Gå til innhold

Vi lanserer trådforslag i «Mine innlegg»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette var noe stas - er det noen mulighet å slå det av for oss som ikke har bruk for dette?

 

Grunnen til at jeg ikke trenger dette, er at den tar opp en del plass på skjermen, og jeg er så ofte innom "Vis nytt innhold" slik at jeg får meg meg det som skjer uansett.

 

Eksempel på plass-sløsning:

post-126935-0-11086700-1360249868_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fjern dette, eller la oss velge å fjerne det. Jeg har ikke bruk for dette, så hvorfor skal det bruke piksler?

 

Vi har allerede fjernet et stort reklamebanner for innloggede brukere de siste ukene, så det tar langt mindre plass enn før i alle fall. ;)

 

Det første forslaget mitt for dette tok vesentlig mer plass, men jeg har jobbet mye med å sørge for at det ikke skal ta for mye plass i etterkant.

 

Jeg vil gjerne se det mer an før vi legger inn mulighet for å skjule dette. Men du kan alltids få det til ved å bruke egne stilsett i nettleseren din. Men gi det gjerne en sjanse!

 

Men skjønner ikke helt, man kan velge til høyre "der du sist var aktiv", men du skriver jo at hvis du har deltatt i en tråd skal den ikke komme opp?

 

Filtervalgene er akkurat de samme som før. Disse hører til med listen over «Mine innlegg» nedenfor og påvirker ikke forslagene.

Lenke til kommentar

Søkefunksjon har vi allerede. Men mener å huske at noe sånt som 11% av brukerne kun er innom "Mine Innlegg". Da blir det fort lite aktivitet mange steder på forumet. En fordel med denne funksjonen er nettopp at man kan oppdage tråder man ville gått glipp av ellers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slik skal det ikke se ut, har du tatt en tvungen omlasting av siden? Det skal ikke ta så mye plass. :)

 

Hvilket forumutseende bruker du eventuelt?

Har trykket F5 noen ganger, ja. Det ser mer normalt ut på en annen PC. Men der har skjermen den lavere oppløsning ... Her er det 1600x1200.

 

Bruker Diskusjon Dynamisk.

Lenke til kommentar

Eg forstår at det er blanda meiningar om dette. Personleg brukar eg mykje "Nye innlegg", men etter nokre veker med denne funksjonen har eg verkeleg fått sansen for den. Det er ikkje noko eg seier sidan eg er administrator. Eg er først og fremst brukar, og er opptatt av å ha eit bra forum.

 

Det har dukka opp mange trådar der som eg kanskje ikkje ville sett ellers. Det er eit riktig steg i forhold til å unngå at for mange går seg fast i "Mine innlegg", der eg er ein kandidat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...