Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe galt i å ha en backlog så lenge man har et fornuftig hode og ikke tvinger seg selv til å spille det og det og det og det. Spill det man føler for der og da, så har man heller et spill man kanskje kunne tenke seg å spille senere en gang, uavhengig om det er to uker senere eller to år.

Lenke til kommentar

Den har en nettleser ja. Funker ganske bra hvis du har et tastatur koblet til - utenom kan det ta litt tid.

 

For Netflix, YouTube, Sumo, Viasat, NRK osv. så finnes det en egen app, så du trenger ikke bruke nettleseren.

 

PS4 har ikke bakoverkompatibilitet, så du kan ikke spille spill fra eldre PSer på den.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å ha en backlog så lenge man har et fornuftig hode og ikke tvinger seg selv til å spille det og det og det og det. Spill det man føler for der og da, så har man heller et spill man kanskje kunne tenke seg å spille senere en gang, uavhengig om det er to uker senere eller to år. 

Det høres så lett ut ... ;) Men det funker ikke for meg. Min personlighet er bare sånn at så lenge jeg har masse spill som ligger i kø så føler jeg alltid et visst tidspress til å gå videre til neste. Kan ikke for det. Derfor har jeg nå kuttet ut alt som heter backlog. Kjøper og spiller ett spill om gangen, ikke mer eller mindre. Samtidig spiller jeg bare et spill så lenge jeg faktisk har det gøy. Tvinger meg ikke gjennom noe, tida mi er mer verdifull enn prisen jeg betalte for spillet. Funker veldig bra, må bare ha selvdisiplin nok til å ikke kjøpe "the new shiny" til enhver tid.

 

Multiplayerspiller er de eneste unntakene, her kan jeg godt ha flere om gangen.

Lenke til kommentar

Må skjerpe meg meg innkjøp av spill. Tror jeg skal prøve meg på en full stopp nå for å få spilt det jeg har. Og ikke gå i samme fella som med PS3.

 

Da leverte jeg PS3 spill på Gamestop og fikk nærmere 7000kr. Dem hadde aldri fått inn så mye spill på en gang før. Poser på poser med backlog shame....ville jo aldri ha fått mulighet til å spille alt. Så mye penger rett i dass....men var deilig å ha dem i hylla da :p 

Lenke til kommentar

Må skjerpe meg meg innkjøp av spill. Tror jeg skal prøve meg på en full stopp nå for å få spilt det jeg har. Og ikke gå i samme fella som med PS3.

 

Da leverte jeg PS3 spill på Gamestop og fikk nærmere 7000kr. Dem hadde aldri fått inn så mye spill på en gang før. Poser på poser med backlog shame....ville jo aldri ha fått mulighet til å spille alt. Så mye penger rett i dass....men var deilig å ha dem i hylla da :p

 

7000 fra Gamestop? Hvor mange hundre spill var det? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...