Leste litt på det og de virker å anbefale høyttalerens laveste Hz +ca 10, de går ned til 32Hz så havna på 50ish. Virker å funke, men installerte for en times tid siden og det er "sent" på kvelden så får teste hvor jeg havner til uka.
Virker på disse 1+2 videoene at de bruker Adam's egen software?
Jeg satte det på ca.50, men romkorrigering må til.