Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal oppgradere gaming-setupet. Lillebror har sluttet å spille Playstation, så jeg har fått PS3 og PS4 konsollen til egen eie. Vil dermed kjøpe en ny gaming-tv mellom 20-25". Noen anbefalinger? :)

Funker noen av disse? :)

https://www.komplett.no/search?bn=10448&category=10448_TV&cnet-A00963-queryfacet=%5B20+TO+29.9%5D&cnet-A05326-queryfacet=%5B2+TO+2%5D&q=*%3A*&subcategory=11157_TV-er

Er det ikke like greit å kjøpe en vanlig PC-monitor når det er snakk om så liten skjerm?

Skrevet

Skal oppgradere gaming-setupet. Lillebror har sluttet å spille Playstation, så jeg har fått PS3 og PS4 konsollen til egen eie. Vil dermed kjøpe en ny gaming-tv mellom 20-25". Noen anbefalinger? :)

Funker noen av disse? :)

https://www.komplett.no/search?bn=10448&category=10448_TV&cnet-A00963-queryfacet=%5B20+TO+29.9%5D&cnet-A05326-queryfacet=%5B2+TO+2%5D&q=*%3A*&subcategory=11157_TV-er

Er det ikke like greit å kjøpe en vanlig PC-monitor når det er snakk om så liten skjerm?

Har du anbefalinger? Jeg går selvfølgelig etter det beste alternativet ;)

Skrevet (endret)

Eneste grunnen til å kjøpe et PS4 camera nå er vel om man er supergira på Morpheus og nesten ikke klarer å vente. Ikke at det hjelper stort uansett.

Edit: Funker vel med stemmekommandoer og, men stemmekommandoer er noe drit.

Endret av Admiral Necrolamedor
Skrevet

Sykt billig da! Du bruker det når du skal streame video av deg mens spiller. Eller ved å legge ved video av deg i DVR klipp. Og så er det Playroom som har mini spill. Men dem fleste bruker Playroom til å ha direkte sendinger med masse galskap.

Og så vil du trenge dette kameraet når Morpheus kommer til neste år.

Skrevet

Kult, men av de funksjonene er det bare suspend/resume som virkelig er nyttig. Jeg savner fortsatt mulighet til å organisere dashboardet mitt. Hvor mange updates skal Sony slippe før de legger ved den funksjonen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...