Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har stort sett opplevd tilnærmet 100% skalering med 7970 i de tilfellene jeg ikke har møtt på CPU-flaskehals.

 

Det jeg reagerte på var at grafikkdelen var veldig nærme mens totalscoren var så forskjellig.

Er kanskje fordi cfx krever mere cpukraft. Dermed får man mindre poeng i combine eller.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 nVidia 355.58 Beta DEV OGL 2015 ARB extensions/OGL ES 3.2

 

 

NVIDIA's Windows driver version 355.58 and Linux drivers version 355.00.05 provide beta support for OpenGL 2015 ARB extensions and OpenGL ES 3.2 on capable hardware.

 

XP x32 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/355.58_geforce_winxp_international.exe

 

XP x64 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/355.58_geforce_winxp_64bit_international.exe

 

Vista/7/8/8.1 x32 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/355.58_geforce_win8_winvista_win7_international.exe

 

Vista/7/8/8.1 x64 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/355.58_geforce_win8_winvista_win7_64bit_international.exe

Linux 355.00.05 driver :

 

Linux x32 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/NVIDIA-Linux-x86-355.00.05.run

 

Linux x32_x64 :

developer.download.nvidia.com/assets/opengl/NVIDIA-Linux-x86_64-355.00.05.run

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har stort sett opplevd tilnærmet 100% skalering med 7970 i de tilfellene jeg ikke har møtt på CPU-flaskehals.

 

Det jeg reagerte på var at grafikkdelen var veldig nærme mens totalscoren var så forskjellig.

Er kanskje fordi cfx krever mere cpukraft. Dermed får man mindre poeng i combine eller.no

 

Det jeg kom frem til også, men var jo en enorm forskjell.

Lenke til kommentar

@Nizzen, du hadde bestilt varer fra EVGA sin eu-shop før, ikke sant? Husker du hvor lang tid det tok før du mottok varen/e fra du la inn bestilling?

 

Husker ikkje :D

 

Bare husker at det ikkje var evig lenge, fordi jeg venta VELDIG på evboten den gangen :p Den ble sendt fra Tyskland eller.no. Frakt tar ca 3 dager derfra med billig frakt. Blir den stoppa i tolla, så er det kanskje den lengste ventetiden.

Lenke til kommentar

 

@Nizzen, du hadde bestilt varer fra EVGA sin eu-shop før, ikke sant? Husker du hvor lang tid det tok før du mottok varen/e fra du la inn bestilling?

 

Husker ikkje :D

 

Bare husker at det ikkje var evig lenge, fordi jeg venta VELDIG på evboten den gangen :p Den ble sendt fra Tyskland eller.no. Frakt tar ca 3 dager derfra med billig frakt. Blir den stoppa i tolla, så er det kanskje den lengste ventetiden.

 

 

Ok. Da kan jeg regne med en lang ventetid i og med at den blir nok stoppa i tollen.

 

Bestilte Hybrid AIO Kit-en til mitt 980 Ti. Kortet mitt blir så jævlig varmt, og følte denne kunne være en god løsning.

Lenke til kommentar

Download GeForce 355.60 WHQL driver

 

Download Locations


 

FML: 

As ManuelG said, this driver doesn`t contain SLI FIX fir BF4... As fix wiil ready they roll out HF driver.

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

 

What?

Funker ikke SLI på 7-serien heller i 10?

Da er det uaktuelt å oppgradere foreløpig.

Rettelse:

Derfor er det uaktuelt å kjøre SLI  :tease:

 

PhysX ftw! :D

 

Single GPU FTW!

Mindre kluss

Mindre forsinkelse

Mindre system

Mindre varme

Fortsatt mulig å få knallbra ytelse

 

Og mindre 4k smoothness ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

What?

Funker ikke SLI på 7-serien heller i 10?

Da er det uaktuelt å oppgradere foreløpig.

Rettelse:

Derfor er det uaktuelt å kjøre SLI  :tease:

 

PhysX ftw! :D

 

Single GPU FTW!

Mindre kluss

Mindre forsinkelse

Mindre system

Mindre varme

Fortsatt mulig å få knallbra ytelse

 

Og mindre 4k smoothness ;)

 

4k og smoothness i samme setning. Looooooooooool.

144 hz ftw.

Lenke til kommentar

Dere har tydeligvis ikke sett skarpheten 4K gir i spill :p

For ikke å glemme at det er mer digg å spille på en 32" skjerm enn en "liten" 27" skjerm.

 

Når det er sagt, så selvfølgelig er det noe som mangler, 144 Hz og G-Sync! Saken er at man bruker PC'n til mer enn spilling, og til Windows/Linux bruk ellers så er det digg med mye desktop plass. Vi kan ikke få pose og sekk enda. Men kanskje om noen år så har vi 4K skjermer med 144 Hz og G-sync  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...