Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AIO generelt suger.

 

Vil ikke si det. Hører ikke min H110i GT i BF4 på en 5930K på 4.5Ghz, og temperaturen holder seg på rundt 50c

 

Greit nok, Custom er alltid bedre, men jeg tar heller en AIO enn en stygg diger luftkjøler ala D15.

 

Min lager heller ikke noe pumpebråk som mange har hatt problemer med, så jeg er også klar over alle problemer med diverse slike kjølere :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Gikk fra custom til aio jeg, går vel ikke tilbake for å si det sånn. Fungerer helt strøkent, lang garanti, stille,kjøler bedre enn custom loopen min faktisk samt mye mye billigere. Og passer flere sockets.

 

You fail :mrgreen:

 

Lol, mulig. Var faktisk 3 forskjellige custom looper/konfigurasjoner. h110 Gt'n jeg har nå kjøler faktisk bedre enn alle de. Tror det henger igjen fra gammelt av at dem AIO fungerer dårlig. Tenkte jeg skulle bytte pumpe og cpu blokk på gamle custom loopen, bare de 2 tinga kosta mer enn hele aio greia :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel en viss risiko for att ting lekker ved diverse custom_loop_hjemme_mekk løsninger også vil jeg tro..

 

Min gamle H100i og nå H110i GT har værtfall ikke hatt pumpebråk, eller hatt lekkasje.. H110i GT er jeg værtfall veldig fornøyd med, lite bråk og kjøler veldig bra.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

når man mekker noe selv så er man selv ansvarlig for hva som skjer. bygges custom skikkelig så lekker det ikke.

 

AIO kan lekke - det er poenget mitt.

 

Kjøper man AIO som feiler og ødelegger andre komponenter, så er utsalgsstedet ansvarlig for disse skadene også. Med custom loop er det ingen andre å klandre enn en selv. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel ikke nødvendigvis så enkelt å overbevise utsalgsstedet at skaden er skjedd pga lekkasje i AIO? Det blir vel ord mot ord.

Og hva hvis f.eks en av enkeltkomponentene i en custom loop feiler? Jeg har selv vært ute for at QD3 koblinger ikke lukker ved avkobling. Er dette min feil da liksom?

 

Er ikke helt enig i utsagnet ditt Gabri3l, men skjønner hvor du vil.

Lenke til kommentar

 

Er ikke helt enig i utsagnet ditt Gabri3l, men skjønner hvor du vil.

 

Da er det ikke meg du er uenig med, men forbrukerkjøpsloven. ;)

 

Jeg solgte et AIO sett til en kompis for lenge siden. Slangen morknet, og lekkasjen tok med seg både HK og CPU. Han fikk nytt begge deler av Komplett. :)

Lenke til kommentar

La inn win 8.1 igjen :p Hos meg var det konge første dagen, men så skjedde det noe. 50% cpuload ved idle. Clean install hjalp ikkje. Epic fail.

Får vente ei uke eller 3 :p

 

Prøvde du og deaktivere "ShellEperienceHost.exe" ?

 

Ifølge google skal det hjelpe på høy idle cpu bruk og diverse andre problemer, hjalp hos meg.

Prøvde og aktivere denne funksjonen igjen, for og teste litt, men det går ikke :dontgetit:  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...