Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt å kjøpe spillet, men har ikke bestemt meg. 
Leser igjennom tråden. Mye både gode og dårlige tilbakemeldinger. Bryr meg ikke så mye om FPS og grafikken.

Anbefaler dere spillet? Er det på nivå med The witcher, eller er det totalt forskjellige spill?
Har ikke spilt fallout før.




 

Endret av kjekkealex
Lenke til kommentar

Hva slags våpen bruker dere? Er level 28 nå så har jeg stappa så jeg har 80% mer skade på pistoler og ikke automatiske rifler. Digger å bruker 44. revolveren her. er nesten mitt favoritt våpen i alle fallout spillene. Samt en bra hunting rifle, combat shotgun, 10mm pistol og en pipe revolver.

Har en modifisert Hunting Rifle som nå er blitt en sniper. Recon scope - marksman stock osv. Har også en 50 cal reciever jeg kan putte på etterhvert, mye kraftigere, men endrer ammunisjons type og akkurat nå har jeg godt med 308. 

Lenke til kommentar

 

Hva slags våpen bruker dere? Er level 28 nå så har jeg stappa så jeg har 80% mer skade på pistoler og ikke automatiske rifler. Digger å bruker 44. revolveren her. er nesten mitt favoritt våpen i alle fallout spillene. Samt en bra hunting rifle, combat shotgun, 10mm pistol og en pipe revolver.

Enig elsker 44'er. Det eneste som suger er at det vanskelig å få ta i ammo. Ingen tradere som har 44.

 

Det er flere tradere i den store byen som selger 44 ammo for meg i alle fall

Lenke til kommentar

Noen som vet hva definisjonen på non-automatic rifler og pistoler er, med tanke på perks? Opplagt at hunting rifle og revolvere er non-automatic, meb gjelder det og den enkeltskuddsrifla i .45 og 10mm pistolen? Per def er vel dette automatvåpen, men jeg aner ikke om Bethesda tenkte likt.

alt som skyter ei kule per triggerpull er vel non-automatic, semi auto er vel også non-automatic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hva definisjonen på non-automatic rifler og pistoler er, med tanke på perks? Opplagt at hunting rifle og revolvere er non-automatic, meb gjelder det og den enkeltskuddsrifla i .45 og 10mm pistolen? Per def er vel dette automatvåpen, men jeg aner ikke om Bethesda tenkte likt.

shotgun teller også som non automatic så så lenge du ikke putter på automatic reciever. samme gjelder for alle pistoler også. Er som Braindawg skriver. så lenge det er 1 kule per trigger pull er det non atuomatic

Endret av Demon_Hunter
Lenke til kommentar

Spørs vel mest på hva som gjorde at fallout 3 ikke falt i smak... Fallout 4 er definitivt fallout, men med flere muligheter enn tidligere (i mine øyne - pre mods). Slikt som at det er voice over på karakteren vil også kunne gjøre spillet mer tilgjengelig.

 

Sååå.... om du ikke er alt for redd for spoilers burde du muligens se noen videoer på youtube eller twitch for å se hvordan det funker. 

 

Selv vil jeg si at mulighetene absolutt er der, men du selv vet best hva du liker!

Lenke til kommentar

Spørs vel mest på hva som gjorde at fallout 3 ikke falt i smak... Fallout 4 er definitivt fallout, men med flere muligheter enn tidligere (i mine øyne - pre mods). Slikt som at det er voice over på karakteren vil også kunne gjøre spillet mer tilgjengelig.

 

Sååå.... om du ikke er alt for redd for spoilers burde du muligens se noen videoer på youtube eller twitch for å se hvordan det funker.

 

Selv vil jeg si at mulighetene absolutt er der, men du selv vet best hva du liker!

Ja altså,liker mye forskjellig! Liker at slike spill har en story som driver meg fremover, jeg har tålmodighet som en tysk gyngestol i 44. Hvis det bare blir sånn at jeg gjør missions kun for å gjøre de blir jeg fort lei.

Lenke til kommentar

 

Spørs vel mest på hva som gjorde at fallout 3 ikke falt i smak... Fallout 4 er definitivt fallout, men med flere muligheter enn tidligere (i mine øyne - pre mods). Slikt som at det er voice over på karakteren vil også kunne gjøre spillet mer tilgjengelig.

 

Sååå.... om du ikke er alt for redd for spoilers burde du muligens se noen videoer på youtube eller twitch for å se hvordan det funker.

 

Selv vil jeg si at mulighetene absolutt er der, men du selv vet best hva du liker!

Ja altså,liker mye forskjellig! Liker at slike spill har en story som driver meg fremover, jeg har tålmodighet som en tysk gyngestol i 44. Hvis det bare blir sånn at jeg gjør missions kun for å gjøre de blir jeg fort lei.

 

Så langt  må jeg si at det om noe er for mye å gjøre! Jeg er blant dem som liker å utforske, og da er det fort slik at det tar langt tid å få gjort et mission, fordi det dukker opp et nytt eller en hule eller jeg ser en bygning i det fjerne som må utforskes. Så kommer jeg på at jeg var jo på vei for å..... Hva det nå enn var. Dette spillet har jo en klar story, men vil ikke si at main story er grunnen til å spille fallout (NB! Jeg har ikke spilt gjennom main story i FO4 og kan dermed ikke si om den i seg selv hadde vært verdt det). 

Lenke til kommentar

 

 

Spørs vel mest på hva som gjorde at fallout 3 ikke falt i smak... Fallout 4 er definitivt fallout, men med flere muligheter enn tidligere (i mine øyne - pre mods). Slikt som at det er voice over på karakteren vil også kunne gjøre spillet mer tilgjengelig.

 

Sååå.... om du ikke er alt for redd for spoilers burde du muligens se noen videoer på youtube eller twitch for å se hvordan det funker.

 

Selv vil jeg si at mulighetene absolutt er der, men du selv vet best hva du liker!

Ja altså,liker mye forskjellig! Liker at slike spill har en story som driver meg fremover, jeg har tålmodighet som en tysk gyngestol i 44. Hvis det bare blir sånn at jeg gjør missions kun for å gjøre de blir jeg fort lei.

 

Så langt  må jeg si at det om noe er for mye å gjøre! Jeg er blant dem som liker å utforske, og da er det fort slik at det tar langt tid å få gjort et mission, fordi det dukker opp et nytt eller en hule eller jeg ser en bygning i det fjerne som må utforskes. Så kommer jeg på at jeg var jo på vei for å..... Hva det nå enn var. Dette spillet har jo en klar story, men vil ikke si at main story er grunnen til å spille fallout (NB! Jeg har ikke spilt gjennom main story i FO4 og kan dermed ikke si om den i seg selv hadde vært verdt det). 

 

spilte de første 18 timene av spillet med bare å utforske :p jeg bare MÅ utforske hehe. men så fant jeg ut at man fikk en god chunk xp av quester så nå har jeg balansert det litt.

Lenke til kommentar

Det er veldig mye jeg liker i FO4, men det å bygge en bygning er forferdelig mye hassle. Skulle ønske man kunne se ting ovenfra for å få veggene bene og takene rettere. :p

 

Og selv om jeg bare er i begynner-gropa skal jeg spille gjennom med denne karakteren, uansett hvor dårlig planlagt det er, og tar perks etter eget forgodtbefinnende. :)

 

(Jeg feila allerede i starten, brukte en halvtime på å designe kisen så han så ut som meg, så laga jeg dama.. trykka accept og fikk se meg selv bli skutt... hehe)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

For min del er det ikke bugs som er det største problemet, men konsoll/kontroller-fokuset. Jeg har ikke mange mods til Fallout 3, men nesten alle jeg har er for å få et interface som er bedre til PC. Eksempel:

Det bildet du linket. Er det uten mods? Spiller du på hardcore eller hva den heter?

 

 

Nei, jeg linket til det som et eksempel på en interface mod. Du kan velge hvilke elementer som skal vise på skjermen. Bildet var ikke fra min gjennomspilling, så jeg har ikke mat og slikt. Her er et av mine bilder:

 

YpAHhnN.jpg

 

Tror hovedmodden heter Darnified UI, som mange har bygget videre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...