Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Solgt og solgt, de har sendt ut 12 millioner kopier, usikker på om det også innebærer steam salg. Men skal ikke forundre meg om de ligger nærmere 9-10 millioner solgte eksemplarer til nå fordelt over alle tre plattformene. 

Lenke til kommentar

Valset inn på Ekjøp i dag og plukket med meg Fallout 4 for PS4, de hadde forøvrig spillet fortsatt på lager for alle 3 plattformene, og det samme hadde Spaceworld og Gamestop også.

 

Nå er ikke jeg blant menigheten og hadde heller ønsker meg et Fallout fra Obsidian i stedet, men akkurat der får vi ihvertfall si "well done, Bethesda". Det er få ting som er så tåpelig som å bli utsolgt på launch-dagen, og så stå med tomme hyller i evigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan låser jeg FPS ? Så summit gjorde dette via msi afterburner, funker jo ikke og spille med 30 fps, heller ikke 1000...

Gå inn i ini-filen og sett ipresentinterval til 0. Så kjører du vsync igjennom Geforce experience/AMD catalyst center. Da låser du deg til 60.
Man kjører ikkje v-sync.. g-sync/ freesync er tingen v-sync uten g-syng er jo håpløst. Evig inputlag
Lenke til kommentar

 

 

For min del er det ikke bugs som er det største problemet, men konsoll/kontroller-fokuset. Jeg har ikke mange mods til Fallout 3, men nesten alle jeg har er for å få et interface som er bedre til PC. Eksempel:

Det bildet du linket. Er det uten mods? Spiller du på hardcore eller hva den heter?

 

 

Nei, jeg linket til det som et eksempel på en interface mod. Du kan velge hvilke elementer som skal vise på skjermen. Bildet var ikke fra min gjennomspilling, så jeg har ikke mat og slikt. Her er et av mine bilder:

 

 

 

Tror hovedmodden heter Darnified UI, som mange har bygget videre på.

 

Takk for tipset. Skal sjekke den ut

Lenke til kommentar

 

Når man har lest en bok som øker en spesifikk skill. Så kan man fint selge boken senere sant? Ser jo at man får endel for de.

Det kan du, bare ta en ekstra kikk under Perks i Pipboyen på at du har fått den. Så lenge den står der skal alt være i orden.

 

 

Glimrende, da skal jeg få solgt de så raskt som mulig.

 

En annen ting, de forskjellige selgere gir ikke forskjellig priser på samme vare eller? Alle NPC gir samme pris på alle items?

Lenke til kommentar

Nå er det like før Dogmeat blir dog meat.... Jeg vet ikke om jeg gjør noe gale men hjelpe meg som den hunden irritere meg. Han åpner dører, går rett foran meg, og klynker og klager (kan jeg mate Dogmeat?).

 

Når jeg går inn i et hus så pleier jeg å bare be han stå å vente på meg med døren, for ellers bare løper han rundt og avslører seg selv til fienden. Har også gitt opp å bruke stimpack på han.

Han er en mule og det er alt.

 

For å nevne noe positivt så digger jeg lyden ifra de forskjellig våpene og forskjellige vær effekter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser jeg mangler Intelligence for å nå i Science perken. Kan man finne gear som gir meg tilgang til den perken? Skulle hatt for å crafte enkelte sikter til sniperrifler og lignende.

Godt spørsmål. Du kan jo alltids putte et poeng i Intelligence når du får en ny level, men vet ikke hvor mye du mangler og det kan kreve mye. Du kan også finne gear som har Intelligence på seg som bonus stat, men vet ikke om dette bidrar til å låse opp ting i perk treet, eller om du må base staten på det nivået. 

Lenke til kommentar

scrounger perken(mer ammo), hvor mye ekstra ammo gir den egentlig?

vurderer å lage en ny char med fully automatic eller heavy(minigun), men er bekymret mtp hvor lite ammo det er og prisen for å kjøpe ammo.

evt går det ann å crafte egen ammo?

Tror ikke du kan crafte ammunisjon nei, noe som er litt synd. Scrounger perken var veldig god i Fallout 3 og New Vegas, men der hadde den bare en rank og ble ofte litt overkill. Må rett og slett vente til folk har fått testet den ut litt. 

Lenke til kommentar

Noen som har vært her og gjort dette som kan hjelpe?

 

 

Skal finne en bloatfly gland til Dr. Duff i Diamond City. Fant den, skjøt den (sannsynligvis i filler), men fant ingen gland eller rester etter den. Og nå ser jeg ingen andre heller. Oppdraget er fortsatt aktivt. Men redd det er bugget da. Tror ikke det hører med til achievements eller noe, men irriterende å ikke kunne krysse det av!

 

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...