Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Premium har ikke tidligere gitt tilgang til fler våpen enn vanlig, men det har vel vært slik at man har fått tidligere tilgang på slike ting. De tingene som har vært premium exclusive har utelukkende vært visuelle ting. Andre ting har bare blitt låst opp tidligere fremfor å måtte jobbe seg opp mot det.

 

Det store med det er uansett at man får alle DLCs til redusert pris + to ukers early access til hver DLC når de kommer. I tillegg til andre småting som f.eks premium prioritized queue osv.

Lenke til kommentar

Sykt mange flere som spiller på konsoll altså...Battlefield ER jo PC.

 

Har spilt litt multiplayer idag. Men fy faen å jeg suger fu altså. Prøver meg som sniper men det er ikke enkelt. Spesielt når du må treffe med 2-3 skudd. Er liksom vanskelig nok å treffe en jævla gang. Og ikke enklere når en spiller med en håndkontroller selvf...

 

Synes hacker modusen var litt kul. Men er jo rimelig mongo å styre med en kontroller.

Lenke til kommentar

Stort på X1 og P4 ser jeg, rundt 100 tusen på hver. Not so much PC: http://bfhstats.com/

Interessant å følge med litt stats fremover, kan nok fort bli en tittel man går lei av dette.

 

Ja dette så ikke bra ut og var noe jeg stusset over i går da jeg så hvor få populerte servere det faktisk var.

 

Spilte et par timer i går kveld. Ble kjempeskuffet over hvor elendig Crosshair var, som kanskje var den moden jeg gleda meg mest til. Ellers så frykter jeg litt for replayabilityen til MP modusene og har en mistanke om at det kan bli very old, very fast.

 

Helt enig med Quakecry også. Heist er den eneste modusen som definerer det tydelig nok, for politiet ville aldri ha stormet og ranet en bank. Crosshair og Rescue har forsåvidt definert rollene, men de kunne like gjerne vært byttet om. Hvorfor de har valgt å inkludere conquest fremfor rush er for meg et stort under da sistnevnte ville passet helt perfekt i en slik setting.

 

Menmen. Noe må vel spares til DLC også... :hmm: Mitt terningkast sålangt er hvertfall 3 på MP delen. Jeg tror det kunne vært gøy med 5 man skype/mumble squad, men foreløpig er det kun én av ca. 20 battlelog friends som har kjøpt det :closedeyes:

Lenke til kommentar

Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill.

(quake) cry more :p Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill.

 

Helt enig, og det er akkurat samme GUI, våpen og lyder samt kartene faktisk minner altfor mye om BF4. Ikke noe imot at dem bruker igjen ting som funker, men jeg mener BF serien har vært elendig lenge. Du kan skyte en person med .50cal og han snur seg, smiler og skyter deg rett ned ... Hvorfor? Fordi i BF handler alt om Fire Rate og Damage kombinert. Vet det er hardcore mode men generelt er BF nå ufattelig urealistisk, så mye at det irriterer meg.

 

Se for dere om vi hadde hatt mer spillbarhet som det er i Arma serien, der er man livredd for å hele tatt løpe inn i en by av frykt for å bli plaffet ned av 1stk kule. Det er SÅNN det skal være. Ikke løpe fryktløs inn og dø uten noe som helst tankegang for så å spawne 3 sekund etterpå. Installerte BF4 igjen igår bare for å teste, da var det 30 minutt med at ene laget stod å skøt og kastet granater nedover en gang der andre laget var, de gjorde akkurat det samme. Alt var bare en røyksky og ingen taktiske elementer var der overhodet. Døde du så ble du reviva, hvis ikke så spawna du 3 sekund etter.

Enten er jeg blitt for gammel ellers så er det der rett og slett DRITKJEDELIG.

Lenke til kommentar

 

Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill.

 

Helt enig, og det er akkurat samme GUI, våpen og lyder samt kartene faktisk minner altfor mye om BF4. Ikke noe imot at dem bruker igjen ting som funker, men jeg mener BF serien har vært elendig lenge. Du kan skyte en person med .50cal og han snur seg, smiler og skyter deg rett ned ... Hvorfor? Fordi i BF handler alt om Fire Rate og Damage kombinert. Vet det er hardcore mode men generelt er BF nå ufattelig urealistisk, så mye at det irriterer meg.

 

Se for dere om vi hadde hatt mer spillbarhet som det er i Arma serien, der er man livredd for å hele tatt løpe inn i en by av frykt for å bli plaffet ned av 1stk kule. Det er SÅNN det skal være. Ikke løpe fryktløs inn og dø uten noe som helst tankegang for så å spawne 3 sekund etterpå. Installerte BF4 igjen igår bare for å teste, da var det 30 minutt med at ene laget stod å skøt og kastet granater nedover en gang der andre laget var, de gjorde akkurat det samme. Alt var bare en røyksky og ingen taktiske elementer var der overhodet. Døde du så ble du reviva, hvis ikke så spawna du 3 sekund etter.

Enten er jeg blitt for gammel ellers så er det der rett og slett DRITKJEDELIG.

Hvorfor joinet du den minst bf aktige banen? Prøv stor bane....
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill.

 

Tror fanskaren til Battlefield hadde klikka om de hadde gjort for drastiske steg her. Er jo et Battlefield -spill. Om det skulle ha vært et skin gitt ut som DLC til Battlefield har vel vært diskutert i mente. Jeg synes det er legit. Cops and robbers hadde vært gøy det altså, men ikke under battlefield-navnet.

 

 

Spillet er bare så latterlig dårlig gjennomført. Elendig kjørefysikk, reskin, ikke noe som ligner politi og røvere engang - Kun privat militær A versus privat militær B... Hadde vært kult med et ordentlig "cops and robbers" spill.

 

Helt enig, og det er akkurat samme GUI, våpen og lyder samt kartene faktisk minner altfor mye om BF4. Ikke noe imot at dem bruker igjen ting som funker, men jeg mener BF serien har vært elendig lenge. Du kan skyte en person med .50cal og han snur seg, smiler og skyter deg rett ned ... Hvorfor? Fordi i BF handler alt om Fire Rate og Damage kombinert. Vet det er hardcore mode men generelt er BF nå ufattelig urealistisk, så mye at det irriterer meg.

 

Se for dere om vi hadde hatt mer spillbarhet som det er i Arma serien, der er man livredd for å hele tatt løpe inn i en by av frykt for å bli plaffet ned av 1stk kule. Det er SÅNN det skal være. Ikke løpe fryktløs inn og dø uten noe som helst tankegang for så å spawne 3 sekund etterpå. Installerte BF4 igjen igår bare for å teste, da var det 30 minutt med at ene laget stod å skøt og kastet granater nedover en gang der andre laget var, de gjorde akkurat det samme. Alt var bare en røyksky og ingen taktiske elementer var der overhodet. Døde du så ble du reviva, hvis ikke så spawna du 3 sekund etter.

Enten er jeg blitt for gammel ellers så er det der rett og slett DRITKJEDELIG.

 

Her må du undersøke hva du ønsker i et spill. Det er ikke en krigssimulator det her heller... Det er litt sykt å ha et kriminelt "nettverk" et sted hvor det kommer haugevis med politi for å prøve å stoppe dem. Uten annen beskyttelse enn ei tynn jakke? Ingen med hjelm? Ingen med vest?

 

Det hele handler om balanse. Utviklerne higer alltid etter best mulig balanse. En minigun på et biltak skal gi fordeler, men ikke på en måte det ville ha gjort om dette var ekte.

 

Selv om det ser ut som folk som løper rundt på slagmarken, hjelper det å tenke at det er like realistisk som world of warcraft. Forsøkt balansert av utviklere, men alle som er med har ulike egenskaper, og ikke alltid fungerer i et lag.

 

Skulle ha tatt screenshot av ene runda jeg hadde i går. Lagspill på sitt beste. Men det lød noe sånt som (kun en person som skreiv i chat):

 

-Hey, John... Get out of my car!

-It's my minigun! GTFO!

-I'm not driving anywhere until you get out of my car!

-That's it. Going back to spawn!

-GTFO!

-I'm just gonna wait here until you get out!

-Get the ¤&%(/&=)(/&%(#& out!

-Piss off Motherf**cer!!!

-Later loosers! Ruining MY game!!!

 

så dro han... Lagspill...

Lenke til kommentar

Stort på X1 og P4 ser jeg, rundt 100 tusen på hver. Not so much PC: http://bfhstats.com/

Interessant å følge med litt stats fremover, kan nok fort bli en tittel man går lei av dette.

lol genialt... postet den siden til noen kompiser som planla å kjøpe... de droppet det nå for å si det sånn...

 

det er jo forferdelig lave tall, peak hours på pc 25 tusen spillere off.

Lenke til kommentar

18 timer med hardline og der var jeg lei. Det er det samme igjen og igjen. SP modusen var en eneste stor lidelse, altfor mange cut scenes. Noen nye maps i MP og morro en stund å frese rundt i biler. Men det er da det samme opp att, er det ikke?

 

I mine øyne er hardline en gedigen skuffelse og noe ræl som ikke gjør noe nytt.

 

Avinnstallert.

Noen sier at CS også er det samme om og om igjen, ikkje vet jeg...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...