Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Godt igang med spillet selv. Spiller på PS4 og har ikkeno å klage på. Om noe må det være aim. Synes ofte at jeg bommer på motstanderen selv om den er midt i siktet. Sikkert bare jeg som suger hvordan får jeg flere folk til settlements? Fortsatt bare 5 stk i Sanctuary.

Radio beacon, senger, mat, vann, strøm, og forsvar. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da går du glipp av mange gode pill. Det sist nevnte programmet tar tak i endel av problemene du nevnte, tar ti min.

 

De tingene det programmet gjør hadde jeg allerede gjort gjennom å redigere ini-fila, så det er ikke det det står på. Men orker ikke bruke tid og energi på å gjøre spillet underholdende for meg selv når det er så mye annet der ute å spille som er underholdende og fungerer 100% akkurat nå. Da kan jeg heller kjøre refund og revurdere det senere. Går kun glipp av spill jeg ikke vil spille. De jeg vil spille spiller jeg - før eller senere.  

 

 

Edit1: Hører sikkert ut som en skikkelig gretten dust i disse innleggene mine ^^,

Edit2: Jaja. Steam godtok ikke refusjonen så jeg eier visst Fallout 4 enda :p

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da går du glipp av mange gode pill. Det sist nevnte programmet tar tak i endel av problemene du nevnte, tar ti min.

 

De tingene det programmet gjør hadde jeg allerede gjort gjennom å redigere ini-fila, så det er ikke det det står på. Men orker ikke bruke tid og energi på å gjøre spillet underholdende for meg selv når det er så mye annet der ute å spille som er underholdende og fungerer 100% akkurat nå. Da kan jeg heller kjøre refund og revurdere det senere. Går kun glipp av spill jeg ikke vil spille. De jeg vil spille spiller jeg - før eller senere.  

 

 

Edit1: Hører sikkert ut som en skikkelig gretten dust i disse innleggene mine ^^,

Edit2: Jaja. Steam godtok ikke refusjonen så jeg eier visst Fallout 4 enda :p

 

Nei synes ikke det da :) for så gammel er du ikke da jeg er.det. :)

Lenke til kommentar

OBS! OBS! VIKTIG VIKTIG!

 

Du kan miste power armor under et angrep på byen din.

En av de jeg har, sto i festningen.

Angrepet var godt igang når jeg kom ditt, å da var det en fiende som hadde hoppet inn drakten min og lagde kvalme for de som bor der.

 

Litt irriterende å måtte tømme minigun for ammo på sin egen PA :(

 

Jeg har hvertfall begynt å ta ut kraft cellen av draktene mine når de er parkert.

 

Btw: til dere som synes PIP-boy var teit. Den fungerer utmerket.

Den virker ikke skrøpelig, telefonen sitter som støpt, man ser ikke kantene på telefonen når man lukker dekselet. Man har en reim inni pip-boyen som man fester rundt armen, så den sitter ikke løst. Og appen fungerer utmerket.

 

Jeg bruker faktisk PIP-boyen aktivt hver gang jeg spiller. (Nerde-alarm)

 

For et fantastisk spill! :D

Det lever absolutt til forventningene.

 

Det eneste jeg savner er God/Ond karisma.

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

OBS! OBS! VIKTIG VIKTIG!

 

Du kan miste power armor under et angrep på byen din.

En av de jeg har, sto i festningen.

Angrepet var godt igang når jeg kom ditt, å da var det en fiende som hadde hoppet inn drakten min og lagde kvalme for de som bor der.

 

Litt irriterende å måtte tømme minigun for ammo på sin egen PA :(

 

Jeg har hvertfall begynt å ta ut kraft cellen av draktene mine når de er parkert.

 

Btw: til dere som synes PIP-boy var teit. Den fungerer utmerket.

Den virker ikke skrøpelig, telefonen sitter som støpt, man ser ikke kantene på telefonen når man lukker dekselet. Man har en reim inni pip-boyen som man fester rundt armen, så den sitter ikke løst. Og appen fungerer utmerket.

 

Jeg bruker faktisk PIP-boyen aktivt hver gang jeg spiller. (Nerde-alarm)

 

For et fantastisk spill! :D

Det lever absolutt til forventningene.

 

Det eneste jeg savner er God/Ond karisma.

Sett hunden til passe på draktene dine  :) 

Lenke til kommentar

Da går du glipp av mange gode pill. Det sist nevnte programmet tar tak i endel av problemene du nevnte, tar ti min.

 

De tingene det programmet gjør hadde jeg allerede gjort gjennom å redigere ini-fila, så det er ikke det det står på. Men orker ikke bruke tid og energi på å gjøre spillet underholdende for meg selv når det er så mye annet der ute å spille som er underholdende og fungerer 100% akkurat nå. Da kan jeg heller kjøre refund og revurdere det senere. Går kun glipp av spill jeg ikke vil spille. De jeg vil spille spiller jeg - før eller senere.  

 

 

Edit1: Hører sikkert ut som en skikkelig gretten dust i disse innleggene mine ^^,

Edit2: Jaja. Steam godtok ikke refusjonen så jeg eier visst Fallout 4 enda :p

Neh, det er jo din rett til å si hva du mener og ha prinsipper på hva du syns er greit og ikke. Respekterer deg mer for det enn hvis du tatt det opp bakveien. Hadde du spilt mer enn 2 timer? Steam refunderer ikke da, tror jeg. Noe som er merkelig, for et spill så stort som det her trenger man mer enn 2 timer før man vet om man virkelig liker det eller ikke.

 

Endelig våken og klar for en ny dag med Fallout 4! wuhu. 

Lenke til kommentar

Hmmm, så ting er ikke trygt i Sanctuary? Jeg har jo tre Power Armors stående der! Men de er heldigvis uten kraftceller, for de trenger jeg i tilfelle jeg finner en ny et sted...

Det kan være, men hvis den blir angrepet av Raiders så kan ting bli ødelagt. Bygg godt forsvar, og bygg et hus som du kan sette Power Armorene i. Ingen steder er trygge i The Wasteland :D

Lenke til kommentar

OBS! OBS! VIKTIG VIKTIG!

 

Du kan miste power armor under et angrep på byen din.

En av de jeg har, sto i festningen.

Angrepet var godt igang når jeg kom ditt, å da var det en fiende som hadde hoppet inn drakten min og lagde kvalme for de som bor der.

 

Litt irriterende å måtte tømme minigun for ammo på sin egen PA :(

 

Jeg har hvertfall begynt å ta ut kraft cellen av draktene mine når de er parkert.

 

Btw: til dere som synes PIP-boy var teit. Den fungerer utmerket.

Den virker ikke skrøpelig, telefonen sitter som støpt, man ser ikke kantene på telefonen når man lukker dekselet. Man har en reim inni pip-boyen som man fester rundt armen, så den sitter ikke løst. Og appen fungerer utmerket.

 

Jeg bruker faktisk PIP-boyen aktivt hver gang jeg spiller. (Nerde-alarm)

 

For et fantastisk spill! :D

Det lever absolutt til forventningene.

 

Det eneste jeg savner er God/Ond karisma.

Er bare å trekke ut power coren så er den så godt som useless, jeg har bygget eget rom der jeg har power armor. det er beskyttet med turrets på både innsiden og utsiden :)

Lenke til kommentar

Et stålhus med turrets som passer på med andre ord..?

Høres ut som det beste alternativet ja! Må vokte tingene dine godt.

 

Vil bare gi litt tid til og vise hvorfor jeg mener at Bethesda er fantastiske spill utviklere på detalj siden av ting. To bilder fra starten av spillet, trykk på dem hvis du er forbi introen så ser du hva jeg mener.

 

Bildene ble ikke så skjulte, men er på ingen måte en spoiler. Hvis folk syns det så skal jeg putte det under tagg. 

 

Alt er så gjennomtenkt med tanke på plassering, og hvordan ting faktisk fungerer. Fant en jukeboks igår som spiller holotapes og når du bytter sang så kan du se animasjonen av at den løfter ut holotapen som er i og putter i en ny en. Hvem legger så mye arbeid ned i ting en så simpel ting?

post-119190-0-72812300-1447401196_thumb.png

post-119190-0-99505700-1447401199_thumb.png

Endret av Akrabra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har fremdeles ikke fått spilt så mye fallout, men tiden jeg har vært på har gått til side missions og beskyttelse til sanctuary. Har satt opp vegg rundt hele sanctuary og bygd gates med defense ved brua og opp mot vault. Etter at jeg gjorde dette ferdig innså jeg vel at jeg brukte litt mye tid og ressurser på denne ene settlementen men det ser ganske nice ut  :)

 

SqLPjiG.jpg

Ble litt mørkt på screenshot og jeg har satt searchlights oppe med turrets nå, som ikke er i bildet.

 

 

Liker godt at det er litt variasjon i hva du kan fordrive tiden med i spillet. I tidligere fallout spill har jeg for det meste endt opp med å bare vandre rundt å drepe ting.

 

Edit: en ting jeg la merke til er at det er jævlig vanskelig å komme seg ut gjennom gate og lukke denne bak seg når du har med dogmeat, hver gang jeg snur meg for å lukke gate følger han etter og åpner den igjen. Noen tips for å unngå dette?

Endret av Braindawg
Lenke til kommentar

Hva slags våpen bruker dere? Er level 28 nå så har jeg stappa så jeg har 80% mer skade på pistoler og ikke automatiske rifler. Digger å bruker 44. revolveren her. er nesten mitt favoritt våpen i alle fallout spillene. Samt en bra hunting rifle, combat shotgun, 10mm pistol og en pipe revolver.

Enig elsker 44'er. Det eneste som suger er at det vanskelig å få ta i ammo. Ingen tradere som har 44.
Lenke til kommentar

@Demon_Hunter

 

Bruker fremdeles 10mm som hoved våpen når jeg har ammo til den, ellers er automatic drum mag long barrel pipe pistol med sharpshooter grip mye i bruk da denne er lett å finne ammo til. Har også en hunting rifle jeg bruker på lengere avstander, har alltid elsket hunting rifle i fallout spillene.

 

fokuserer mest på lette våpen og lett armor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...