Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja ok, krasjer i FS på litt over 1400 / 7800 på luft, men da ligger korta på 83 og 78 grader, kanskje jeg kommer noe høyere på vann?

Sett viftene til 100% så slipper du at kortene throttler. Rett over 1400 er ganske labert, sjekk om du får høyere kjernefrekvens ved å justere ned minneklokken.

 

 

Klarte 1519 / 7200, jo mer jeg senka memory jo høyere kunne jeg øke core, men nå så det ikke ut som memory hadde mye og si på scoren i FS uannsett. Ny highscore fikk jeg også nå :D

Lenke til kommentar

Håper nVidia snart fixer sin Windows 10 driver for 980Ti SLI for Battlefield 4!! Håpløst å spille det nå. Når jeg dør i spillet dropper fps ned til 40-ish og det merkes. Gjorde ikke det i Windows 7. Kommer det ingen driver snart må jeg gå tilbake til Windows 7 da  :realmad:

 

Si fra her så fort det kommer ny beta driver. Så får jeg heller la vær å spille noen dager.

Lenke til kommentar

Håper nVidia snart fixer sin Windows 10 driver for 980Ti SLI for Battlefield 4!! Håpløst å spille det nå. Når jeg dør i spillet dropper fps ned til 40-ish og det merkes. Gjorde ikke det i Windows 7. Kommer det ingen driver snart må jeg gå tilbake til Windows 7 da  :realmad:

 

Si fra her så fort det kommer ny beta driver. Så får jeg heller la vær å spille noen dager.

 

Prøvd uten SLI? Skaleringen er vel ikke 100% uansett?

Lenke til kommentar

 

Håper nVidia snart fixer sin Windows 10 driver for 980Ti SLI for Battlefield 4!! Håpløst å spille det nå. Når jeg dør i spillet dropper fps ned til 40-ish og det merkes. Gjorde ikke det i Windows 7. Kommer det ingen driver snart må jeg gå tilbake til Windows 7 da  :realmad:

 

Si fra her så fort det kommer ny beta driver. Så får jeg heller la vær å spille noen dager.

 

Prøvd uten SLI? Skaleringen er vel ikke 100% uansett?

 

 

Nei ikke testa det, men jeg må ha SLI på siden jeg gamer i 4K Ultra. Normalt har jeg en avg fps på 80-110 fps, så null problem der. nVidia har sagt de vet om problemet, så det er driveren.

Lenke til kommentar

Håper nVidia snart fixer sin Windows 10 driver for 980Ti SLI for Battlefield 4!! Håpløst å spille det nå. Når jeg dør i spillet dropper fps ned til 40-ish og det merkes. Gjorde ikke det i Windows 7. Kommer det ingen driver snart må jeg gå tilbake til Windows 7 da  :realmad:

 

Si fra her så fort det kommer ny beta driver. Så får jeg heller la vær å spille noen dager.

 

La inn win 8.1 igjen :p Hos meg var det konge første dagen, men så skjedde det noe. 50% cpuload ved idle. Clean install hjalp ikkje. Epic fail.

Får vente ei uke eller 3 :p

 

Tror jeg venter litt med W10 jeg, til ting har fått gått seg til litt :)

 

8.1 fungerer ganske smertefritt.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

Håper nVidia snart fixer sin Windows 10 driver for 980Ti SLI for Battlefield 4!! Håpløst å spille det nå. Når jeg dør i spillet dropper fps ned til 40-ish og det merkes. Gjorde ikke det i Windows 7. Kommer det ingen driver snart må jeg gå tilbake til Windows 7 da  :realmad:

 

Si fra her så fort det kommer ny beta driver. Så får jeg heller la vær å spille noen dager.

 

Prøvd uten SLI? Skaleringen er vel ikke 100% uansett?

 

 

Nei ikke testa det, men jeg må ha SLI på siden jeg gamer i 4K Ultra. Normalt har jeg en avg fps på 80-110 fps, så null problem der. nVidia har sagt de vet om problemet, så det er driveren.

 

 

Jeg betvilte ikke at det var driveren. Mente bare at om det er veldig viktig for deg å spille det spillet så kunne det kanskje gå an å spille uten SLI, men eventuelt sette ned detaljer litt inntil driverfiksen er på plass. :)

Lenke til kommentar

Byttet til win10 igår, men tror jeg skulle ha ventet litt. Det meste jeg har testet fungerer bra, men spiller feks mye arma 3 og der ser jeg nå at kortet går på 595mhz, vil ikke gå uta det. Selv om kortet i 595mhz går på 99%. Har klikka en gang også samt 3dmark klikker lettere.

 

Det meste ellers har gått feilfritt da :)

 

EDIT: Ser ut som det var litt mitt problem, vel både og. Fikk "driver stopped working" og etter det hadde jeg ikke restartet, dermed gikk alt på 595mhz... Så my bad. Men driveren klikka jo så er vel ikke helt 100% ennå kanskje, usikker.

Endret av Ottesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...