Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da.

 

 

Enig. Det er så mye spill ute til PS4 (253) og mer er på vei. Og for dem av oss som har PC,XBO og andre konsoller så er det faktisk alt for mye spill. Som gamere så lever vi en overflod av spill. Det er ikke manko på spill men manko på tid og velge rett spill...toppers med andre ord! :D

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da.

 

Bloodborne og The Witcher gjør 2015 til det beste spillåret på lenge for min del. Dying light var også en real overraskelse!

 

Edit: I tillegg til spill som Ride, Project Cars, TESO, Batman, MGS, Star Wars: B.

 

I tillegg kommer det masse snacks til PC også. Cities: Skylines nå nettopp og Roller-coaster Tycoon snart. Må kanskje kjøpe meg en Wii også sånn at jeg får spilt Zelda.

 

Faen, det er så mange spill i år som jeg gleder meg til.

 

Okei, du tok meg litt der. Jeg kan redigere det til å gjelde våren. Høsten kan faktisk bli ganske bra med The Divison, MGS, Star Wars. Batman kommer vel i sommer også?

Lenke til kommentar

 

Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da.

 

 

Enig. Det er så mye spill ute til PS4 (253) og mer er på vei. Og for dem av oss som har PC,XBO og andre konsoller så er det faktisk alt for mye spill. Som gamere så lever vi en overflod av spill. Det er ikke manko på spill men manko på tid og velge rett spill...toppers med andre ord! :D

 

Jeg drukner her iallefall, i retrospektiv burde jeg ha ventet med WiiU og Xone til jeg hadde klarert spillene som er på Ps4 og PC først. Men det kommer jo bare mer...og mer, det er ingen ende(Heldigvis, spill er konge)

Lenke til kommentar

Synes kjøringen er veldig morsom jeg :) skikkelig deilig arcaderacing. Bedre å suse gjennom byen på litt urealistisk vis enn å kjøre rundt med seige, treige biler som i GTAIV for eksempel, som ikke klarer en enkel sving uren å bremse voldsomt ned.. Slike spill skal helst ha enkel kjøremekanikk og fysikk synes jeg.

Lenke til kommentar

Kjøringen i sleeping dogs er ene og alene for å komme seg fra A til B etter min mening. En har noen løp en har nødt til å komme seg gjennom men disse er såpass lette at de ikke blir noe irritasjonsmoment. Det som gjør sleeping dogs til et bra spill er den fantastiske historien, karakterene og siste men ikke minst slostingen, var nærmest skuffet hver gang jeg fant et skytevåpen. Et absolutt fantastisk spill som har blitt oversett av alt for mange og kastet til side for å være en GTA klone (noe det overhode ikke er).

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjøringen i sleeping dogs er ene og alene for å komme seg fra A til B etter min mening. En har noen løp en har nødt til å komme seg gjennom men disse er såpass lette at de ikke blir noe irritasjonsmoment. Det som gjør sleeping dogs til et bra spill er den fantastiske historien, karakterene og siste men ikke minst slostingen, var nærmest skuffet hver gang jeg fant et skytevåpen. Et absolutt fantastisk spill som har blitt oversett av alt for mange og kastet til side for å være en GTA klone (noe det overhode ikke er).

Bra sagt! Men jeg er som sagt uenig i at kjøringen er så utrolig dårlig. Det er gøy å kjøre i spillet, driter i realismen.

Lenke til kommentar

I et spill som GTA og Sleeping Dogs ber jeg ikke om realisme. Men dette ram-greiene i SD ble litt for drøyt og komisk for min del :)

 

Men nå virker det som om oppdragene ikke legger så mye fokus på kjøringen så da kan jeg ikke klage.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...