Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på hva det kommer av, men i multiplayer suger jeg altså så jævlig at det skulle nesten ikke vært mulig. Spiller så tragisk dårlig at det er like før jeg bare legger spillet på hylla og gir opp! Helt siden BC2 har jeg som regel vært i toppen av scoreboard, i det minste i øvre halvpart, men i Hardline suger jeg altså så grenseløst. Jeg er sikker på at bestemor hadde spillt det bedre enn meg der jeg fullfører runde etter runde med K/D under 1 og aldri så mye som fått tid til å tenke på et objective før jeg har blitt offer for motstanderlagets kuleregn.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Høres ikke akkurat ut som det er spillet som er tragisk dårlig da.

 

 

Selv synes jeg hardline er mye lettere en bf4,selv om bf4 var et lett spill, har sikkert noe med å gjøre at spillet er en del "kjappere" og våpnene treffer knall hardt i hardline.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Høres ikke akkurat ut som det er spillet som er tragisk dårlig da.

 

 

Selv synes jeg hardline er mye lettere en bf4,selv om bf4 var et lett spill, har sikkert noe med å gjøre at spillet er en del "kjappere" og våpnene treffer knall hardt i hardline.

Hvis du synes 4 var et lett spill har du spilt på feil servere med dårlige folk.

Kan finne en lang rekke med servere til deg som du får brynt deg på en del spillere

Lenke til kommentar

Men det er jo uansett kjekt at du finner utfordring i spillet, jeg klager ikke for mye på bf4, har hatt det kjempe kjekt med det, men det har alltid vært mitt "go to casual game".

 

Hardline gjør det ende bedre igjen på den fronten, et skikkelig perfekt fps spill til når man kunne tenke seg et par runder i en 15-30 min spilleøkt, mye moro på kort tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er AVM den beste sniperen på Hardline? Hvilket kamera zoom burde jeg bruke på den?

Noen som kunne ha laget en liten guide over de beste våpnene, og eventuelt hva slags utstyr som passer best til våpenet, er ikke så flink til det.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Har fått tatt et par runder igjen i helga. Frisk pust og alt det der... joda. Men kan ikke si jeg likte det helt jeg. Det var som å spille BF4 i nytt skin, men med alle barndomssykdommer tilbake. Er ikke helt på lag med våpnene. Menmen... Får bare gi det litt mer tid kanskje.

 

Men nå blir det nok BF4 fremfor Hardline neste gang det blir ei runde med noe :)

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva det kommer av, men i multiplayer suger jeg altså så jævlig at det skulle nesten ikke vært mulig. Spiller så tragisk dårlig at det er like før jeg bare legger spillet på hylla og gir opp! Helt siden BC2 har jeg som regel vært i toppen av scoreboard, i det minste i øvre halvpart, men i Hardline suger jeg altså så grenseløst. Jeg er sikker på at bestemor hadde spillt det bedre enn meg der jeg fullfører runde etter runde med K/D under 1 og aldri så mye som fått tid til å tenke på et objective før jeg har blitt offer for motstanderlagets kuleregn.

 

Du spiller på pc via pc skjerm eller tilkoblet tv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...