Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Simeones resultater og hvordan han har "reddet" AM, JA!

 

Simeones historie med Becks, NEI!

Kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det. Et større problem er imidlertid at han fortsatt er ganske fersk som toppmanager, og at han visstnok ikke er så solid i engelsk. Simeone ville vært gambling, men jeg tror også han er blant dem med aller størst potensial.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Mourinho takket ikke nei, han ble aldri tilbudt jobben.

Det er det dere liker å tro.

Kilde? Om ikke så er du bare en av de patetiske supporterne som galler ut, uten kilder/bevis

 

http://www.theguardian.com/football/2013/sep/26/jose-mourinho-cried-manchester-united

 

Selvfølgelig ikke helt sikkert dette stemmer..

 

 

Louis van Gaal tar nok over United i sommer. Det ligger i kortene. Det er nok også det rette valget, nå som Klopp er uaktuell. Vi trenger en sterk mann, med nye tanker som kan få skuta på rett kjøl igjen. Van Basten som assistent og han som manager et par-tre år hadde vært veldig bra.

 

Inn med René igjen også, hadde vært flott.

Lenke til kommentar

 

 

Mourinho takket ikke nei, han ble aldri tilbudt jobben.

Det er det dere liker å tro.

Kilde? Om ikke så er du bare en av de patetiske supporterne som galler ut, uten kilder/bevis

 

 

http://www.dagbladet.no/2014/03/28/sport/fotball/premier_league/jose_mourinho/32533427/

 

- Jeg snakket med sir Alex da mitt Real Madrid slo ut United av Champions League forrige sesong. Jeg sa til ham hva jeg ønsket, at jeg ønsket meg Chelsea. Det var min retning, sier Mourinho til avisa.

Lenke til kommentar

Når man begynner å tro på hva Mourinho sier, så er man litt ute å kjøre. Hva annet skal han si når han er manager i Chelsea? "Ja, jeg ville bli ny Man Utd manager"?

 

Men nå som Man Utd sparker trener uten å ha gitt han en hel sesong og kommer til å kjøpe for 150 millioner pund, så er det vel ikke så stor forskjell på lagene mer?

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Og i tillegg var det rett og slett et dårlig valg av styret. Man kan skjønne Scolari osv, han har vunnet ting. Moyes? Tabbe fra starten, aldri vunnet noe, aldri spilt attraktiv fotball, aldri hatt penger å bruke i overgangsvinduet osv. fy faen så tabbe. kan vi rewinde ett år please?

Lenke til kommentar

Når man begynner å tro på hva Mourinho sier, så er man litt ute å kjøre. Hva annet skal han si når han er manager i Chelsea? "Ja, jeg ville bli ny Man Utd manager"?

 

Men nå som Man Utd sparker trener uten å ha gitt han en hel sesong og kommer til å kjøpe for 150 millioner pund, så er det vel ikke så stor forskjell på lagene mer?

Det er rett at penger trengs for å prestere i fotball. Den største forskjellen er kvar pengene kjem fra.

Lenke til kommentar

Eg ønsker at ein ny trener skal vera på plass rett etter sesongslutt, møte laget, sjå spelarane trene, gjere seg opp ein meining om kven som skal ut, kven som skal inn. Van Gaal er vel borte heile sommaren med VM?

Ikke nødvendigvis, Nederland er i en knalltøff gruppe med Spania og Chile. Men ønsker ikke Gaal av andre årsaker, blant annet alderen.

Lenke til kommentar

Dortmund kommer ikke til å vinne noe i år, samtidig som de beste spillerne flykter i fra klubben jrf. Lewandowski og Bayern kommer bare til å dominere tysk fotball så lenge Guardiola og Robbery er i klubben. Ser egentlig ikke hvordan Klopp skal klare å hevde seg over storebror de neste sesongene, det er jo nå han virkelig har sjansen til å komme til en ny klubb hvor han har muligheten til å bevise hvilken manager han er og skape resultater. Men ja, elsker han Dortmund og vil bli der for alltid er det vel ingenting å gjøre.

Lenke til kommentar

Dortmund kommer ikke til å vinne noe i år, samtidig som de beste spillerne flykter i fra klubben jrf. Lewandowski og Bayern kommer bare til å dominere tysk fotball så lenge Guardiola og Robbery er i klubben. Ser egentlig ikke hvordan Klopp skal klare å hevde seg over storebror de neste sesongene, det er jo nå han virkelig har sjansen til å komme til en ny klubb hvor han har muligheten til å bevise hvilken manager han er og skape resultater. Men ja, elsker han Dortmund og vil bli der for alltid er det vel ingenting å gjøre.

De har fortsatt en cupfinale å spille mot Bayern. Problemet deres i år har vært at de har hatt masse skader, samtidig som de ikke har bredden til Bayern. Om noe, så er det jo nettopp det at han velger å bli i Dortmund og tar opp kampen mot Bayern som beviser hvilken manager han er. Han har åpenbart troen på at han kan få til mer med Dortmund. Han har heller ikke sagt at han vil bli i Dortmund for alltid. Han har faktisk sagt at han ikke vil bli Dortmunds Ferguson, og at han er åpen for å dra til andre klubber, en gang i fremtiden. Men han har tross alt bare vært der i 6 år, og han er fortsatt bare 46. Han blir nok værende til kontrakten hans går ut, noe han fortjener stor respekt for.

Lenke til kommentar

La nå Emils få leve i troa.

 

Poenget er at alle United-supportere tror alt og enhver vil trene klubben. Det er vel strengt tatt ikke tilfellet. Mourinho, hvorvidt han mener det eller ei, sier han ville til Chelsea første og fremst. Nå sier også Klopp at han ikke vil vrake Dortmund til fordel for United. Dette gjelder også spillere.

Lenke til kommentar

 

La nå Emils få leve i troa.

 

Poenget er at alle United-supportere tror alt og enhver vil trene klubben. Det er vel strengt tatt ikke tilfellet. Mourinho, hvorvidt han mener det eller ei, sier han ville til Chelsea første og fremst. Nå sier også Klopp at han ikke vil vrake Dortmund til fordel for United. Dette gjelder også spillere.

 

 

Ikke så nøye det der.

Lenke til kommentar

 

 

Til de syke fåkkerne som vil ha Simeone: Hvorfor? (Annet enn at han har gjort det bra med Atletico nå, som er for åpenbart)

Nokså risikabelt, men han har definitivt potensialet + at han er ung. Vinner han CL i år tror jeg han blir en topp 3 kandidat for oss.

Er "han har definitivt potensialet..." svaret ditt på "hvorfor?". Simeone hadde herpa ting her Moyes style.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...