Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traileren ser ut som den hinter til et nytt God Of War spill. I slutten kan jeg telle fire logoer, God Of War 4? :D

Håper GoW4 blir annonsert snart. Utenom Bloodborne (håper og satser det klarer å leve opp til forventingene) finnes det ikke eksklusive AAA som ikke er remakes eller indie, som forsvarer et PS4 kjøp.

Lenke til kommentar

 

God of War 3 Remaster kommer til PS4 :) Mer info skal komme senere idag.

Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg.

 

Bra spill da.

 

 

Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

God of War 3 Remaster kommer til PS4 :) Mer info skal komme senere idag.

Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg.

 

Bra spill da.

Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss.

Det er labert fordi E3 ikke har vært.

Lenke til kommentar

Labert år? Kommer nok an på smak tenker jeg da.

 

Bloodborne og The Witcher gjør 2015 til det beste spillåret på lenge for min del. Dying light var også en real overraskelse!

 

Edit: I tillegg til spill som Ride, Project Cars, TESO, Batman, MGS, Star Wars: B.

 

I tillegg kommer det masse snacks til PC også. Cities: Skylines nå nettopp og Roller-coaster Tycoon snart. Må kanskje kjøpe meg en Wii også sånn at jeg får spilt Zelda.

 

Faen, det er så mange spill i år som jeg gleder meg til.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

God of War 3 Remaster kommer til PS4 :) Mer info skal komme senere idag.

Hmm. Ikke spesielt interessant. Jeg vet at PS4 har lokket mange Xbox 360- og Xbox-eiere over på Sony-siden. Ergo har nok mange gått glipp av hele serien. Hvis de først skal remastre burde de gjøre det med hele trilogien spør du meg.

 

Bra spill da.

Da burde vel Uncharted serien først og fremst bli fikset over. Merkelig at de ikke gjør det mtp. hvor labert spillår som ligger foran oss.

Det er labert fordi E3 ikke har vært.

 

 

E3 er vel i Juni? Så det er ingen unnskyldning på at spillåret (iallefall spillvåren er laber).

Det er flust av mangler på gode spill innenfor flere kategorier. Det beste skytespillet jeg har spilt til PS4 er BF4 og det kom i November 2013.. Burde virkelig kommet et skikkelig storspill. Dessverre ser det ut som Metal Gear Solid og The Divison er de eneste "storsatsingene" som kommer dette året. Spesielt siden Uncharted 4 ble utsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...