Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte logge inn for å se. Hvilken driver hadde du / har du nå?

 

347,88 gikk fint med 980.

 

Hadde: "347.88" aka nyeste via nVidia experience.

Har "347.52" nå.

 

Må nok spille mer for å se om denne fungerer, men med 347.88 så kom jeg så si aldri forbi loading screen.

Lenke til kommentar

Sliter med at spiller kræsjer sporadisk, får ikke opp en feilmelding... Plutselig blir skjermen svart og det rotere en blå pil øvre høyre hjørnet, den roterer i det uendlige. Hendte en gang at jeg bare ble kasta ut til skrivebordet, kjører Win10 og siste Nvidia-driver. Det skjer kanskje en gang hver time. Har kræsja tre ganger nå.

Lenke til kommentar

Akkurat det problemet jeg har HVER GANG spillet skal bytte bane.. Da har jeg sort skjerm med roterende blå pil i høyre hjørnet og den kommer ingen vei så jeg må rett og slett krasje spillet og starte forfra.. Sinnsvak irriterende i grunn.

 

Har spilt i totalt 2-2,5-timer og har hatt dette problemet hele veien, samt en krasj med DirectX-errors og en krasj hvor hele maskinen låste seg.. Itillegg til dette så har jeg hatt en hel masse problemer med at kjøretøy i spillet ikke har lyd når jeg har spilt, har hatt et par tilfeller hvor jeg ser folk kjørende i løse lufta da kjøretøyet tilsynelatende ikke har klart å laste seg inn hos meg, samt at hver gang jeg velger Operator som klasse så får jeg ikke opp våpen på min karakter så jeg får ikke skutt noen...

 

Alt i alt så har jeg hatt noe helt absurd mengde med problemer, tilsammenligning så hadde jeg ikke et eneste problem med verken første eller andre BETA av spillet.

 

 

Nå skal jeg kjøre en Intel Burn Test i løpet av natta, og sette i gang en kontinuerlig loop med Heaven Benchmark mens jeg er på jobb i morgen for å rulle ut ustabiliteter med min maskinvare men virker jo som dette neppe er et lokalt problem. Kjører for sikkerhetsskyld en verifisering / reparering av installasjonen nå først som sist.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med memory leak når man spiller BFH? (Gjelder forsåvidt BF4 og..)

Av og til kan jeg spille en stund, men ofte tar det rundt 30 minutter før jeg merker at det lagger sykt mye. Om jeg da legger ned spillet og åpner task manager, så viser den 99% på minnebruk, men det viser ikke hva som bruker det. Ofte er det nettlesere og andre småprogram som bruker rundt 100-200mb.. Har 16GB minne, så burde holde i massevis :)

Har ATI 5850, og har lest litt og funnet ut at det er nok dette som er problemet (noen som kan bekrefte/avbekrefte dette?). Så vurderer sterkt å oppgradere skjermkortet mitt, så jeg slipper dette

Endret av Brattus
Lenke til kommentar

Fått spilt litt nå med PS4 versjonen. Ikke så voldsomt imponert over multiplayer. Men det er mye pga jeg er så dårlig i det. Må sjekke ut dem forskjellige spill modusene også.

 

Men er veldig imponert over første kapittel i singleplayer. Kul musikk,ekstreeeemt bra lyd bilde og overaskenes bra grafikk. Og det var gøy å snike rundt å arrestere folk.

 

Lovende start synes jeg.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med memory leak når man spiller BFH? (Gjelder forsåvidt BF4 og..)

 

Av og til kan jeg spille en stund, men ofte tar det rundt 30 minutter før jeg merker at det lagger sykt mye. Om jeg da legger ned spillet og åpner task manager, så viser den 99% på minnebruk, men det viser ikke hva som bruker det. Ofte er det nettlesere og andre småprogram som bruker rundt 100-200mb.. Har 16GB minne, så burde holde i massevis :)

 

Har ATI 5850, og har lest litt og funnet ut at det er nok dette som er problemet (noen som kan bekrefte/avbekrefte dette?). Så vurderer sterkt å oppgradere skjermkortet mitt, så jeg slipper dette

Jeg hadde 5850, og ja - jeg var også innom problemet. Men jeg hadde generelt masse problemer første halvåret med BF4. Vet ikke hva du har sett på av løsninger, men for min del gjaldt dette på to ulike maskiner. Da jeg søkte problemene jeg hadde kom det tusenvis av quickfixer på alt. Ingenting fungerte. Er det slike artikler du kommer over nå tro?

 

Jeg tok en pause fra BF siden jeg ikke fikk det til. Men i en 3dagers ferie ville jeg prøve igjen. Jeg gjorde overhodet ingenting. Fortsatte der jeg slapp. Mulig det hadde kommet en patch, men for min del var problemene ute av verden. Spilte dagevis etter det uten nevneverdige problemer.

 

Beklager jeg ikke kan hjelpe noe mer. Håper det løser seg.

Lenke til kommentar

Stemmer at jeg har vært over mange sånne quickfixes, men ingenting har fungert nei.. Med meg har problemet kommet siste året omtrent, før dette fungerte det helt fint (så fint som det er mulig med BF). Har prøvd både nye drivere og beta drivere til skjermkortet, men nå er det ingenting som fungerer. Veldig rart at dette skjer hos noen...
Når jeg tenker meg om har det vært et problem siden jeg byttet til WIn8, men har lest flere som har samme problem med Win7

Takk for svar uansett :) Får håpe jeg finner en løsning på det, men blir nok å bytte skjermkort

Lenke til kommentar

Takk for svar uansett :) Får håpe jeg finner en løsning på det, men blir nok å bytte skjermkort

 

 

Dette glemte jeg å nevne: En kompis av meg fikk brått veldig ofte directx-error. Både bf og wow. Bytta slot som minnebrikker stod i. Vips så var det i orden igjen.

 

...en stund... men da bytta han tilbake, og alt fungerte på ny. Dette gjelder enda. Så spørs det om du har flere tilgjengelige slotter for gpu? Verdt et forsøk? Jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle hjelpe men...

Lenke til kommentar

Hmm, virker ikke så logisk nei, men kan jo alltids prøve å bytte plass. Tar jo ikke lange tiden å gjøre det så

Får prøve å søke enda mer å se om jeg finner en løsning på det, men ser at folk har hatt problemer med dette siden BF3, men rart at det plutselig dukker opp for meg nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...