Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert at Spotify kommer til PS4 :) Trodde aldri det ville komme pga. Music Unlimited

 

 

 

Prior to the launch of Spotify on PlayStation Music, the Music Unlimited service will close in all 19 countries on 29th March 2015. Nearly all of these countries will be among the 41 markets where PlayStation Music featuring Spotify will be available at launch, including the UK, France, Germany, Spain and Italy. From 28th February 2015, Music Unlimited users with active subscriptions will receive free access to Music Unlimited through 29th March 2015.
Lenke til kommentar

Supert at Spotify kommer til PS4 :) Trodde aldri det ville komme pga. Music Unlimited

Music unlimited, scam. Hvor mye har de ikke tjent på alle som sa ja til gratis prøveperiode og så ble fakturert 89,- i 1-3 måneder før de forstod at det foregikk.

 

Jada, det står i teksten når man tegner, men ser på alt slik som spekulativ scam. Bloody bandits!

Ennå verre er at i USA så fikk man refund for dette, men ikke når man bor i Europa.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Fungerer ikke alle abonnement på den måten? I alle fall de jeg har vært borti.

Jo. Netflix, Spotify, Viaplay osv.

 

Nei.

 

Jeg hadde gratis Spotify som jeg selv oppgraderte til Premium betal abb. Selv om mange bruker denne metoden er det på ingen måte en grei måte å gjøre det på, det blir til at man spekulerer å svindle folk for en måned eller fler.

 

"Du får gratis vareprøver på denne diettkuren til 14 dagers forbruk".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

 

Fungerer ikke alle abonnement på den måten? I alle fall de jeg har vært borti.

Jo. Netflix, Spotify, Viaplay osv.
Nei.

 

Jeg hadde gratis Spotify som jeg selv oppgraderte til Premium betal abb. Selv om mange bruker denne metoden er det på ingen måte en grei måte å gjøre det på, det blir til at man spekulerer å svindle folk for en måned eller fler.

 

"Du får gratis vareprøver på denne diettkuren til 14 dagers forbruk".

Kaller det ikke svindel. Bare ville bekrefte at metoden er vanlig. Når jeg bestilte Spotify så fikk jeg 30 dager gratis mot å legge inn kredittkort. Og uten å gjøre noe selv fortsatte abonnementet ved at de trakk penger. Akkurat som metodene over. Mulig de har endret det i ettertid, men var iallefall sånn da jeg ble med i Spotify Premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...