Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

 

 

Til de syke fåkkerne som vil ha Simeone: Hvorfor? (Annet enn at han har gjort det bra med Atletico nå, som er for åpenbart)

Nokså risikabelt, men han har definitivt potensialet + at han er ung. Vinner han CL i år tror jeg han blir en topp 3 kandidat for oss.

Er "han har definitivt potensialet..." svaret ditt på "hvorfor?". Simeone hadde herpa ting her Moyes style.

 

Han er ikke mitt førstevalg for å si det sånn. Svaret er jo korrekt, han er uerfaren men har et høyt potensiale og er en spennende manager. Hva slags annet svar forventa du? Kan ikke nekte for at han har gjort det bra, Atletico er det første laget på lenge som kan ta tittelen istedenfor Barca og Real, en CL seier er heller ikke usannsynlig. Samtidig så er Klopp er utilgjengelig, Mourinho & Guardiola (ush) er usannsynlig, Van Gaal er gammel og nokså ut datert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

La nå Emils få leve i troa.

 

Poenget er at alle United-supportere tror alt og enhver vil trene klubben. Det er vel strengt tatt ikke tilfellet. Mourinho, hvorvidt han mener det eller ei, sier han ville til Chelsea første og fremst. Nå sier også Klopp at han ikke vil vrake Dortmund til fordel for United. Dette gjelder også spillere.

 

Hvor henter du det fra? Jeg har aldri sakt det og jeg regner med at over 90% av alle Man Utd supportere her inne aldri har sakt det heller. Det er da vel ingen som tror at Guardiola f.eks. kommer til Manchester til sommeren. De fleste har også vært passive / negative for at Klopp skulle komme, noe som også viste seg å stemme (at han ikke kommer).

 

Du legger ord i munnen på folk nå og det kan du slutte med.

 

Det er ikke realistisk at noen lag bare kan knipse med fingerene, for så å se at trenerne bare kommer løpende til dem. At Mourinho flørtet med United gjentatte ganger er jo knallharde fakta (vet ikke om han ville ha jobben eller ikke!), men jeg tror ikke han ble tilbudt / vil bli tilbudt jobben. Det er litt for mye ablegøyer med han for Glazers smak.

Lenke til kommentar

Poenget er at alle United-supportere tror alt og enhver vil trene klubben. Det er vel strengt tatt ikke tilfellet.

Det er det vel INGEN som har sagt, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, med eller uten briller, så er det vel et faktum at United (per dags dato) er en av de mest attraktive klubbene å være manager for i hele verden (hvis vi ser bortifra Bayern, Real Madrid og Barcelona)? Det er kanskje verdens topp 3 største fotballklubb med historisk bra resultater i nyere tid sammenlignet med stort sett alle andre lag. Hvordan får du det til at det ikke er attraktivt for en manager?

 

Hadde alle vært uten kontrakt og tilgjengelige så kunne styret tilnærmet velge og vrake.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...