert 900K ^^

Lenke til kommentar

Med 3-way Titan X så får jeg 150+fps  @ Ultrasettings med 5960x @ 4500mhz. Dette spillet skalerer bra alright :D

 

Det er drit bra Nizzen! Regner med at det var i 1440p da?

 

Med det oppsettet de brukte i de benchmarksa du posta her, så ser det ut som 4K blir for drøyt å takle med god nok fps. 1440p tallene ser bra ut for 980TI SLI da. Virker som CPU ikke spiller så stor rolle fra 1440p og opp.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

 

Med 3-way Titan X så får jeg 150+fps @ Ultrasettings med 5960x @ 4500mhz. Dette spillet skalerer bra alright :D

Det er drit bra Nizzen! Regner med at det var i 1440p da?

 

Med det oppsettet de brukte i de benchmarksa du posta her, så ser det ut som 4K blir for drøyt å takle med god nok fps. 1440p tallene ser bra ut for 980TI SLI da. Virker som CPU ikke spiller så stor rolle fra 1440p og opp.

Oi, glemte vel å skrive at dette er 4k oppløsning og 1400mhz på tx korta :)

 

Overklokker man gpuene 40% får man ca 40% flere fps :) Evig gpu flaskehals.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...