Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

 

Gjorde du salle sidequests, contracts og alle "?"marks? OG level var du når du rundet spillet?

Lenke til kommentar

Spørsmål angående anskaffelse av Gwent-kort. Spoiler fordi det gjelder hendelser som krever at du må videre i main story etter å ha tatt knerten på den første Griffin..

 

 

 

 

I det første vertshuset, hvor hun vertinnen som blir banket opp driver, så mente jeg at hun solgte Gwent-kort. Hun er nå borte, siden hun forsvant etter main quest tok oss videre. Er det umulig å få disse kortene igjen, hadde hun noen helt unike, eller kan jeg få disse andre steder, uten å ødelegge det å få alle kortene?

 

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Spørsmål angående anskaffelse av Gwent-kort. Spoiler fordi det gjelder hendelser som krever at du må videre i main story etter å ha tatt knerten på den første Griffin..

 

 

 

 

I det første vertshuset, hvor hun vertinnen som blir banket opp driver, så mente jeg at hun solgte Gwent-kort. Hun er nå borte, siden hun forsvant etter main quest tok oss videre. Er det umulig å få disse kortene igjen, hadde hun noen helt unike, eller kan jeg få disse andre steder, uten å ødelegge det å få alle kortene?

 

 

 

Takk! :)

Kan nok kjøpe samme kort andre steder, jeg har ihvertfall flere av samme kortene jeg har kjøpt. Men om det var ett spesialkort er jeg usikker.

 

Ingen patch enda? Håper noen gir lyd her så fort den kommer :)

Lenke til kommentar

 

 

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

Gjorde du salle sidequests, contracts og alle "?"marks? OG level var du når du rundet spillet?

Stemmer! Altså.. kan hende det er et par gule utropstegn der ute jeg enkelt og greit jeg ikke har fått med meg!

har heller spilt alle historiene, så kan kanakje ikke kalle det ferdig før jeg har prøvd ALT.

 

Er lvl 35. 131 timer ingame

Lenke til kommentar

Spørsmål angående anskaffelse av Gwent-kort. Spoiler fordi det gjelder hendelser som krever at du må videre i main story etter å ha tatt knerten på den første Griffin..

 

 

 

 

I det første vertshuset, hvor hun vertinnen som blir banket opp driver, så mente jeg at hun solgte Gwent-kort. Hun er nå borte, siden hun forsvant etter main quest tok oss videre. Er det umulig å få disse kortene igjen, hadde hun noen helt unike, eller kan jeg få disse andre steder, uten å ødelegge det å få alle kortene?

 

 

 

Takk! :)

 

99% sikker på at hun ikke hadde noen spesial kort :)

Lenke til kommentar

 

 

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

Gjorde du salle sidequests, contracts og alle "?"marks? OG level var du når du rundet spillet?

Stemmer! Altså.. kan hende det er et par gule utropstegn der ute jeg enkelt og greit jeg ikke har fått med meg!

har heller spilt alle historiene, så kan kanakje ikke kalle det ferdig før jeg har prøvd ALT.

 

Er lvl 35. 131 timer ingame

 

 

131 timer ja, det er nice spill tid det :)

 

Jeg fant dessverre ut for ett par dager siden, at selv om jeg hadde låst, men ikke skrudd av witcher, samtidig som jeg også Skrudde PS4 I hvilemodus, så fortsatte inngame tid klokka i wticher 3 å tikke videre :( . Så ble en 5-7 timer ekstra på spill tiden min før jeg oppdaget det. Veldig irriterende om man er som meg å like å hvite akkurat hvor lenge man har spilt. Dette er da ett PS4 problem.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan DLC fungerer? Er det ting som man kan finne, eller kan man kjøpe de nye crossbow'ene en plass. Eller hva med Armor set. Noob her  :blush:

 

Husker jeg leste for ett par dager siden, at i alle fall en av de armor og våpen dlc'ene, så måtte man reise til en spesiel fyr som solgte det. Men det må da stå i beskrivelsen til dlc'n hvor man skal reise? Ellers gjør vel ett raskt google søk susen.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan DLC fungerer? Er det ting som man kan finne, eller kan man kjøpe de nye crossbow'ene en plass. Eller hva med Armor set. Noob her  :blush:

 

De kan kjøpes en plass, vet ikke hvor langt du har kommet, så usikker på hvor mye jeg skal skrive. 

Lenke til kommentar

 

Kan noen forklare hvordan DLC fungerer? Er det ting som man kan finne, eller kan man kjøpe de nye crossbow'ene en plass. Eller hva med Armor set. Noob her  :blush:

 

De kan kjøpes en plass, vet ikke hvor langt du har kommet, så usikker på hvor mye jeg skal skrive. 

 

Jeg er nesten level 4 om det har noe å si :p Spiller ikkje mye nei, men synes spillet er veldig morro! Er mye å roter inni skogen på leting :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål her:

 

Jeg elsker RPG, spilte masse skyrim, Mass effect. osv

 

Ser at alle digger witcher 3, men når jeg har sett reklame for spille osv så fenger det meg ikke, Gerald virker kjedelig.

 

Er det sånn at man looter armor osv? helmet shoulders og kule våpen gjennom spillet? Er dette bedre enn skyrim?

Lenke til kommentar

 

 

 

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

Gjorde du salle sidequests, contracts og alle "?"marks? OG level var du når du rundet spillet?

Stemmer! Altså.. kan hende det er et par gule utropstegn der ute jeg enkelt og greit jeg ikke har fått med meg!

har heller spilt alle historiene, så kan kanakje ikke kalle det ferdig før jeg har prøvd ALT.

 

Er lvl 35. 131 timer ingame

 

 

131 timer ja, det er nice spill tid det :)

 

Jeg fant dessverre ut for ett par dager siden, at selv om jeg hadde låst, men ikke skrudd av witcher, samtidig som jeg også Skrudde PS4 I hvilemodus, så fortsatte inngame tid klokka i wticher 3 å tikke videre :( . Så ble en 5-7 timer ekstra på spill tiden min før jeg oppdaget det. Veldig irriterende om man er som meg å like å hvite akkurat hvor lenge man har spilt. Dette er da ett PS4 problem.

 

Ble mange timer hver dag ja. hehe. heldigvis har jeg jobb og dame :p

 

kan godt hende jeg har noen idle-timer også. vet ikke om steam tar med at jeg står i menyen med i tellinga

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

 

Uten å ha peiling, så er det noen bosser man tydeligvis ikkje skal ta når man er lavt level. Ellers er det sikkert en bombe som kan ta knekken på udyret :p Mener å ha lest at noen bruker MANGE minutter for å ta en galning også.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Hva heter fienden? Dette høres veldig rart ut. Er det botchlingen?

Lenke til kommentar

Er bare å gå dit senere, er ikke vits å bruke flere minutter og slite deg ut for å drepe noe, de gir ikke noe bra uansett. Av erfaring så scaler loot level noe så rævva i dette spillet, har aldri fått noe bra når jeg har brukt mange minutter på en monster som jeg tydeligvis ikke skal klare enda... pro tip, move on :p

Lenke til kommentar

 

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Hva heter fienden? Dette høres veldig rart ut. Er det botchlingen?

 

er ikke denne skapning Uma? 

Lenke til kommentar

Ikke så vidt jeg vet, nei. Men det høres ut som det har blitt gjort noen dramatisk annerledes valg underveis her enn jeg gjorde, for jeg kjenner ikke igjen scenarioet i det hele tatt. :p

 

Tar resten i spoiler for sikkerhets skyld nå.

 

 

 

Du sier "graven til Baronen" - er Baronen selv død? Det skjedde ikke hos meg, så i så fall aner jeg ikke. Hvis det er snakk om graven til det dødfødte barnet (botchlingen) hans, så er det ikke Uma. Her kan du velge om du vil kverke botchlingen eller prøve å gjøre den om til en "benevolent spirit", og jeg valgte sistnevnte. Da må du drepe noen wraiths, men ikke selve botchlingen, så den har jeg ikke prøvd å slåss mot, men jeg ser for meg at den kan være trøblete. Da jeg skulle hente Uma senere, trengte jeg bare å gå inn der og spørre om å få ta ham med meg, uten noen slåssing. Men det skjer jo, som sagt, mye senere i spillet enn episoden med botchlingen.

 

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...