Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange som har fått tak i Alien Blaster? Fikk tak i den i går :)

 

Pluss jeg knabba deler fra Power Armor i Prydwen eller hva det heter (luftskipet til Brotherhood of Steel) uten å bli sett, håper ikke det straffer seg siden! haha Fikk jo bedre armor (selv om jeg egentlig skulle fått det uansett) og solgte delene til han våpenfyren på skipet

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser jeg mangler Intelligence for å nå i Science perken. Kan man finne gear som gir meg tilgang til den perken? Skulle hatt for å crafte enkelte sikter til sniperrifler og lignende.

 

Godt spørsmål. Du kan jo alltids putte et poeng i Intelligence når du får en ny level, men vet ikke hvor mye du mangler og det kan kreve mye. Du kan også finne gear som har Intelligence på seg som bonus stat, men vet ikke om dette bidrar til å låse opp ting i perk treet, eller om du må base staten på det nivået.

Tror ikke det bidrar, fordi det gjør hvertfall ikke stats du får fra perks.

Lenke til kommentar

Er det slik at alle kompanjonger har spesielle oppdrag knyttet til dem? Låser man opp dem ved å bruke kompanjongen lenge, eller ved å ta valg som tilfredsstiller han/hun?

 

Burde jeg ta med meg Curie på Railroad-oppdragene?

Ja og Ja til de to første spørsmålene. Hvis du gjør ting som de misliker så forlater de deg til slutt også, så valg med kompanjonger kan ha konsekvenser. Vet ikke hvem Curie er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke sender de til en spesifikk plass, går de tilbake til plassen du fant dem.

 

Curie har et ganske kult utfall av sitt personlige mission. Kan anbefales.

 

Edit: Men bare for å ha det sagt. Dette med companions er bugget. Flere finner ikke Dogmeat etter å ha sendt han bort, og det samme kan skje med Danse (finne han ikke selv).

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hvilken nVidia driver for 9xx serien funker best for dere med singlekort?

EDIT:
Tenker jeg prøver 358.91

 

EDIT:

GTX970 installert og Fallout 4 kjøpt i Steam :D.

 

Argh har bare 150Mbit linje så det tar 20min å laste ned men ville i kjøpe spillet før jeg visste om det ble nytt skjermkort osv. (gamle var HD6950). 20min er lang tid å vente....

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dogmeat er ikke bugged hvis du sender han til Sanctuary ihvertfall. Problemet der er at det finnes så mange hundehus rundt omkring og han ligger i ett av de. Med andre baser så vet jeg ikke, har bare sendt han til Sanctuary.

 

Man kan crafte en bjelle som tiltrekker seg alle menneskene og companions i byen din. Hunden dukker ikke opp da heller.

Lenke til kommentar

Noen som som spiller på pc, som synes dette er det mest konsollifiserte spillet dere har spilt i fra Bethesda?

Man vender seg etterhvert til mus, som sikkert også kan justeres til det bedre, men for min del sitter tastatur opplegget (favoritter) og weaponswitching veldig godt i. 

 

Ikke så farlig den konsollifiserte 4 valg dialoggreia, men ikke sett noe av nærheten av denne konsollifiseringen av kontrollere i TES.

 

Dog skal Bethesda ha for at det lite konsollifisering av items. Her er det rikelig utvalg. Samme med perks.

 

Håper de kan justere dette med kontrollere til nye titler tilbake til slik det var i Skyrim, som jeg synes fungerte som et helt greit kompromiss.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvis en allerede har puttet 2 poeng i melee perken, er det dumt å bytte over til våpen da? Likegreit å lage en ny char kanskje?

Nei, det er ikke noen levelcap, så det er bare å putte poeng i det du vil, ink. special settet på toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...