Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan stores i settlments funker ? Har fått mye folk til sanctuary og noen andre steder og har mulighet til og bygge stores nå. Jeg har lagd en "Trading Shop" men jeg leste noe om at man kan oprette handelsruter mellom settlments ? 

 

Noen som vet noe om dette ? 

 

Trykk svar, så ser jeg svaret i dette havet av nye innlegg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått på en liten smell som jeg ikke la merke til før det var gått en stund. Klarer aldri bestemme meg for hvordan jeg skal bygge "fortet" mitt, noe som har ført til at jeg har bygget opp og revet ned igjen i samme tempo. Det jeg ikke visste var at om man skal bygge noe som krever for eksempel 4 wood og 5 Steel og man skraper det igjen, så får man ikke igjen like mye som det var verdt når man bygger det. Noe som har ført til at jeg sakte men sikkert har mistet utrolig mye steel.

 

En annen ting som jeg ikke fikk helt svar på, om det er noen som vet. Er det noe perk eller lignende som gjør at man får flere byggekonstruksjoner? Har bitt meg merke i andre settlements fra brukere på YouTube som har forskjellige type vegger som ikke jeg kan finne i min workshop

Lenke til kommentar

Det skal sies at det er en del år siden jeg spillte FNV og end lenger siden F3, men jeg føler på en måte at dette spillet ikke er like... "immersive"? Mulig det bare er jeg som er treig og ikke gjør nok quests, men mener å huske at jeg koste meg mer med spesielt FNV. Har blitt lvl 15 nå, men savner litt mer variert innhold enn "dra til A og drep raiders/synths/ghouls/whatever".

Lenke til kommentar

Brukt allt for mye tid... :p Bygde opp litt i Sanctuary, men brukt en god del tid på en annen settlement hvor jeg har bygget flere etasjer osv. Er litt kinkig å få ting til å passe innimellom, men så lenge man er konsekvent med hvilke deler man bruker pleier det å gå greit. Litt synd at systemet er så "firkantet" at man ikke kan snappe ting på plass i andre vinkler enn 90,180,270. Tok også en del tid før jeg fant ut hvordan power pylons og conduits egentlig virket, men nå er det lyst og fint selv på natta :) For ikke å snakke om hvor paint det er å få tak i copper.

Lenke til kommentar

Åsen fixser jeg det?, jeg har spist radioaktivt kjøtt i Fallout 4, jeg ser får i meg 8 rads da jeg spiser et kjøtt stykke fra et radioaktivt dyr, som jeg har drept Fallout 4. Den røde strekken er jo mye radioaktivitet jeg fått i meg da,  som er bak den grønne strekken hva må bruke for å få det bort. Så jeg ikke er radioaktiv mere da...  :)

Lenke til kommentar

Åsen fixser jeg det?, jeg har spist radioaktivt kjøtt i Fallout 4, jeg ser får i meg 8 rads da jeg spiser et kjøtt stykke fra et radioaktivt dyr, som jeg har drept Fallout 4. Den røde strekken er jo mye radioaktivitet jeg fått i meg da,  som er bak den grønne strekken hva må bruke for å få det bort. Så jeg ikke er radioaktiv mere da...  :)

Bruk en Radaway eller finn en doktor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Okei! Etter jeg kom til Diamond City så begynte mine to 780er å slite med å holde 60fps på både høy og ultra, kan hende jeg må stille grafikken enda litt ned... Mens i wastelande så greide jeg helt fint å holde 60-70 på ultra.

Diamond City sliter litt på fps'en ja, ihvertfall når du står å ser utover byen. Igjen så går mye av det på CPU tror jeg. Scripting til hver enkelt NPC med oppgaver de skal gjøre koster mye ressurser av maskinen og papyrus er rimelig dårlig. Det er script engine som Bethesda bruker. Vil tro det var derfor at I7 var anbefalt til dette spillet. Ifølge Digital Foundry scorer AMD FX 8350 nesten like godt som I7, som er bra. 

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-best-pc-hardware-for-fallout-4-4023

 

Vil jeg få noe ut av å bytte ut cpuen min mot en i5-6600K eller i7-6700K da? Og vil den økte ytelsen være verdt pengene jeg må ut med for nytt hovedkort, ram, cpu etc.. ?

Lenke til kommentar

 

Året var 2010, fnv ble lansert. 2011 - 12 : hvor i faen er fallout 4?. 2013 : rykter... De var falske (eller?). hyl å skrik, nesten undergang i de nesten 2 neste årene. 2015 : Fallout 4 har blitt en realitet! Hype hype wow wow, gåsehud..Endelig! Lansering, buhuu fps cap buhuu glitch/bugs, grafikken er så 2014, hyle skrike...

WTF! Her er det, fallout 4, bedre en noen gang. Sjokkert over at gamebryo bringer litt bugs? Hmm. Er du ny i fallout universet forstår jeg. Men hallo. Det er et, unskyld språket, faen så bra spill! Vi er på dag 3 eller noe slikt (mista oversikt på dager jeg for min del).

 

Fallout 4 er ikke laget med Gamebryo game engine. Den er blitt vraket etter at TES: Skyrim ble lansert. Skyrim ble laget med første versjon av Creation Engine, og Fallout 4 ble laget med "nextgen" Creation Engine (altså en veldig oppdatert versjon). Viktig å få frem dette for ordens skyld. 

 

Sant nok, min feil. For ordens skyld, takk ;) 

Lenke til kommentar

 

Åsen fixser jeg det?, jeg har spist radioaktivt kjøtt i Fallout 4, jeg ser får i meg 8 rads da jeg spiser et kjøtt stykke fra et radioaktivt dyr, som jeg har drept Fallout 4. Den røde strekken er jo mye radioaktivitet jeg fått i meg da,  som er bak den grønne strekken hva må bruke for å få det bort. Så jeg ikke er radioaktiv mere da...  :)

Bruk en Radaway eller finn en doktor.

 

Takk, i fallout 3 døde fyren for meg da. Grunn jeg spiste for mye radioaktivit kjøtt da

Lenke til kommentar

Godt igang med spillet selv. Spiller på PS4 og har ikkeno å klage på. Om noe må det være aim. Synes ofte at jeg bommer på motstanderen selv om den er midt i siktet. Sikkert bare jeg som suger hvordan får jeg flere folk til settlements? Fortsatt bare 5 stk i Sanctuary.

Du må sette ut et tårn som tilkaller folk fra ødemarken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...