Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

I helsiken, kan være jeg er treg og har ikke fått med meg noe, men DYING LIGHT er på ps store? til 599 kr, men spillet ble jo utsatt til 27.Februar? hva skjer? noen som har peiling og har lastet ned spillet?

 

Digital versjon er ute, CD versjon kommer 27 februar.

Endret av Martin93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned P.T. (Playable Teaser) fra PSN etter den glødende anbefalingen til ProJared. For de som ikke måtte vite det er P.T. en slags techdemo i forkant av et nytt Silent Hill-spill, visstnok uten tilknytning til spillet forøvrig. Uansett, jeg ble ikke imponert. Det er ingen interaktivitet utover at man kan kontrollere hvor karakteren går; man kan ikke engang åpne dører. Det eneste man gjør er å gå i sirkel og se på ting som skjer langs veien, som et slags on-rails-horrorshow.

Lenke til kommentar

Tror ikke du skjønte den demoen. Du kan komme deg ut, du må bare gjøre de riktige tingene.

 

Hvis jeg forstod demoen riktig så må man følge et fullstendig forhåndsbestemt handlingsmønster til punkt og prikke for å utløse neste hendelse, og så neste og så neste, mens man vandrer rundt den samme korridoren. Det som dreper spenningen for min del er nettopp det at hele løpet er lagt opp for deg; du kan ikke gå rundt i huset og oppdage ting i en annen rekkefølge enn den som er fastsatt. For at dette konseptet skulle fungert for meg måtte man hatt et større område som man kunne utforske for egen maskin, for slik det er nå kunne det like gjerne ha vært en film - jeg påvirker ingenting uansett.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å levere inn min PS4 på service i dag. Den bråker rett og slett alt for mye. Som dere sikkert husker fra et par sider tilbake klaget jeg på støy fra maskinen. Jeg flytta den til toppen av TV-benken, hvor den har fullstendig fri lufttilførsel i alle retninger, og støyen ble tilsynelatende bedre. Etter en ukes tid viser det seg derimot at dette ikke løste problemet. Det tar litt lengre tid før maskinen begynner å bråke ordentlig, men når den gjør det så høres den fortsatt ut som en fuckings støvsuger. Det gjelder heller ikke bare inFamous, også Diablo 3 får maskinen til å suse noe vanvittig. Bråker til og med mer enn min lanseringsversjon av Xbox 360.

 

Dette blir den tredje PS4-maskinen jeg eier. (Den første ble returnert på grunn av problemer med bluray-drevet) Hvis problemet ikke løser seg denne gangen heller går jeg ut i fra at det "skal være sånn". Da vil jeg vurdere sterkt å selge maskinen. Jeg klarer ikke kose meg med spill når maskinen støyer så vanvittig. I beste fall vil jeg bruke den til kun eksklusive Sony-spill.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Kjipt det da. Du kan jo gå for en XBone. Både større vifte til kjøleløsning og mindre varme fra minnet.

Xbox 360 brukte jeg stort sett med hodetelefoner eller surroundanlegg og det skjulte som regel støyen ganske bra. Må være noe magisk med min PS4. Har aldri hørt vifta.

Lenke til kommentar

Har grådig lyst å kjøpe dying light i kveld, men er det noen som kan bekrefte at alt funker? funker det å spille co-op online med venner og? trenger svar fort, takk!

.

 

Har ikke hatt noe kødd her, da hadde dere uansett hørt meg klage. Den jævla sytepikken som jeg er :p

Har spillt noen timer online på PS4 med en kompis og det har vært en gledelig affære sålangt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja mener det va noe rundt det altså. Har vel ikke kommet store oppdateringer heller så vidt meg bekjent :) Ser noen skriver i underkant av 17GB også, men det avhenger hel litt hvilke språkpakker og regioner man kjøper fra ?

 

Happy gaming!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...