Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppdaget en liten bug i spillet ang et av minuteman obj i spillet; skifta fram og tilbake mellom castle og "byen" min, så forsvant mange av fiende mine..  :huh:

 

 

Forsåvidt sykt low på resurser til at jeg kan bygge ting, umulig og oppdrive, men jeg er ennå bare lvl 11, så det kommer vel.

 

Om du tenker på vanlige ting som Steel og Wood etc så har man som regel mer enn nok med det om man går inn i Workshop mode og scrapper det du finner rundt. Ett tre er sikkert 10-20 Wood for eks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget en liten bug i spillet ang et av minuteman obj i spillet; skifta fram og tilbake mellom castle og "byen" min, så forsvant mange av fiende mine..  :huh:

 

 

Forsåvidt sykt low på resurser til at jeg kan bygge ting, umulig og oppdrive, men jeg er ennå bare lvl 11, så det kommer vel.

Hvordan i alle dager greide du å ta The Castle på bare level 11? Jeg var level 19 og kitet som en tulling med miner, håndgranater og hyppige quicksaves. Døde en 20-30 ganger og var svett i en time etterpå.

Anyways, min spede begynnelse etter ca 20 timers spill, håper det blir mange flere etterhvert

 

post-79705-0-07657900-1447613571_thumb.jpg

 

Har et spørsmål med hensyn til The Castle

 

På ene veggen ser det ut som en veldig stor dør med pneumatisk åpning og lukking, kommer det noe ut fra denne senere i spillet? Bør jeg verne beboerne mine på noen spesiell måte?

 

 

EDIT: @SKADI: Det er mye stål i de ødelagte artilleri-greiene på hjørnene oppe på the castle. Også mye trevirke rundtomkring inne i borgen.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

 

Oppdaget en liten bug i spillet ang et av minuteman obj i spillet; skifta fram og tilbake mellom castle og "byen" min, så forsvant mange av fiende mine..  :huh:

 

 

Forsåvidt sykt low på resurser til at jeg kan bygge ting, umulig og oppdrive, men jeg er ennå bare lvl 11, så det kommer vel.

Hvordan i alle dager greide du å ta The Castle på bare level 11? Jeg var level 19 og kitet som en tulling med miner, håndgranater og hyppige quicksaves. Døde en 20-30 ganger og var svett i en time etterpå.

Anyways, min spede begynnelse etter ca 20 timers spill, håper det blir mange flere etterhvert

 

attachicon.gif2015-11-15_00001.jpg

 

Har et spørsmål med hensyn til The Castle

 

På ene veggen ser det ut som en veldig stor dør med pneumatisk åpning og lukking, kommer det noe ut fra denne senere i spillet? Bør jeg verne beboerne mine på noen spesiell måte?

 

 

EDIT: @SKADI: Det er mye stål i de ødelagte artilleri-greiene på hjørnene oppe på the castle. Også mye trevirke rundtomkring inne i borgen.

 

 

 

Det er armory, du får en mission senere hvor du skal komme deg inn der, det er nok så vanskelig med tanke på hva du møter på veien dit, du går ikke gjennom den døren, du kommer ut av den

 

Lenke til kommentar

 

 

Vaktmestern: Er på samme punkt i spillet. Ble spurt om å lage senger, noe jeg motvillig takket ja til. Problemet da er at karakteren min er så fryyktelig lystig; "Jada, det har jeg kjempelyst til å gjøre!"

Før spillet kom ut, så var det snakk om at man kunne velge personlighet, så selv om man valgte det samme svaret, så kunne man høres likegyldig ut, eller nesten aggressiv ut. Men jeg så ingen slike valg under character creation. Kan man ta imot nye oppdrag uten å svare "Yes"?

Ah sånn ja. Virker ikke som det er mulig. Skulle ønske det var mulig selv, ikke fordi jeg har veldig lyst til det, men da kunne karakteren blitt mer personlig fra spiller til spiller. Kunne jo vært kult å gått rundt å kun gitt faen i alt og alle og kun tenke på å oppnå egne mål istedet for å skulle hjelpe alle man møter.

 

Har bare sagt ja til å hjelpe alle som har spurt så langt så vet ikke hvordan det ville vært å svare negativt på det.

 

 

Noen som har fått has på problemet med at man setter seg fast når man har brukt en terminal?

 

Prøvde dette uten hell... Setter meg enda fast

 

Go to your Fallout Directory i.e. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4 and edit the file Fallout4Prefs, you have to make changes to the following parameters: iPresentInterval=1 to iPresentInterval=0.

 

 

Dette er vistnok et problem hvis frameraten er for høy.

Å sette iPresentInterval til 0 unlocker den. Sett den til 1 istedet.

 

Prøv også dette: https://www.reddit.com/r/fo4/comments/3s6ile/disable_vsync_for_zero_input_lag_and_limit_fps/

 

 

 

Finnes det virkelig ikke noen enklere fremgangsmåte enn dette? Jeg er stuck på en terminal i en quest jeg gjerne skulle kjørt gjennom..(AMD skjermort og 144hz skjerm)

 

Noen som har løsningen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Finnes det virkelig ikke noen enklere fremgangsmåte enn dette? Jeg er stuck på en terminal i en quest jeg gjerne skulle kjørt gjennom..(AMD skjermort og 144hz skjerm)

 

Noen som har løsningen?

 

kjøp en skjerm med lavaere refreshrate eller sett fps'en til maks 60. Alt av fysikk i spillet tryner så fort fps'en går over 60.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Har et spørsmål med hensyn til The Castle

 

På ene veggen ser det ut som en veldig stor dør med pneumatisk åpning og lukking, kommer det noe ut fra denne senere i spillet? Bør jeg verne beboerne mine på noen spesiell måte?

 

 

 

Om det er den døra jeg tror du snakker så ja; om du går inn i workshop-mode så skal det i et av rommene i slottet være en stor haug med betong som blokkerer en tunnelinngang, denne kan du scrappe. Nede i kjelleren vil gangen til slutt føre deg ned til et lager av våpen, turrets og miner som du kan bruke som forsvar. Men, etter jeg hadde reist litt rundt i ødemarken og kom tilbake til The Castle så var det en kjærring som fulgte med ned i kjelleren, det er en terminal der nede som kun hun har passord til, så du er avhengig av hun for å komme deg til våpenlageret.

 

Lenke til kommentar

Frame Rate Target Control (FRTC) is a

new option in AMD’s Catalyst Control Center that lets you set a maximum

frame rate between 55 frames per second and 95 frames per second (fps)

for the majority of DirectX 10 and DirectX 11 games. The message from

AMD is that FRTC is a triple threat of benefits: You’ll dramatically

reduce your video card’s power consumption, decrease fan noise, and

lower the operating temps of your GPU.

 

Prøv å cap fps i frtc ved 75 fps først. Virker ikke det så 70, 65 , 60 , 58 fps.

Endret av SHITBENDER
Lenke til kommentar

denne byplanlegginga begynner å gå meg på nervene.

har nå 19 stk boende der, men er plutselig 0 matproduksjon, er ingen som bemanner scavenging stasjonen.

når jeg finner innbyggerne virker det som de bare står å henger bak det ene bygget mitt.

 

what to do?

Bybyggingen har gjort at jeg har investert i Primas Game guide som nå er på vei i posten, er litt for dårlig forklart ingame hva man skal gjøre. Bygget noen vegger på et hus feil vei, så tak snapper nå på utsiden av huset , men ikke på over der settlerne faktisk skal bo. Håper det kommer noen skikkelige tutorials på youtube og om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...