Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny spinn på Battlefield får vi vel i 2016 når Dice leverer oss nye Battlefront 3.

Kommer til å legge Dice for evig hat dersom de roter til Battlefront 3. Men som ivrig Star Wars fan som faktisk farga trestokker grønn og rosa med noe som lignet selvlysende farge tidlig på 80-tallet for å leke star WARs så mister jeg aldri håpet om det ultimate Star Wars spillet. Søstra mi kledde faktisk opp bamsene sine slik at de skulle se ut som Ewoks. Gjett om vi var hekta på Star Wars.

Lenke til kommentar

Battlefield 3 var det siste, gode Battlefield-spillet. Men jeg må si jeg likte godt Bad Company-spillene også, sikkert fordi disse spillene introduserte destructable environment.

 

Battlefield 4 er skuffende på mange måter, men samtidig er det godt å få litt Battlefield-feelingen tilbake.

 

Jeg håper ikke Dice lar seg styre for mye av EA når det kommer til Battlefront. EA-games synes jeg ødelegger det meste de tar i, håper Dice har vett nok til å sette foten ned.

Lenke til kommentar

Blir nok å kjøpe spillet jeg også. Jeg er derimot litt skeptisk til utviklingen hvor det er mer stas å grinde for å unlocke våpen enn å spille taktisk, men slik var det jo for så vidt i BF4 også. Forhåpentligvis så slipper man dette om 100 forskjellige kamoer eller dogtags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...