Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18 timer med hardline og der var jeg lei. Det er det samme igjen og igjen. SP modusen var en eneste stor lidelse, altfor mange cut scenes. Noen nye maps i MP og morro en stund å frese rundt i biler. Men det er da det samme opp att, er det ikke?

 

I mine øyne er hardline en gedigen skuffelse og noe ræl som ikke gjør noe nytt.

 

Avinnstallert.

Problemet er at man begynner å gå lei BF4, og BF5 er ikke planlagt å komme før Q4 2016.

Hardline ser ikke ut til å kunne underholde i nesten 2 år til før BF5 kommer.... da må man begynne å se etter andre spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

18 timer med hardline og der var jeg lei. Det er det samme igjen og igjen. SP modusen var en eneste stor lidelse, altfor mange cut scenes. Noen nye maps i MP og morro en stund å frese rundt i biler. Men det er da det samme opp att, er det ikke?

 

I mine øyne er hardline en gedigen skuffelse og noe ræl som ikke gjør noe nytt.

 

Avinnstallert.

Problemet er at man begynner å gå lei BF4, og BF5 er ikke planlagt å komme før Q4 2016.

Hardline ser ikke ut til å kunne underholde i nesten 2 år til før BF5 kommer.... da må man begynne å se etter andre spill

 

 

 

Dice skal vel slippe Battlefront mot slutten av året ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med BF (4) Hardline, kjøpte det på G2A til 350Kr, well spent. er i lvl 119 i bf4, spilt 340Timer da. :p

 

Jeg ville garantert kjøpt dette igjen, synes det er morro med alle gamemodsene, da jeg kun spiller conquest i bf4.

 

Ble inspirert av deg til å prøve ut G2A, dessverre fikk jeg en invalid cd-key til hardline. Uflaks gitt :glare:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er veldig fornøyd med BF (4) Hardline, kjøpte det på G2A til 350Kr, well spent. er i lvl 119 i bf4, spilt 340Timer da. :p

 

Jeg ville garantert kjøpt dette igjen, synes det er morro med alle gamemodsene, da jeg kun spiller conquest i bf4.

Ble inspirert av deg til å prøve ut G2A, dessverre fikk jeg en invalid cd-key til hardline. Uflaks gitt :glare:

?

Kjøpte du global Key? Send mail til g2a asap, de fikser det for deg garantert :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er veldig fornøyd med BF (4) Hardline, kjøpte det på G2A til 350Kr, well spent. er i lvl 119 i bf4, spilt 340Timer da. :p

 

Jeg ville garantert kjøpt dette igjen, synes det er morro med alle gamemodsene, da jeg kun spiller conquest i bf4.

Ble inspirert av deg til å prøve ut G2A, dessverre fikk jeg en invalid cd-key til hardline. Uflaks gitt :glare:

?

Kjøpte du global Key? Send mail til g2a asap, de fikser det for deg garantert :)

 

 

Ja, kjøpte globay key. Har pratet med dem og opprettet "dispute" som betyr selgeren har 3 dager på å løse problemet. Løser seg nok!

Lenke til kommentar

 

 

18 timer med hardline og der var jeg lei. Det er det samme igjen og igjen. SP modusen var en eneste stor lidelse, altfor mange cut scenes. Noen nye maps i MP og morro en stund å frese rundt i biler. Men det er da det samme opp att, er det ikke?

 

I mine øyne er hardline en gedigen skuffelse og noe ræl som ikke gjør noe nytt.

 

Avinnstallert.

Problemet er at man begynner å gå lei BF4, og BF5 er ikke planlagt å komme før Q4 2016.

Hardline ser ikke ut til å kunne underholde i nesten 2 år til før BF5 kommer.... da må man begynne å se etter andre spill

 

 

 

Dice skal vel slippe Battlefront mot slutten av året ;)

 

The force may be strong with this one.....i hope

Lenke til kommentar

 

 

Noen sier at CS også er det samme om og om igjen, ikkje vet jeg...

 

Forskjellen er at CS faktisk krever noe fra spilleren, BF er såpass lett å sette seg inn i.

Så er det et spill som aldri dør og som daglig har over 300 tusen spillere. Det er også spennende og krever lagarbeid skal man få til noe, ikke et typisk fps der du bare stormer frem.

Også meget solid laget, ikke noe EA bullshit.

Spiller ikke CS selv men ser mye på videoer av folk som spiller det. Vurderer å spille på sikt.

Tingen er at er du god i CS, da er du god i alt av fps. Men det krever en del å komme opp i rank.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen sier at CS også er det samme om og om igjen, ikkje vet jeg...

 

Forskjellen er at CS faktisk krever noe fra spilleren, BF er såpass lett å sette seg inn i.

Så er det et spill som aldri dør og som daglig har over 300 tusen spillere. Det er også spennende og krever lagarbeid skal man få til noe, ikke et typisk fps der du bare stormer frem.

Også meget solid laget, ikke noe EA bullshit.

Spiller ikke CS selv men ser mye på videoer av folk som spiller det. Vurderer å spille på sikt.

Tingen er at er du god i CS, da er du god i alt av fps. Men det krever en del å komme opp i rank.

 

Ikkje alle cs spillere var gode i Quake 3/cmpa :D

 

Mens andre spillte CS, så spillte jeg Quake 3 OSP og cpma og quake world :p

 

CS har aldri interresert meg, dog lillebroren min ble bitt av basillen da første beta kom, og han spiller litt enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

var faktisk overasket over sp delen, den har fått meg til å ville spille den på nytt for å finne de tingene jeg ikke fant på første gjenomgang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...